SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Geen, wil ze alleen witten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:46 schreef supersof het volgende:
Welke kleur ga je het maken milena?
aha okequote:
hoi insoquote:
goed bezig sofjequote:Op zaterdag 19 december 2015 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi inso
ik ben opdrachten aan het maken voor school
op mijn eerste vakantiedag
goed he
Oh wij moeten best veel doen voor na de vakantie. Moet ook nog aan een project werken. Maar ik vind het niet erg. Ik heb ook genoeg leuke dingen gepland.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed bezig sofje.
ik hoef eigenlijk niets te doen voor school, alles vorige week gedaan.
Dus nu lekker 2 weken niksen
Wij paar grote opdrachten, maar ben er laatste weken mee bezig geweest zodat ik nu 2 weken vrij wasquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wij moeten best veel doen voor na de vakantie. Moet ook nog aan een project werken. Maar ik vind het niet erg. Ik heb ook genoeg leuke dingen gepland.
Wanneer komen je ouders?
goed bezig hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij paar grote opdrachten, maar ben er laatste weken mee bezig geweest zodat ik nu 2 weken vrij wasHeb ook geen opdrachten van werk ingeplant. niets mis mee.
Ja vanavond![]()
Wat voor leuke dingen ga je doen
nee bij ons kan niet, broertje slaapt ook al hier.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig hoor
nice, blijven ze bij jullie slapen of een hotel ofzo? En blijven ze dan een hele week?super leuk
Naar de film met vriendinnen, ik ga nog paar dagen naar mijn nichtje toe, en kerst en oud en nieuw enzo gewoon. En tussendoor vast nog wel wat leuks
Oh nice, twee weken zelfsquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee bij ons kan niet, broertje slaapt ook al hier.
bij mn oma 2 weken
leuk hoor, welke film
jazeker en kerst en oud en nieuw enzoquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nice, twee weken zelfs
leuk joh
lekker vaak naar je zusje zeker
vanavond naar hungergames en ook nog een keer naar mannenharten 2.een Nederlandse film, was ook met die vriendin naar 1 gegaan dus is wel leuk om de tweede ook te zien.
heel gezellig johquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jazeker en kerst en oud en nieuw enzoecht zin in
leuk hoor, ik vind dat er weinig leuke films zijn deze kerstperiode ;s
star wars![]()
klopt, niet echt leuke deze keer ;squote:Op zaterdag 19 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
heel gezellig joh
Ja vind het ook een beetje tegenvallen. ik mis een beetje een typische engelse/amerikaanse romcom die normaal volgens mij wel uitkomen met kerst. of heb ik wat gemist
ik ook nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Star Wars is hier nu 40 keer per dag.
Ik kan daar met mn hoofd niet bij dat dat loopt.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
oke rond half een kan ik wel begrijpen, maar die tijd is wel heel gek.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook om 03:40.
Wie gaat er snachts naar de bioscoop.
dan mag je daarna gaan ontbijtenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
oke rond half een kan ik wel begrijpen, maar die tijd is wel heel gek.
In arnhem draait ie nu ongeveer tien keer
Loka wil er ook heen met mij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan mag je eerst een studie maken in welke volgorde je die wil zien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka wil er ook heen met mij.
Ik heb alleen de vorige 6 niet gezien :$
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
star wars veregelijken met gtst en boer zoekt vrouwquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ja er kijken in nederland ook miljoenen mensen naar boer zoekt vrouw en gtst
zit je in groep 8 dat je een 'x aantal pagina's moet halen'?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef supersof het volgende:
Wij moeten altijd verslagen inleveren met regelafstand 1,5super makkelijk wordt het dan als je een aantal pagina's moet halen.
nee mongoolquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit je in groep 8 dat je een 'x aantal pagina's moet halen'?
een aantal woorden, okay maar een aantal pagina's
het is allebei kut en allebei kijken er achterlijk veel mensen naarquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
star wars veregelijken met gtst en boer zoekt vrouw
mongool
nou en lekker boeiendquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is dat dan voor kut criterium
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:57 schreef Sked het volgende:
[..]
het is allebei kut en allebei kijken er achterlijk veel mensen naar
simpel toch
ik vind dat erg raarquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nou en lekker boeiend
verslag moet soms gewoon een bepaald aantal bladzijdes zijn
volgens mij heel vaag ietsquote:
is er allang ohhhquote:
ga jij dan ook terug vieze finquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ze wouden hier ook asielsoekers maar dat is mooi tegengehouden![]()
weg met dat tuig
Haha mooi op hun plek ja toch of niet danquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
is er allang ohhh
zitten lekker met zn allen in de koepelgevangenis
kom danquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
moet je in me gezicht zegge
ben jij 2,74m?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik steek een meter boven je uit alsof je dat durft te zeggen
easyquote:
hoeveel woog je ook alweerquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
en nog breder dus je gaat echt niet durven
ik ben dan nog zwaarder jongequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:45 schreef Amarantha het volgende:
52 kilo, zoveel weegt één arm van mij volgens mij.
haha vetklepquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja ik kan er niks aan doen komt omdat er bij die nederlandse eten geen calorien in zid
wat eten ze in finland dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja de finse eten is beter
nee volle vlees geen skere 150 gram 10 plakjesquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:53 schreef Sked het volgende:
[..]
wat eten ze in finland dan?
sneeuw enzo?
je kan zoveel nemen als je wil hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee volle vlees geen skere 150 gram 10 plakjes
ja maar je kotm er toch niet van aan ze doen ook enge ziektes in nederlandse vlees en kraanwaterquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
je kan zoveel nemen als je wil hoor
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar je kotm er toch niet van aan ze doen ook enge ziektes in nederlandse vlees en kraanwater
ga weg OFquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar je kotm er toch niet van aan ze doen ook enge ziektes in nederlandse vlees en kraanwater
zeg jij toch ook tegen anderenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jij meot gewoon niet zeggen van ga trug naar je finland
alleen tegen de gelukszoekers weg met die tuigquote:
Ik geef jou een dikke vette 10quote:
Jij krijgt van mij ook een tien.quote:
lovelyquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vanmiddag spontaan weer een flesje drank gekochtWodka.
Na december ga ik niet meer/nauwelijks drinken. December feestmaandquote:
Wat is dezen.quote:
zonde.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na december ga ik niet meer/nauwelijks drinken. December feestmaand
Ik blow al genoeg. Daarbij heb ik nauwelijks behoefte aan alcohol.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zonde.
in 2016 ga ik ook alleen maar door de weekend drinken
niet meer op weekdaggen
Je hebt het hier al wel weken over hoe dronken je gaat worden met oud op nieuwquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blow al genoeg. Daarbij heb ik nauwelijks behoefte aan alcohol.
ahja ik blow niet meer want wiet geeft je breinschade en breinschade en slim zijn gaan niet samenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blow al genoeg. Daarbij heb ik nauwelijks behoefte aan alcohol.
Oh ja ik heb er ook wel zin in om dan weer keer te drinkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt het hier al wel weken over hoe dronken je gaat worden met oud op nieuw
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ahja ik blow niet meer want wiet geeft je breinschade en breinschade en slim zijn gaan niet samen
dus nu drink ik alleen nog
Gelukkig is alcohol wel goed voor je.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ahja ik blow niet meer want wiet geeft je breinschade en breinschade en slim zijn gaan niet samen
dus nu drink ik alleen nog
ja ik weet wat je denktquote:
Oh jeetje.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik weet wat je denkt
maar hersencellen sterven door vocht tekort
dus als je per glas bier een glas water drinkt droog je niet uit
en dan valt het ook allemaal wel mee
ZUIPEN TOT DE DOOD!!!!!!!```111!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:59 schreef FrauMilena het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vanavond?
Nee niks bijzonders, beetje kalkoen eten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:59 schreef FrauMilena het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-geeft-status.dhtmlquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ZUIPEN TOT DE DOOD!!!!!!!```111!!!
Fattie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee niks bijzonders, beetje kalkoen eten.
geen finlandquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-geeft-status.dhtml
[..]
Fattie.Heb je alweer een kerstdiner?
Ben bij Kaneel thuis aan het chillen, maar hij is er nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:59 schreef FrauMilena het volgende:
ja ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:59 schreef FrauMilena het volgende:
Housepartyquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben bij Kaneel thuis aan het chillen, maar hij is er niet
Had dit gisteravond gezegd, was ik komen buurten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dan?quote:
kapsalon halen zekerquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen was hij er wel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had dit gisteravond gezegd, was ik komen buurten.Maar waar hangt hij uit dan?
Mocht je niet mee?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen was hij er wel.
Hij is naar vrienden een avondje, dus nu kan ik bankhangen en koelkast leeg eten.
meneertje proviteertjequote:Op zaterdag 19 december 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen was hij er wel.
Hij is naar vrienden een avondje, dus nu kan ik bankhangen en koelkast leeg eten.
Wat drinken in de stad en daarna naar de film met een vriendinquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had dit gisteravond gezegd, was ik komen buurten.Maar waar hangt hij uit dan?
[..]
Wat dan?
Niet in strijd met je Ethiopië dieet hoop ik?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen was hij er wel.
alcholist!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat drinken in de stad en daarna naar de film met een vriendin
Leuk! Veel plezier.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh had misschien wel gemogen, maar niet gevraagd. Vermaak me wel hoor.quote:
Heb wel de berenklauw die hij me probeerde aan te smeren afgewezen vanmiddag.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet in strijd met je Ethiopië dieet hoop ik?
Naar star wars?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe maak je zoiets klaarquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh had misschien wel gemogen, maar niet gevraagd. Vermaak me wel hoor.
[..]
Heb wel de berenklauw die hij me probeerde aan te smeren afgewezen vanmiddag.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe maak je zoiets klaarAls salade o.i.d. ?
goede vriendenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
al mijn matties gaan naar die star wars film
dikke stront man
Nee, de kalkoen is gewoon in de bonusquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-geeft-status.dhtml
[..]
Fattie.Heb je alweer een kerstdiner?
neeman ik kijk liever naar straight outta comptonquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
goede vrienden
zou je ook heen moeten gaan
prima film. heb je dope al gezien?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
neeman ik kijk liever naar straight outta compton
en het kost nog is geld ook
dope nooit gezien neequote:Op zaterdag 19 december 2015 18:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
prima film. heb je dope al gezien?
1 film betalenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
neeman ik kijk liever naar straight outta compton
en het kost nog is geld ook
quote:
Ohquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, de kalkoen is gewoon in de bonus
1 piraatenbeeyquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 film betalen
2 films bezoeken
=
genot
maar dat kan nu nog heul niet met starwarsquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1 piraatenbeey
2 gratis keiken
=
genot
ja maarja fukdat johquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar dat kan nu nog heul niet met starwars
val jij soms op mannen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maarja fukdat joh
ik kijk die rotzooi niet
zou er toch nog maar eens goed over nadenken, gezien je gewoon een flinke boeler bent als je star wars niet tof vindtquote:
ben toch geen vieze nerdquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou er toch nog maar eens goed over nadenken, gezien je gewoon een flinke boeler bent als je star wars niet tof vindt
Van je ingedaalde ballen? Komen ze eindelijk tevoorschijn?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik negint e rnu wel wat van de voelen yup
ik neit begreip je manquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van je ingedaalde ballen? Komen ze eindelijk tevoorschijn?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezo nu nog treinen danquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Treinen als je gewoon in je bedje wilt liggen
Ben hele dag in den haag geweest. Straks nog 20 minuten wachten in Utrecht. Nee daar wordt je niet vrolijk vanquote:
Die reed niet wegens aanrijding met een persoonquote:
Pff waarom dan zo laat terugquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben hele dag in den haag geweest. Straks nog 20 minuten wachten in Utrecht. Nee daar wordt je niet vrolijk van
Hahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ahja zeker weer een jootquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die reed niet wegens aanrijding met een persoon
Bioscoopje en nog stad inquote:
serieus?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Lolz de Hema is nog open. Allemaal mensen rookworst eten. Waar je zin in hebt om 12 uur
frietje met, durumpjequote:Op zaterdag 19 december 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Lolz de Hema is nog open. Allemaal mensen rookworst eten. Waar je zin in hebt om 12 uur
Ja wollah maak geen fa2quote:
Wat deed je hierquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben hele dag in den haag geweest. Straks nog 20 minuten wachten in Utrecht. Nee daar wordt je niet vrolijk van
Naar jou zoeken tochquote:
Nee was vlakbij HSquote:
bel fylaxquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb zin gekregen om iemand op te bellen en te zeggen dat ik samen met zijn vader heroine ga inspuiten
Ik ben dan ook een stoere binkquote:
Kittens gaan dood aan heroïne. Zieke dierenbeul ben jijquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sws grote jongen wel jij hoor respect respect kittens heroine
rustig aanquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kittens gaan dood aan heroïne. Zieke dierenbeul ben jij
Word je beetje gevoelige jongen van drank?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
rustig aan
ik zoek geen ruzie nu
wil gewoon prate beedje
jaa soms wlequote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word je beetje gevoelige jongen van drank?
Is wel beetje gay OFquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa soms wle
soms ook huilen
dat is 2x gebeurd
Waarheenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:46 schreef Ezell het volgende:
Aldo is nu maandje reizen
Zonder mij
Huilie
Wel met andere girlsquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:46 schreef Ezell het volgende:
Aldo is nu maandje reizen
Zonder mij
Huilie
Perron 14quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:47 schreef Ezell het volgende:
Fokkeh op utreg cs? Ik ga daar nu net weg
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik snap niet dat mensen dronken altijd zo vaag gaan typen
ik kan nog gewoon normaal
Arnhemski hequote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik perron 8/9
Maar liep via die tunnel meteen de trein in
Dus sowieso niet gezien
Niks mis mee nee.quote:
Zit met tentamens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee nee.
Waarom ging je niet met Aldo mee?
Gewoon online afnemen tochquote:
beetje enthousiaster mag ook wel zeg pfffquote:
WERELDSTAD SOF WAAR HET LEVEN NIET STILSTAATquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje enthousiaster mag ook wel zeg pfff
quote:
stoere boys tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Provincialen die Roffa, Agga of Damsko zeggen
jankenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Jij je bezatten watquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef Ezell het volgende:
Overigens was het oorspronkelijk plan om mij vanavond te gaan bezatten met mattiesmis aldo nu al
alle mensen die dat zeggen mogen wel dood neervallen maakt niet uit waar je vandaan komtquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
oe ff normala johquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
alle mensen die dat zeggen mogen wel dood neervallen maakt niet uit waar je vandaan komt
Den haagquote:
ahhhhquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef Ezell het volgende:
Overigens was het oorspronkelijk plan om mij vanavond te gaan bezatten met mattiesmis aldo nu al
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
alle mensen die dat zeggen mogen wel dood neervallen maakt niet uit waar je vandaan komt
Nou nou sofquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ha, GAY!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet mijn ideeMaar vond het wel een goed idee icm een maand lang zonder le bf
Ken wel goeie shotjesbar in Utrechtquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet mijn ideeMaar vond het wel een goed idee icm een maand lang zonder le bf
Ik ken een goede cocktailbarquote:Op zondag 20 december 2015 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken wel goeie shotjesbar in Utrecht
Ja maar cocktails zijn vies duurquote:
Trrrrrrrquote:Op zondag 20 december 2015 00:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
negeer maar lekker vuile flikkers![]()
![]()
Je papa is een flikkerquote:Op zondag 20 december 2015 00:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
negeer maar lekker vuile flikkers![]()
![]()
Ah. Dan had ik je net toch moeten achtervolgenquote:
Want?quote:Op zondag 20 december 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah. Dan had ik je net toch moeten achtervolgen
Ja het is ook echt klotequote:Op zondag 20 december 2015 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is nu al ruk. Moest vanavond werken en moest steeds denken aan Aldootje![]()
Beroven tochquote:
wat is erquote:Op zondag 20 december 2015 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
sof kom prate
wand je bent vrouwmensch
HAHAHA DEZE MANquote:Op zondag 20 december 2015 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
sof kom prate
wand je bent vrouwmensch
Scheelt dat ik met kerst dingen met familie ga doen en ga werlen. En met oud en nieuw had ik geen zin om alleen thuis te zitten, of bij mijn ouders thuis, dus ga ik zelf op vakantie.quote:Op zondag 20 december 2015 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja het is ook echt klote
Vooral met kerst en oud en nieuw. Lekkere timing
ik weet dat ik soms gemeen ben tegen jequote:
Waar ga je heen? in je eentje?quote:Op zondag 20 december 2015 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Scheelt dat ik met kerst dingen met familie ga doen en ga werlen. En met oud en nieuw had ik geen zin om alleen thuis te zitten, of bij mijn ouders thuis, dus ga ik zelf op vakantie.
Met vrienden stedentripje ofzo?quote:Op zondag 20 december 2015 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Scheelt dat ik met kerst dingen met familie ga doen en ga werlen. En met oud en nieuw had ik geen zin om alleen thuis te zitten, of bij mijn ouders thuis, dus ga ik zelf op vakantie.
ja jij bent hier degene die gek doetquote:Op zondag 20 december 2015 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik weet dat ik soms gemeen ben tegen je
maar ik ken je al van die jng sc
en ik mis de teid dat we vrienden waren
sorry sorry sorryquote:Op zondag 20 december 2015 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij bent hier degene die gek doet
Stedentripje :p Niet alleen. Wel oorspronkelijk de bedoeling, maar ik ben gewoon vriendinnen gaan vragen of ze mee wilden. Dus nu met een klein groepjequote:
Eenwegsverkeerquote:Op zondag 20 december 2015 00:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik hou van vrouwen en meisjes![]()
mits de juiste leeftijd natuurlijk !
mattie ik heb genoegquote:Op zondag 20 december 2015 00:13 schreef Ezell het volgende:
En dat is een van de vele redenen waarom ze jou niet willen
Komt goedquote:
Nice nice.quote:Op zondag 20 december 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ouders opgehaald van airport en bij oma gechilld
Wow chill jaquote:
oma.quote:Op zondag 20 december 2015 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow chill jaWaar slapen ze al die tijd? Bij je thuis of hotel?
Kan ook haha. Ben blij voor je dat je zusje, broertje en ouders er zijn!quote:
goedleefquote:Op zondag 20 december 2015 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ook haha. Ben blij voor je dat je zusje, broertje en ouders er zijn!
Whitlock v Evansquote:Op zondag 20 december 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DAG STIJN
HOE WAS HET DARTS
IK HEB NIET GEKEKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |