Je bedoelt die handige mini deoflesjes die je mag meenemen in je handbagage in het vliegtuig?quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef Deezertje het volgende:
Zag net op TV een reclame van Nivea. Ze hebben nu ook een 'mini-deodorant' in meeneemformaat. Handig toch?! Sinds wanneer is een 'normale' deo-bus te klein voor in je rugzak/handtas?Veel goedkoper dan zo'n kleine verpakking en nog 'goed' voor het milieu ook in plaats van zo'n onnodig extra product (sowieso worden de meeste deo-bussen al kleiner).
Deel hier je producten die we volgens marketeers nodig hebben, maar in de praktijk gewoon simpelere 'oplossingen' voor zijn!
In de reclame gingen ze gewoon in een tasquote:Op zondag 20 december 2015 12:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Je bedoelt die handige mini deoflesjes die je mag meenemen in je handbagage in het vliegtuig?
Tijdens het uitgaan heb ik geen hutkoffer bij maar een klein beschaafd tasje en dan is een mini deo wel fijn.quote:Op zondag 20 december 2015 12:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de reclame gingen ze gewoon in een tasMaar da's misschien de enige juiste optie ja om die dingen te kopen.
Heeft iedereen mini deo's bij zich tijdens het uitgaan en hebben ze in dit in al die jaren voor mij verborgen kunnen houden of ben ik niet de enige viespeuk die z'n deodorant in de badkamer alleen achterlaat op zaterdag?quote:Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan heb ik geen hutkoffer bij maar een klein beschaafd tasje en dan is een mini deo wel fijn.
Godver. Je bent wel echt vies lui als je geen banaan wil pellen.quote:
Dan hebben ze het heel goed verborgen weten te houden inderdaad. Al zie je het wel steeds meer.quote:Op zondag 20 december 2015 20:42 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Heeft iedereen mini deo's bij zich tijdens het uitgaan en hebben ze in dit in al die jaren voor mij verborgen kunnen houden of ben ik niet de enige viespeuk die z'n deodorant in de badkamer alleen achterlaat op zaterdag?
Ik snap dit niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |