Bedankt meneer Cassius,quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 13:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt meneer Cassius,
Hopelijk kan ik deze fout in de toekomst vermijden.
Met heilige groet
Profeet SL
En een prestatie als je wagen daarna nog rijdquote:Op zondag 20 december 2015 13:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou wel prestige zijn, als hij aan je auto gesleuteld heeft.
Dat is zo....quote:Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een prestatie als je wagen daarna nog rijd
Heb je al bier op vandaag?quote:
Ik zie alleen PN, waar zijn de andere homo's danquote:
Mwoah ik ga eerlijk zijn ik heb een halve liter gepakt bij het opstaan... Toen ik die op had mijn tanden gepoetst dus nu even wachten. Ik ga in januari stoppen met drinken denk ik.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie alleen PN, waar zijn de andere homo's dan
Omdat jij me onder zat te spammen voor picsquote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij stuurt hier pics naar fokkers
Heb je PN je pic gestuurd? Sterkte man.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat jij me onder zat te spammen voor pics
Opbloeiende bromance?quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat jij me onder zat te spammen voor pics
Nee joh, heb hem een pic gestuurd van een negrïode man met dito fallus.quote:Op zondag 20 december 2015 13:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb je PN je pic gestuurd? Sterkte man.
Biertje al gehad Geerd, ik begin echt van het pad af te raken sinds ik deze SC ben ingekomen gaan de kratten harder dan ik ze kan aanslepen.quote:
Jammer dat je geen Braddie pic hebt gestuurd.quote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, heb hem een pic gestuurd van een negrïode man met dito fallus.
Daar zou hij denk ik ook blij mee geweest, maar dan had hij zichzelf waarschijnlijk ten gronde gefaptquote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jammer dat je geen Braddie pic hebt gestuurd.
Goed mogelijk...quote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou hij denk ik ook blij mee geweest, maar dan had hij zichzelf waarschijnlijk ten gronde gefapt
Is goed Judas, is al goed.quote:Op zondag 20 december 2015 13:31 schreef PausNicolaas het volgende:
SL en DR echt de grootste bazen van FOK!(Geerd buiten beschouwing gelaten want hij is een God)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |