Bedankt meneer Cassius,quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 13:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt meneer Cassius,
Hopelijk kan ik deze fout in de toekomst vermijden.
Met heilige groet
Profeet SL
En een prestatie als je wagen daarna nog rijdquote:Op zondag 20 december 2015 13:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou wel prestige zijn, als hij aan je auto gesleuteld heeft.
Dat is zo....quote:Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een prestatie als je wagen daarna nog rijd
Heb je al bier op vandaag?quote:
Ik zie alleen PN, waar zijn de andere homo's danquote:
Mwoah ik ga eerlijk zijn ik heb een halve liter gepakt bij het opstaan... Toen ik die op had mijn tanden gepoetst dus nu even wachten. Ik ga in januari stoppen met drinken denk ik.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie alleen PN, waar zijn de andere homo's dan
Omdat jij me onder zat te spammen voor picsquote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij stuurt hier pics naar fokkers
Heb je PN je pic gestuurd? Sterkte man.quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat jij me onder zat te spammen voor pics
Opbloeiende bromance?quote:Op zondag 20 december 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat jij me onder zat te spammen voor pics
Nee joh, heb hem een pic gestuurd van een negrïode man met dito fallus.quote:Op zondag 20 december 2015 13:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb je PN je pic gestuurd? Sterkte man.
Biertje al gehad Geerd, ik begin echt van het pad af te raken sinds ik deze SC ben ingekomen gaan de kratten harder dan ik ze kan aanslepen.quote:
Jammer dat je geen Braddie pic hebt gestuurd.quote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, heb hem een pic gestuurd van een negrïode man met dito fallus.
Daar zou hij denk ik ook blij mee geweest, maar dan had hij zichzelf waarschijnlijk ten gronde gefaptquote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jammer dat je geen Braddie pic hebt gestuurd.
Goed mogelijk...quote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou hij denk ik ook blij mee geweest, maar dan had hij zichzelf waarschijnlijk ten gronde gefapt
Is goed Judas, is al goed.quote:Op zondag 20 december 2015 13:31 schreef PausNicolaas het volgende:
SL en DR echt de grootste bazen van FOK!(Geerd buiten beschouwing gelaten want hij is een God)
PN plaatst gewoon graag hap posts, want aandachtstekort.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
PN plaatst gewoon graag hap posts, want aandachtstekort.
quote:
Ik hoef geen aandacht van jou maar je geeft het me maar al te graagquote:Op zondag 20 december 2015 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
PN plaatst gewoon graag hap posts, want aandachtstekort.
Van wie wil je dan aandacht opso?quote:Op zondag 20 december 2015 13:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik hoef geen aandacht van jou maar je geeft het me maar al te graag
Gekomen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Van wie wil je dan aandacht opso?
Ben jij ook zo'n 30+ oudjequote:Op zondag 20 december 2015 14:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De gewilligheid die achter deze post schuilt
Definieer jonkie. Ik weet niet of ik me aangesproken moet voelen als men over jonkies praatquote:Op zondag 20 december 2015 14:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ook? Wie nog meer dan?
Nee ben een jonkie hier vrees ik
Gemiddelde leeftijd in Geerd SC is 42quote:Op zondag 20 december 2015 14:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ook? Wie nog meer dan?
Nee ben een jonkie hier vrees ik
Gelukkig haal jij het weer heel erg naar beneden met je mentale leeftijd van 4quote:Op zondag 20 december 2015 14:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd in Geerd SC is 42
Inb4 Ramon gifquote:Op zondag 20 december 2015 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig haal jij het weer heel erg naar beneden met je mentale leeftijd van 4
Geerd dat was je optimale muis, een halve liter muis!quote:Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
3 muizen gevangen !! 1 door klem 1 door ducktape en 1 zat in de vuilnis zak te piepen.
Denk dat die vast zat in een blikje bier ofzo???
TRquote:Op zondag 20 december 2015 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat ze in een blik gladiator zat, zelfs sommige muizen zijn verslaafd aan de overheerlijke blonde rakkersquote:Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
3 muizen gevangen !! 1 door klem 1 door ducktape en 1 zat in de vuilnis zak te piepen.
Denk dat die vast zat in een blikje bier ofzo???
Wat ga je in Londen doen?quote:Op zondag 20 december 2015 14:28 schreef Duzzy het volgende:
Ik ben vanavond niet in het café.. ik zit in de bus naar Londen
Verdommequote:
Oh daarom kon je opeens niet naar de bioscoopquote:Op zondag 20 december 2015 14:28 schreef Duzzy het volgende:
Ik ben vanavond niet in het café.. ik zit in de bus naar Londen
Last minute geboektquote:Op zondag 20 december 2015 14:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh daarom kon je opeens niet naar de bioscoop
Nicequote:Op zondag 20 december 2015 14:30 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Kerstinkopen doen.. met vriendin.. en wat engels bier proberen
Nu heb ik tenminste geld over voor Gladiatorenquote:
Toch nog troost kunnen vindenquote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Nu heb ik tenminste geld over voor Gladiatoren
Geen zolderkamer hebbenquote:Op zondag 20 december 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Buiten je fok!kelder komen !vriendin hebben
!!
Sorryquote:Op zondag 20 december 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Buiten je fok!kelder komen !vriendin hebben
!!
Dit. Incl. dakkapel met gordijnen die nooit openstaan natuurlijk.quote:
Aan de andere kant, opso in een kelder? Ben niet eens verbaasdquote:Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit. Incl. dakkapel met gordijnen die nooit openstaan natuurlijk.
Nog nooit over een FOK! kelder gehoord
quote:Op zondag 20 december 2015 14:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Aan de andere kant, opso in een kelder? Ben niet eens verbaasd
quote:Op zondag 20 december 2015 14:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar zijn uberhaupt geen gordijnen..quote:Op zondag 20 december 2015 14:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja man ik vind het lekker voel me nu wel best slecht eigenlijk teveel gegeten erna...quote:Op zondag 20 december 2015 14:00 schreef Geerd het volgende:
Sneeuw Leeuw !! Bij het opstaan al een halve liter??
Godver man dat krijg ik echt niet weg hoor eerst koffie broodje hoor
Verdomme je zit zwaar onder de plak man.quote:Op zondag 20 december 2015 14:30 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Kerstinkopen doen.. met vriendin.. en wat engels bier proberen
Zit ze niet in de jouwe?quote:
Bitchquote:Op zondag 20 december 2015 14:36 schreef renwan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 14:37 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Daar zijn uberhaupt geen gordijnen..
Wel een oud bed met handboeien..
quote:
Had t gezien. Wat een lulquote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef Geerd het volgende:
Zelfs als het nep is is het niet grappig.
Dat doe je toch niet??
http://www.dumpert.nl/med(...)el_als_vriendin.html
Mocht je ook bij hem komen spelenquote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik mis hem wel mijn goeie buurman.
Die vraagt er ook gewoon om!quote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef Geerd het volgende:
Dat doe je toch niet??
Die met dat ijs heb ik wel eens gedaanquote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef Geerd het volgende:
Dat doe je toch niet??
Ik, als jongenquote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef Geerd het volgende:
Dat doe je toch niet??
Zou lege halve liter tegen zijn gezicht slaan.quote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef Geerd het volgende:
Dat doe je toch niet??
Bij een opblaaspop zeker!quote:Op zondag 20 december 2015 14:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Die met dat ijs heb ik wel eens gedaan
Best vaak, jij ook dan?quote:Op zondag 20 december 2015 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je ook bij hem komen spelen
Bij 2 exenquote:
Ben een paar keer langs geweest, maar mocht op een gegeven moment niet meer komen.quote:
Ahahahah je zij komen!!!quote:Op zondag 20 december 2015 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben een paar keer langs geweest, maar mocht op een gegeven moment niet meer komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |