SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Lekker uitgegooid.quote:
Tegen wie moet ie. Ik vind dat een fijner dartert.quote:Op zondag 20 december 2015 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 180'ers soms
Hop hop hop, genot.
R2: Jamie Caven/Rob Szabo/Michael Rasztovitsquote:Op zondag 20 december 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen wie moet ie. Ik vind dat een fijner dartert.
Ik kan hier niets zinnigs over zeggen of ie kans heeftquote:Op zondag 20 december 2015 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
R2: Jamie Caven/Rob Szabo/Michael Rasztovits
R3: James Wade/John Michael/Warrick Scheffer/Wes Newton/Cristo Reyes
Gok Wade of Reyes in R3.
Caven heeft een boutjaar gehad dus ik weet @ R2 ook totaal niet hoe hij ervoor staat.quote:Op zondag 20 december 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan hier niets zinnigs over zeggen of ie kans heeft
Nee.quote:Op zondag 20 december 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Trusten, Stijn.
Ben ik nu de enige over?
Heeft die jongen weer een paar biertjes gehad ja?quote:Op zondag 20 december 2015 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OF ligt denk ik in een hoekje te kwijlen door alle bier.
Haha ja.quote:Op zondag 20 december 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft die jongen weer een paar biertjes gehad ja?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
effe lekker kaulo veel beir gehaald whhahahah
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik negint e rnu wel wat van de voelen yup
quote:Op zondag 20 december 2015 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga denk zo naa rbuiten met een schep en ahchter een willekeurig persoon aanrenenn met dat ding![]()
Dit is wel een mooie quote van OF.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik snap niet dat mensen dronken altijd zo vaag gaan typen
ik kan nog gewoon normaal
Rotterdam is dan ook niet voor mietjes.quote:Op zondag 20 december 2015 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.leefbaarometer.nl/kaart/#kaart Check dan. R'dam scoort slecht
In de wijken waar ik opgegroeid ben, allemaal onvoldoendequote:Op zondag 20 december 2015 02:32 schreef Amarantha het volgende:
Oh je kan heel ver inzoomen zie ik. Mijn vorige wijk scoort uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |