quote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef Xummon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*mn vriend eerst laten controleren* Had al zoiets verwacht![]()
Zit je die arme jongen nou lastig te vallen met FOK!-gedoe, op z'n vrije zondag?quote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
*mn vriend eerst laten controleren* Had al zoiets verwacht
quote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
*mn vriend eerst laten controleren* Had al zoiets verwacht
Hij heeft zelf ook op Fok! gezeten vroegahquote:Op zondag 20 december 2015 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je die arme jongen nou lastig te vallen met FOK!-gedoe, op z'n vrije zondag?
Dus een ex-verslaafde en jij probeert 'm terug te trekken in de ellendequote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook op Fok! gezeten vroegah
Mag ik nu "voor straf" naar Spanje dan?quote:Op zondag 20 december 2015 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus een ex-verslaafde en jij probeert 'm terug te trekken in de ellende
quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is wel echt een saaie gozer deze SR..
Ja, Feyenoord staat voor met 6-0quote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef D. het volgende:
Zeg, hebben jullie de voetbaluitslagen al gehoord?
Ja, DRC2012- UD Weerselo 1-7quote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef D. het volgende:
Zeg, hebben jullie de voetbaluitslagen al gehoord?
Er zit niets anders op!quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mag ik nu "voor straf" naar Spanje dan?![]()
Geen idee welke ik bedoelde, las iets over uitslagenquote:Op zondag 20 december 2015 16:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, DRC2012- UD Weerselo 1-7
En het team van mn vriend speelde thuis(zelf kan hij niet meer voetballen helaas
dus lag niet aan hem)
Of bedoelde je niet die uitslagen?
Ohja. Maar ik zei gewoon dat ze voor stonden.quote:Op zondag 20 december 2015 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Gekkie, in Nederland lezen we de scores van links naar rechts
Hij wil ook wel mee dan denk ikquote:Op zondag 20 december 2015 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zit niets anders op!![]()
Zou het wel mogen van je vriend? Ik wil geen gedoe.
Normaal nodig ik vrouwen altijd alleen uit. Het is dus wat onorthodox maar misschien kan ik wat regelen.quote:
Je woont vlakbij zee toch, zet hem op een terrasje daar neer en je hebt geen last meer van hemquote:Op zondag 20 december 2015 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Normaal nodig ik vrouwen altijd alleen uit. Het is dus wat onorthodox maar misschien kan ik wat regelen.
Leuk, zo zie je nog eens wat van de wereldquote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Sylvana het volgende:
gaan altijd naar de Costa Brava op vakantie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |