TTquote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat had je in de op willen zien dan wel veranderen?
Nee ik heb altijd stand-ins nodigquote:Op zondag 20 december 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan jij nog een boner krijgen na je 30e
Jij bent er nog maar een paar uurquote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Goed bezig, ik sta nog steeds niet in de OP
En terecht.quote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Goed bezig, ik sta nog steeds niet in de OP
Vechten?quote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent er nog maar een paar uur
Tt kan alleen mod veranderenquote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hodenpijl is een goede gast, hij wil hem wel veranderen voor je
quote:
Geerdgodquote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
No fitties hier dan ga je maar naar klb
Hier 2,40 voor halve literquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef Cassius het volgende:
Godver ¤3,85 voor een biertje in de bioscoop. Ongehoord.
Haha cassius is brokequote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef Cassius het volgende:
Godver ¤3,85 voor een biertje in de bioscoop. Ongehoord.
Meneer Geerd ik weet dat ik hier in uwen topiek aan het posten ben, waarvoor dank. Maar mij beledigen met de uitspraak dat ik maar terug moet naar de huilies van KLB. gaat me te ver, misschien kan mijn postgeschiedenis duidelijk brengen waar ik thuis hoor. Met vriendelijke groeten Eddyquote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
No fitties hier dan ga je maar naar klb
Jullie zijn al 7 pagina's aan het trekken op IFIM dus dacht die willen wel!quote:
Beetje respect voor Geerd. Alles wat hij zegt heeft een reden.quote:Op zondag 20 december 2015 22:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Meneer Geerd ik weet dat ik hier in uwen topiek aan het posten ben, waarvoor dank. Maar mij beledigen met de uitspraak dat ik maar terug moet naar de huilies van KLB. gaat me te ver, misschien kan mijn postgeschiedenis duidelijk brengen waar ik thuis hoor. Met vriendelijke groeten Eddy
SL!!quote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beetje respect voor Geerd. Alles wat hij zegt heeft een reden.
Kom je nu toch uit de kast? Good for youquote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jullie zijn al 7 pagina's aan het trekken op IFIM dus dacht die willen wel!
Fekkingdikquote:Op zondag 20 december 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Brb ff tosti vreten hashtag dikkerdleef hashtag healthy hashtag groenemeisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |