Prima tochquote:Op woensdag 23 december 2015 16:05 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik het gewoon zo laat, we zijn al druk bezig om het gezellig te maken
Kan me dat zo goed voorstellen!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:22 schreef Nazil het volgende:
We hebben ook besloten het al direct met kerst aan directe familie te melden.. Met oud en nieuw zijn we bij vrienden en daar ga ik niet onder alcohol uitkomen zonder dat ze het te weten krijgen (die wisten van ons proberen af). En ik wil dat familie het eerst weet. Aan de ene kant vind ik het heel erg voorbarig, we hebben geen idee of het goed zit e.d. En het is zo vreselijk vroeg... Maar ik kan het toch niet lang voor mijn moeder verborgen houden
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maandag ga ik bellen... Spannend! Vriend vindt het heel raar. Hij vindt het moeilijk om te geloven. Vind ik ook hoor, ook omdat ik eigenlijk nog niks merk. Ik kan mij voorstellen dat het voor hem nog gekker is. Hij moet maar vertrouwen op 3 testjes die toevallig twee streepjes geven. Ik had het al wel verwacht deze ronde, had gekker op gekeken als het niet zo was.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Kan me dat zo goed voorstellen!![]()
Heb je al een eerste echo gepland?
Dat ziet er goed uit, voor zover ik het kan zien (geen verstand van). Ik hoop dat de test de volgende keer wel goed uitslaat!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Aventura het volgende:
Ja zo zou ik het ook doen nazil. Anders moet je zo moeilijk gaan doen.
Ik weet niet wie hier iets af weten van temperatuurkaartjes, maar die van mij zag er volgens mij heel hoopvol uit. Mijn luteale fase is nooit langer dan 12 dagen. Alleen de test was spierwit vanmorgen ...SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik voel me prima. Eigenlijk voel ik niks bijzonders. Oók geen aankomende menstruatie. Ik kan alleen maar wachten. Gelukkig heb ik weinig tijd om er aandacht aan te besteden. Morgen en overmorgen kerstdiners waarvan ik er een maak. De winkels zijn dicht, dus ik kan geen tests kopen. Dat is oke, geeft rust. Het zou wel heel gaaf zijn als het raak is, zo in mijn eerste normale cyclus sinds de miskraam. Ik durf niks te hopen nog.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:50 schreef Soof-87 het volgende:
Het ziet/zag er idd hoopvol uit!
Voor de rest goed te pas? Bij een simpele verkoudheid kan het al schommelen.
Leuk hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 16:56 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nee maandag ga ik bellen... Spannend! Vriend vindt het heel raar. Hij vindt het moeilijk om te geloven. Vind ik ook hoor, ook omdat ik eigenlijk nog niks merk. Ik kan mij voorstellen dat het voor hem nog gekker is. Hij moet maar vertrouwen op 3 testjes die toevallig twee streepjes geven. Ik had het al wel verwacht deze ronde, had gekker op gekeken als het niet zo was.
Gelukkig veel afleidingquote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik voel me prima. Eigenlijk voel ik niks bijzonders. Oók geen aankomende menstruatie. Ik kan alleen maar wachten. Gelukkig heb ik weinig tijd om er aandacht aan te besteden. Morgen en overmorgen kerstdiners waarvan ik er een maak. De winkels zijn dicht, dus ik kan geen tests kopen. Dat is oke, geeft rust. Het zou wel heel gaaf zijn als het raak is, zo in mijn eerste normale cyclus sinds de miskraam. Ik durf niks te hopen nog.
Geen idee... Gewoon een gevoel. De vorige ronde toen ik de vals positieve test in handen had wist ik ergens dat het niet klopte, nu had ik al sinds dag 28 ofzo het gevoel dat het wel eens raak kon zijn. Totaal nergens op gebaseerd, nergens last van, geen symptomen, puur gevoel.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:12 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Leuk hoorWaarom dacht je dan dat het deze keer raak zou zijn?
Ovutest van vandaag!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, goed benutten dusquote:Op woensdag 23 december 2015 17:32 schreef Soof-87 het volgende:Ovutest van vandaag!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuses dat ik jullie met mijn ovutesten stalk, maar dit zijn de eerste positieve ovulatietesten in een half jaar..
Lijkt erg op een innestelingsdip op 7dpo, hopelijk over een paar dagen wel een positieve test!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Aventura het volgende:
Ik weet niet wie hier iets af weten van temperatuurkaartjes, maar die van mij zag er volgens mij heel hoopvol uit. Mijn luteale fase is nooit langer dan 12 dagen. Alleen de test was spierwit vanmorgen ...SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, een vraagje nav jouw temperatuurgrafiek: meet jij nauwkeuriger dan op 0,1?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:42 schreef Aventura het volgende:
ja, ik heb een thermometer met 2 decimalen achter de komma.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:14 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
He, een vraagje nav jouw temperatuurgrafiek: meet jij nauwkeuriger dan op 0,1?
Jahoor, die is duidelijk! Spannend <3quote:Op woensdag 23 december 2015 17:32 schreef Soof-87 het volgende:Ovutest van vandaag!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuses dat ik jullie met mijn ovutesten stalk, maar dit zijn de eerste positieve ovulatietesten in een half jaar..
Sjonge, ik had graag twee maanden eerder geweten dat die bestaanquote:Op woensdag 23 december 2015 19:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja, ik heb een thermometer met 2 decimalen achter de komma.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woei!quote:Op woensdag 23 december 2015 11:18 schreef Nazil het volgende:
Nou die van de action kan niet positiever
Fijn zeg, succes!quote:Op woensdag 23 december 2015 17:32 schreef Soof-87 het volgende:
Ovutest van vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop