Lig ik niet wakker van.quote:Op zondag 20 december 2015 23:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hou zou u zich voelen als men u ervan beschuldigde Dick pics naar opso te sturen of wie dan ook?
Jazekerquote:
Wil hem wel voor je schieten die pic, maar een sportzaal afhuren moet je zelf regelen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:07 schreef renwan het volgende:
Ik probeerde opso ook een dickpick te sturen maar heb geen groothoeklens
Gewoon in 5 delen sturen! 5DMs dan heb ik ook gedaanquote:Op zondag 20 december 2015 23:07 schreef renwan het volgende:
Ik zou Opso een foto van Dick Advocaat sturen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:07 schreef renwan het volgende:
Mag vergrootlens zijn want hij is zo minuscuulquote:Op zondag 20 december 2015 23:07 schreef renwan het volgende:
Laatste keer scheurde je nog uit zeikwijfquote:Op zondag 20 december 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag vergrootlens zijn want hij is zo minuscuul
Maak er eens een gedicht over !!quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Renwan.
PausNicolaas, judas, zwartrijder en vieze Jood.
Moest haar oor toen gehecht worden?quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Laatste keer scheurde je nog uit zeikwijf
Macro-objectief bedoel je lieverdquote:Op zondag 20 december 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag vergrootlens zijn want hij is zo minuscuul
quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Laatste keer scheurde je nog uit zeikwijf
HAHAHAHA ALLEMAAL GEJUDASTquote:Op zondag 20 december 2015 23:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ben Judas jr. zie ik netHeeft PN zeker ingevuld
Ik doe helemaal niks behalve halve waarheden noemen en jij compleet madquote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Renwan.
PausNicolaas, judas, zwartrijder en vieze Jood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |