SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.![]()
![]()
Jeffrey is er nooit meer bovenop gekomen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:25 schreef polderturk het volgende:
Haha. Hij schreeuwt bijna in het gezicht van de tegenstander
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou er ook niet van gediend zijn als ik zijn speeksel van mijn gezicht moet vegen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeffrey is er nooit meer bovenop gekomen.![]()
Hoe kunnen ze nou te laat zijn als ze zelfs achterlopen op een godvergeten stream van Sky
Dan zit er dus al een regisseur te wachten tot het goede moment om in te schakelen blijkbaarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Szabo wilde gewoon uitgooien met een single 19, wat een gek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Neequote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
is Ad die gemakkelijk valt te regisseren er ook bij?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ga nog even naar de supermarkt, dan kan ik me vanavond helemaal vol vreten als een echte darts supporter.![]()
Niet alleen vreten hoop ik toch!quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nog even naar de supermarkt, dan kan ik me vanavond helemaal vol vreten als een echte darts supporter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
vergeet de alcohol nietquote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nog even naar de supermarkt, dan kan ik me vanavond helemaal vol vreten als een echte darts supporter.Children of the night. What music they make.![]()
Het opkomstnummer van John Boy jatten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Grote klasse.quote:Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook nog even een krat gehaald.
Alleen voor vanavond dan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hamilton verdient niet zo'n enthousiaste opkomst.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja dat zei ik niet ook al.quote:Op zondag 20 december 2015 14:56 schreef wimderon het volgende:
Ik ben voor Hamilton omdat Murnan het nummer van John Boy gestolen heeft.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kijk helemaal niet uit naar deze wedstrijd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik sluit mij aanquote:Op zondag 20 december 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, Wimderon en ik juichen tegen Murnan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zit Bristow weer in de commentaarbox?quote:Op zondag 20 december 2015 14:59 schreef wimderon het volgende:
Voor het ultieme kutgevoel ga ik deze kutwedstrijd bekijken met kutcommentaar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hamilton lijkt wel een eenarmige bandiet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit Bristow weer in de commentaarbox?
Goede inschatting overigens ook van Johan hier, maar dat geheel terzijde.![]()
topwedstrijd!I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
ANDY HAMILTON
Match Average
85.26
JOE MURNAN
Match Average
83.5![]()
![]()
Taylor komt echt manisch over joh, ik ben bezorgd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is niet bestquote:Op zondag 20 december 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:
Taylor komt echt manisch over joh, ik ben bezorgd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het wordt gewoon 1-1 Stijn. En dan kunnen we weer helemaal overnieuw beginnen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar toen hadden ze de verwarming iets hoger gedraaid om John te dwarsbomen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Darren Webster 87,83
De slechtste winnaar tot nu toe.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is nog erger dan vrouwendartsen op de Lakeside.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Henderson kan de klimaatstruggles moeilijk handelen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar toen hadden ze de verwarming iets hoger gedraaid om John te dwarsbomen.![]()
Zelfs Gudelj heeft meer gif, power en uitstraling dan die MurnanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En je was er nog wel zo blij mee.quote:Op zondag 20 december 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Niels de Ruiter.
Doek. je. zelf. op.![]()
Hoe kan je nou zeggen dat je niet kansloos bent tegen Thornton.quote:Op zondag 20 december 2015 15:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
En je was er nog wel zo blij mee.
Met zo'n gemiddelde word je er gewoon met 4-0 afgekegeld.![]()
Dit is pas de tweede partij toch? Heb het gevoel dat ze al dik een uur bezig zijnIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Niels heeft in de halve finale van de Lakeside gestaan, denk je nou echt dat jij het beter weet dan hem?quote:Op zondag 20 december 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zeggen dat je niet kansloos bent tegen Thornton.
Met zo'n gemiddelde word je er gewoon met 4-0 afgekegeld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze zijn al 40 minuten bezig ja.quote:Op zondag 20 december 2015 15:40 schreef Merode32 het volgende:
Dit is pas de tweede partij toch? Heb het gevoel dat ze al dik een uur bezig zijn![]()
Brian Woods, Simon Whitlock, Gary Robson.quote:Op zondag 20 december 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niels heeft in de halve finale van de Lakeside gestaan, denk je nou echt dat jij het beter weet dan hem?![]()
Pff en moeten ze nog twee sets minimaalquote:Op zondag 20 december 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn al 40 minuten bezig ja.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Thanks for proving my point.quote:Op zondag 20 december 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brian Woods, Simon Whitlock, Gary Robson.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Krijg je ervan als de loting dit soort kutspelers aan elkaar koppelt.quote:Op zondag 20 december 2015 15:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Pff en moeten ze nog twee sets minimaal
Je kunt het, Merode32. De eindstreep komt dichterbij!![]()
En hierna krijgen we nog een wierdo wedstrijd hoorde ik jak vertellenquote:Op zondag 20 december 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je ervan als de loting dit soort kutspelers aan elkaar koppelt.
Je kunt het, Merode32. De eindstreep komt dichterbij!Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Mensur Suljovic doe je daar tekort mee.quote:Op zondag 20 december 2015 15:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
En hierna krijgen we nog een wierdo wedstrijd hoorde ik jak vertellen![]()
83 gemiddeldquote:Op zondag 20 december 2015 15:43 schreef Tagliano het volgende:
Het slechtst winnende gemiddelde komt uit deze wedstrijd.
![]()
Suljovic ben ik een groot fan van, ik dacht hij vanavond was.quote:Op zondag 20 december 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensur Suljovic doe je daar tekort mee.
Tegen murawatsouhuppedepup toch, die nederlander,Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Suljovic ben ik een groot fan van, ik dacht hij vanavond was.
Tegen murawatsouhuppedepup toch, die nederlander,
Jermaine Wattimena!quote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Suljovic ben ik een groot fan van, ik dacht hij vanavond was.
Tegen murawatsouhuppedepup toch, die nederlander,![]()
StijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mag ik legaal hopen dat die wattimena van het bord word geveeegd of krijg ik dan de fok army achter me aan?Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 15:47 schreef Tagliano het volgende:
StijnIk zap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij niet hoorquote:Op zondag 20 december 2015 15:47 schreef Merode32 het volgende:
Mag ik legaal hopen dat die wattimena van het bord word geveeegd of krijg ik dan de fok army achter me aan?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja magquote:Op zondag 20 december 2015 15:47 schreef Merode32 het volgende:
Mag ik legaal hopen dat die wattimena van het bord word geveeegd of krijg ik dan de fok army achter me aan?![]()
Why?quote:
Is wel gaaf dat je nu in de app kunt kijknIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Omdat het voetbal iets spannender is dan dit op het momentquote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Why?
Is wel gaaf dat je nu in de app kunt kijkn![]()
Kijken in de app kost weer geld zeker?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik hoop dat Hamilton deze set pakt, al is het maar om van deze partij af te zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gewoon rtlxl, de stream kost altijd geldquote:Op zondag 20 december 2015 15:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat het voetbal iets spannender is dan dit op het moment![]()
Kijken in de app kost weer geld zeker?Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Dan blijf ik wel lekker bij de gratis streams die ook te vinden zijn na wat goed zoekenquote:Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Gewoon rtlxl, de stream kost altijd geld
Vipleaque staan er genoegquote:Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel lekker bij de gratis streams die ook te vinden zijn na wat goed zoekenIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Nazitwitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 20-12-2015 om 14:50:10Security begeleidde de oranjefans naar buiten en zei daar dat ze het zelf ook niet vervelend vonden. Phil blijkbaar wel! Tsja. #rtl7darts reageer retweet
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Waar gaat dit overquote:Op zondag 20 december 2015 15:54 schreef Merode32 het volgende:
Nazitwitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 20-12-2015 om 14:50:10Security begeleidde de oranjefans naar buiten en zei daar dat ze het zelf ook niet vervelend vonden. Phil blijkbaar wel! Tsja. #rtl7darts reageer retweet
![]()
![]()
Wedstrijd van philquote:twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 20-12-2015 om 14:47:11Oranjefans riepen 'kom op' in het Japans naar Ono, tegenstander van Phil, die dat niet leuk vond. Taylor riep hulp security in. #rtl7darts reageer retweet
Rot op Taylorquote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wedstrijd van philtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 20-12-2015 om 14:47:11Oranjefans riepen 'kom op' in het Japans naar Ono, tegenstander van Phil, die dat niet leuk vond. Taylor riep hulp security in. #rtl7darts reageer retweet
![]()
![]()
Gaan ze hem dadelijk de volle 11 legs spelen. KoekoekIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Gemiddelden aanzienlijk gestegen tot 85 respectievelijk 86Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Echt zo ontzettend TYPISCH dat deze pot naar een tiebreak gaat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gemiddelden zijn bijzonder hard gestegenquote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er weer. Zo te zien is mijn verwachting realiteit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Laat dit maar gewoon zo snel mogelijk afgelopen zijnquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Idioot
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Kunnen we meteen door met de avondsessiequote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Sked het volgende:
Als Wattimena het ook nog spannend maakt wordt die blinde echt chagrijnigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zo die pot is afgelopen
NextBeatus vir qui suffert tentationem.
Wat een genot dat alle kutspelers eruit vliegen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kimquote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot nu toe is alleen White eruit een echte verrassing.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Murnan is net zo goed een kutspeler imoquote:Op zondag 20 december 2015 16:31 schreef Szura het volgende:
Wat een genot dat alle kutspelers eruit vliegenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die ligt op koers om buiten de top 32 te vallenquote:Op zondag 20 december 2015 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is einde carriere Hamilton denk ik zo.
Wat staat hij momenteel ?![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12Darren Webster 87,83
Brendan Dolan 87,19
Joe Murnan 86,88
Andy Hamilton 86,75
Mick McGowan 85,88
Andy Boulton 85,3
Keegan Brown 83,61
Keita Ono 83,49
Laurence Ryder 81,37
John Henderson 81,06
Kim Viljanen 77,9
Justin Pipe 75,55![]()
Winstanley-Huybrechts, Newton-Reyes en Caven-Szabo zie ik er eventueel nog onderdoor gaanquote:Op zondag 20 december 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Murnan definitief de slechtste 1e ronde winnaarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nou nou nou, ik denk dat je ze aardig onderschat.quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Winstanley-Huybrechts, Newton-Reyes en Caven-Szabo zie ik er eventueel nog onderdoor gaan![]()
en een smilie.quote:Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Jermaine
Trek hem een leren jasje aan en hij is zo President van de Satudarah
Children of the night. What music they make.![]()
Mits een bijzonder slechte dag uiteraard, dit zijn de enige die nog een beetje kans maken bedoel ikquote:Op zondag 20 december 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik denk dat je ze aardig onderschat.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wtf mensur heeft simply the best, heeft hij dat al langer? Nooit opgevallen.
Heb me laatst nog afgevraagd of iemand arrogant genoeg zou zijn om dit te kiezenIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Ik heb zo'n idee dat dat niet de echte haarkleur was van mevrouw Suljovic
Wat een plamuurkop.U MAD?![]()
Ik hoop dat ze tijdens kerst het podium verplaatsen, dit kan nietIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
De Ruiterquote:Op zondag 20 december 2015 16:55 schreef Bastiefcg het volgende:
Wie is die andere commentator? Niet de Ruiter.![]()
Hoi Niels, hoe is de volgorde van de getallen op het bord bepaald? Gr grLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zo straf je dat af hoppa-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Podium is gedraaid en staat nu voor de enige deur die voor frisse lucht zorgde.quote:Op zondag 20 december 2015 17:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wat drinken die gasten veel water. Alsof dat nodig is.
De andere deuren mogen niet open van de pdc, het is dus bloedheet. Gister is de 40 graden aangetiktIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
We kunnen zo gelijk door met de avondsessie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 17:03 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Podium is gedraaid en staat nu voor de enige deur die voor frisse lucht zorgde.
De andere deuren mogen niet open van de pdc, het is dus bloedheet. Gister is de 40 graden aangetikt
Extra spelelement van de PDC of wat.!!
U MAD?![]()
Extra plekken, dus extra geld voor de PDCquote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee door het te draaien kunnen er 500 man meer in, maar ze zijn vergeten dat de betreffende deur altijd open stond om frisse lucht te trekjenquote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feyenoord was een stuk leuker inderdaad.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 17:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee door het te draaien kunnen er 500 man meer in, maar ze zijn vergeten dat de betreffende deur altijd open stond om frisse lucht te trekjen
Heeft Phil niet goed over nagedachtU MAD?![]()
Ik ga nu op zoek naar Dolan.gifquote:Op zondag 20 december 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Feyenoord was een stuk leuker inderdaad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: