SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Lekker uitgegooid.quote:
Tegen wie moet ie. Ik vind dat een fijner dartert.quote:Op zondag 20 december 2015 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 180'ers soms
Hop hop hop, genot.
R2: Jamie Caven/Rob Szabo/Michael Rasztovitsquote:Op zondag 20 december 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen wie moet ie. Ik vind dat een fijner dartert.
Ik kan hier niets zinnigs over zeggen of ie kans heeftquote:Op zondag 20 december 2015 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
R2: Jamie Caven/Rob Szabo/Michael Rasztovits
R3: James Wade/John Michael/Warrick Scheffer/Wes Newton/Cristo Reyes
Gok Wade of Reyes in R3.
Caven heeft een boutjaar gehad dus ik weet @ R2 ook totaal niet hoe hij ervoor staat.quote:Op zondag 20 december 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan hier niets zinnigs over zeggen of ie kans heeft
Nee.quote:Op zondag 20 december 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Trusten, Stijn.
Ben ik nu de enige over?
Heeft die jongen weer een paar biertjes gehad ja?quote:Op zondag 20 december 2015 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OF ligt denk ik in een hoekje te kwijlen door alle bier.
Haha ja.quote:Op zondag 20 december 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft die jongen weer een paar biertjes gehad ja?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
effe lekker kaulo veel beir gehaald whhahahah
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik negint e rnu wel wat van de voelen yup
quote:Op zondag 20 december 2015 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga denk zo naa rbuiten met een schep en ahchter een willekeurig persoon aanrenenn met dat ding![]()
Dit is wel een mooie quote van OF.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik snap niet dat mensen dronken altijd zo vaag gaan typen
ik kan nog gewoon normaal
Rotterdam is dan ook niet voor mietjes.quote:Op zondag 20 december 2015 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.leefbaarometer.nl/kaart/#kaart Check dan. R'dam scoort slecht
In de wijken waar ik opgegroeid ben, allemaal onvoldoendequote:Op zondag 20 december 2015 02:32 schreef Amarantha het volgende:
Oh je kan heel ver inzoomen zie ik. Mijn vorige wijk scoort uitstekend.
Geen idee, maar wel vermakelijkquote:Op zondag 20 december 2015 10:45 schreef McGrath het volgende:
Zou een bier en tetten deel het forum gaan redden?
Jij bent dan ook heteroquote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap die obsessie met tieten niet
Gayquote:Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Probeer je nou weer de aandacht van je eigen geaardheid af te leiden?
Flikkert.
Omdat vrouwen niet poepen. En je hebt toch ook gewoon vriendinnen?quote:Op zondag 20 december 2015 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat, dat is zo
Paxcon is slim bezig
Jij hebt toch ook vrienden. Zoen je daarmee?quote:Op zondag 20 december 2015 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niet poepen. En je hebt toch ook gewoon vriendinnen?
Nee, maar ik zeg ook niet:quote:Op zondag 20 december 2015 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook vrienden. Zoen je daarmee?
Ik heb nog een jaarquote:Op zondag 20 december 2015 11:38 schreef Montelly het volgende:
Chicks ervaren meestal hun bi-curious fase ergens tussen 20-25ste jaar.
Ik vind wijn matig.quote:Op zondag 20 december 2015 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe niets mis met tetten. Bier vind ik matig, heb liever wijn.
nesquikquote:Op zondag 20 december 2015 12:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]je bent zelf.
Speaking of which, bloedsinaasappelsap, nesquik of yoghurtdrink?
bloedsinasquote:Op zondag 20 december 2015 12:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]je bent zelf.
Speaking of which, bloedsinaasappelsap, nesquik of yoghurtdrink?
Wow, iemand die nesquik kan waarderen.quote:Op zondag 20 december 2015 12:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
nesquikzelfgeperste bloedsinaasappelsap vind ik ook fijn.
Vanmiddag dan.quote:
De appie heeft soms bloedsinaasappels liggen, die koop ik dan.quote:Op zondag 20 december 2015 12:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wow, iemand die nesquik kan waarderen.Pers je die dan zelf of bedoel je die van La Place? Daar drink ik het meestal iig. Van de week een fles bij Lidl gehaald maar heb nog niet geproefd.
[..]
Vanmiddag dan.
Ik maakte het altijd gewoon zelfquote:Op zondag 20 december 2015 12:19 schreef McGrath het volgende:
En er is geen betere chocolademelk dan Nesquik.
Ik vind granaatappels irritant.quote:Op zondag 20 december 2015 12:28 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zal van de week op de markt eens kijken voor die dingen. Hopen dat ze ook goede granaatappels hebben liggen.
Eet het gewoon niet graag.quote:Op zondag 20 december 2015 12:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Want? Is zo gedaan als je weet hoe.
Hier heb ik meer zin in dan in frietquote:Op zondag 20 december 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
En voor team patat: Ik ga patat eten.
Nog een paar weken en dan is Fok een receptenboek rijker.quote:
Ik gebruik nooit echt recepten als ik voor mezelf moet koken, dan gooi ik gewoon wat dingen in een panquote:Op zondag 20 december 2015 13:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog een paar weken en dan is Fok een receptenboek rijker.
Maar geen idee, zal wel pizza worden.
Je kent de bikbar in Emmen wel toch? Daar ga ik voor de verandering weer eens heen. Zelfgemaakte mayonaise en bikbarsausquote:Op zondag 20 december 2015 13:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier heb ik meer zin in dan in friet
Ik heb bijna 2 weken geen patat gegeten.quote:Op zondag 20 december 2015 13:13 schreef Sked het volgende:
Ik krijg soms het idee dat Ama zes keer per week patat eet
Ik ken dat wel, maar ik ken de saus niet.quote:Op zondag 20 december 2015 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kent de bikbar in Emmen wel toch? Daar ga ik voor de verandering weer eens heen. Zelfgemaakte mayonaise en bikbarsaus
quote:Op zondag 20 december 2015 13:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ken dat wel, maar ik ken de saus niet.
Trial and error?quote:Op zondag 20 december 2015 13:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit echt recepten als ik voor mezelf moet koken, dan gooi ik gewoon wat dingen in een pan
Dat van die vluchtelingen?quote:
Die krijgen 40 euro per dag per vluchtelingquote:Op zondag 20 december 2015 13:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik probeer eigenlijk altijd maar wat, hou niet van koken.
[..]
Dat van die vluchtelingen?Best sneu voor de eigenaren haha.
vertel!quote:Op zondag 20 december 2015 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had gister ook duur stukje vis
Kunnen ze wel een nieuw visje van kopen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die krijgen 40 euro per dag per vluchteling
het meeste wat daar vooralsnog besproken wordt is bier, en dan is positief.quote:Op zondag 20 december 2015 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Dat tietenforum![]()
Waarom zijn al die staatsautisten hier zo geobsedeerd door walrusuiers
quote:
Je kan ook niet echt meerdere topics over boobies maken.quote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
het meeste wat daar vooralsnog besproken wordt is bier, en dan is positief.
[..]
Topic over mooie kleine borsten.quote:Op zondag 20 december 2015 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook niet echt meerdere topics over boobies maken.
Misschien een favo cupmaat-topic.
Die wordt toch verguisdquote:Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Topic over mooie kleine borsten.
Nee, downloaden gaat kut en verder kan ik hem nergens vindenquote:Op zondag 20 december 2015 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had je die aflevering nog gekeken :s
quote:
Dit mag ook afgebeeld worden in het topicquote:
Ik moet nogquote:Op zondag 20 december 2015 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
niemand wilt met mij naar star wars
1/2 keer per dagquote:
Zolang je me maar geen foto ervan stuurt.quote:Op zondag 20 december 2015 14:50 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga nog even nadenken over of ik daarop wil antwoorden.
vind 3d ook ronduit kutquote:Op zondag 20 december 2015 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1/2 keer per dagIk wilde gister toen ik den haag was, maja net weer uitverkocht natuurlijk
![]()
Blijkbaar toch nog genoeg animo voor 2d als ze ook in 3d kunnen
quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je me maar geen foto ervan stuurt.
omgekeerde psychologie?quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je me maar geen foto ervan stuurt.
Bewaar 'm wel als kerstcadeautje voor je.quote:Op zondag 20 december 2015 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar sta ik altijd voor open.
Klinkt als een goede kerst.quote:Op zondag 20 december 2015 14:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bewaar 'm wel als kerstcadeautje voor je.
Nee, gewoon 0 interesse in borsten.quote:
Ik wil wel hoorquote:Op zondag 20 december 2015 14:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bewaar 'm wel als kerstcadeautje voor je.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil wel hoorIk ben niet zo moeilijk als Kaneel
Maar jou ken ik niet.quote:Op zondag 20 december 2015 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil wel hoorIk ben niet zo moeilijk als Kaneel
Ach, dat lukt wel voor eerste kerstdagquote:
Elke dag alleen vragen wat ze gegeten heeft gaat daar in ieder geval niet in meewerken McGrathquote:
Meeten of in dit geval te lang in dezelfde sc zitten.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag alleen vragen wat ze gegeten heeft gaat daar in ieder geval niet in meewerken McGrath
Dus:quote:Op zondag 20 december 2015 15:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Meeten of in dit geval te lang in dezelfde sc zitten.
[..]![]()
is zo.
sorry dat ik niet zo boeiend ben.quote:Op zondag 20 december 2015 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag alleen vragen wat ze gegeten heeft gaat daar in ieder geval niet in meewerken McGrath
wat komt goed?quote:Op zondag 20 december 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nesquik en ga nu aan de thee dus tot later.
[..]
Komt goed.
Dagdagquote:Op zondag 20 december 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nesquik en ga nu aan de thee dus tot later.
[..]
Komt goed.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
bestaat er een muilkorf voor katten?
Waarom?quote:
Dat is zieligquote:Op zondag 20 december 2015 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zodat ze stopt met de hele tijd miauwen om niks
witje miauwt altijd om aandacht. maar daarvoor moet ze echt niet bij mij zijnquote:Op zondag 20 december 2015 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zieligJe moet alleen muilkorf omdoen als ze bijvoorbeeld wondjes open gaan kauwen enzo
Als ze mauwt is er gewoon wat
Wie was dat ook alweer, die op Facebook postte dat ze de bek van haar hond had dichtgetaped omdat 'ie teveel lawaai maakte?quote:Op zondag 20 december 2015 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zieligJe moet alleen muilkorf omdoen als ze bijvoorbeeld wondjes open gaan kauwen enzo
Als ze mauwt is er gewoon wat
Gewoon tegen d`r pratenquote:Op zondag 20 december 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
witje miauwt altijd om aandacht. maar daarvoor moet ze echt niet bij mij zijn
Ga er nou niet op in, dat wil hij juistquote:
Ja die Fok-it toch...quote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten. Het is toch Fok-it he...
quote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg altijd dat ze op moet hoeren
helpt niet echt
Gebruik dat woord alsjeblieft niet voor mij. Dat is echt heel kwetsend voor iemand met genderdysforie.quote:Op zondag 20 december 2015 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in, dat wil hij juist
Gaap.quote:Op zondag 20 december 2015 15:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gebruik dat woord alsjeblieft niet voor mij. Dat is echt heel kwetsend voor iemand met genderdysforie.
Ik snap best dat je me niet mag, zeker door alles wat er gebeurd is. Maar ik was je gwn onschuldig aan het plagen.
Zodra je reageerde zou ik doei zeggen en weggaan. Ik ben niet meer zoals toen.
wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op zondag 20 december 2015 15:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gebruik dat woord alsjeblieft niet voor mij. Dat is echt heel kwetsend voor iemand met genderdysforie.
Ik snap best dat je me niet mag, zeker door alles wat er gebeurd is. Maar ik was je gwn onschuldig aan het plagen.
Zodra je reageerde zou ik doei zeggen en weggaan. Ik ben niet meer zoals toen.
Een kat is een katquote:Op zondag 20 december 2015 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kat van mijn zusje he
flipje is helaas vorig jaar overleden
Ja, want hij heet geen Fok-it maar ik noem hem zo om hem bewust te beledigenquote:Op zondag 20 december 2015 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie de bal kaatst kan hem terug verwachten![]()
deal with it or gtfo
ik vind jou raarquote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want hij heet geen Fok-it maar ik noem hem zo om hem bewust te beledigen.
Volgens mij is het algemeen bekend dat fok it je niet aardig vind (ik druk me zachtjes uit nu)quote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want hij heet geen Fok-it maar ik noem hem zo om hem bewust te beledigen.
Valt mee. Jij kent hem nietquote:
Mijn geheugen is daar te slecht voor. Ik herinnerde me alleen z'n naam, en zag toevallig dat 'ie hier gepost had. Ik wou alleen ff hoi zeggen. Beetje jammer dat 'ie het dan meteen nodig vindt om mij te beledigen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij is het algemeen bekend dat fok it je niet aardig vind (ik druk me zachtjes uit nu)
en dan ga je hem vervolgens proberen uit te lokken en dan janken als zijn antwoord je niet bevalt
ja jammer dan hoor
Oki, have a fabulous dayquote:Op zondag 20 december 2015 15:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar oke correctie: Jij kent haar niet![]()
Ga nu maar weg AB
Oh bitch pleasequote:Op zondag 20 december 2015 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mijn geheugen is daar te slecht voor. Ik herinnerde me alleen z'n naam, en zag toevallig dat 'ie hier gepost had. Ik wou alleen ff hoi zeggen. Beetje jammer dat 'ie het dan meteen nodig vindt om mij te beledigen.
Haha, Kaneel heeft een kleintje.quote:Op zondag 20 december 2015 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die constant op zoek zijn naar beledigingen.
Die baconatorquote:Op zondag 20 december 2015 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, wanneer gaan we eten met Hep:
dat kennen ze niet in muricaquote:Op zondag 20 december 2015 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Raar dat kapsalon er niet bij staat.
Meeste zien er ook niet echt lekker uit verder + veel te viesveelquote:Op zondag 20 december 2015 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Raar dat kapsalon er niet bij staat.
als het aan america ligt is all over the world alleen canada en the statesquote:Op zondag 20 december 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze begonnen met "all over the world" ofzo.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
als je wat tegen me te zeggen hebt adora dan kun je dat gewoon in het topic doen hoor
ja nou ga weg hoorquote:
Vorige keer vroeg Mikey of ik een moslim wasquote:Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja nou ga weg hoor
als je me uit wil schelden doe je dat toch lekker op het forum ipv in mijn dmbox
ben dan ook een vent (pun intended) als iedereen mee leest
quote:Op zondag 20 december 2015 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorige keer vroeg Mikey of ik een moslim was
Nee, ik verdedigde de Islam blijkbaar heel ergquote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
wanneer gaan jullie samen moskee'tje pakken dan?
ohquote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik verdedigde de Islam blijkbaar heel erg
Nee een kafir is juist een ongelovigequote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
dus je bent eigenlijk een kafir?
Ach, een assist voor de tegenstander isook niet allesquote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht even dat hij weer eigen goal had.
Dat wel jaquote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Sked het volgende:
Wat er vandaag gebeurt met Feyenoord zag je al weken aankomen
Bedoelde dat we het vast nog wel eens ergens anders over zullen hebben, al is eten altijd een prima gespreksonderwerp.quote:
In R&P zijn de onderwerpen verder ook niet heel veelzijdigquote:Op zondag 20 december 2015 16:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bedoelde dat we het vast nog wel eens ergens anders over zullen hebben, al is eten altijd een prima gespreksonderwerp.
Een gezonde smoothiequote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
wat zal ik eten
gyros of hamburgers
Nee kloptquote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In R&P zijn de onderwerpen verder ook niet heel veelzijdig
En het grote verschil met ons dat wij elkaar niet doen, op uitzonderinge naquote:
voor een dikzakquote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHAHAH
waar zie je me voor aan
ben niet meer zo dik tegenwoordigquote:Op zondag 20 december 2015 16:21 schreef Sked het volgende:
[..]
voor een dikzak
daarom adviseert ie iets gezonds
Je bent ook lang toch?quote:
Ik heb nog geen pensioen opgebouwdquote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we het anders over de pensioensvoorziening voor onze generatie hebben?
ben 1,82quote:Op zondag 20 december 2015 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ook lang toch?
Dan maakt het niet zoveel uit.
Je doet al drugs, dus je bent een badboy.
Je zou de dames voor het uitzoeken moeten hebben.
Als ik klaar ben met deze nachtmerrie. Opende net een zak veenmos en er kwamen allemaal "bosvriendjes" uitkruipen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
En knapperquote:
Zou wel eens goed zijn, wat verandering.quote:Op zondag 20 december 2015 16:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bedoelde dat we het vast nog wel eens ergens anders over zullen hebben, al is eten altijd een prima gespreksonderwerp.
Ik ook weinigquote:
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met deze nachtmerrie. Opende net een zak veenmos en er kwamen allemaal "bosvriendjes" uitkruipen.
Ik las slak in mijn vla, dat was heel apart geweestquote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook weinig
[..]
Dan ben je de lul.
[..]
Ik had eens een slak in mijn sla. Sindsdien eet ik geen sla meer.
geen fan van escargots?quote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook weinig
[..]
Dan ben je de lul.
[..]
Ik had eens een slak in mijn sla. Sindsdien eet ik geen sla meer.
Hoezo? Moet toch gewoon werken tot mijn 87e?quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks moetquote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Moet toch gewoon werken tot mijn 87e?
ik verveel mequote:
Waarom?quote:
Jaquote:
Nooit gegeten.quote:
Ja, vrees van wel.quote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Moet toch gewoon werken tot mijn 87e?
gewoon random game pakken en die uitspelenquote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, al sinds dinsdag, en ik verveel me ook best vaak in vakanties.
Ik ben niet zo'n gamer en de games die ik speel kan je niet uitspelen.quote:Op zondag 20 december 2015 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon random game pakken en die uitspelen
Zomervakantie is het ergstequote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, al sinds dinsdag, en ik verveel me ook best vaak in vakanties.
Tja babyboomerparasitiepatiesamenleving, rekening wordt naar ons doorgeschoven.quote:Op zondag 20 december 2015 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit gegeten.
[..]
Ja, vrees van wel.
Gewoon tot in de kist werken. Niks genieten van kleinkinderen.
Morgenavond is het kerstfeest in de pub hier.quote:Op zondag 20 december 2015 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Zomervakantie is het ergste
nu heb je nog gratis reizen en feestdagen enzo
misschien dat ik morgen naar een random stad ga
ga films kijkenquote:Op zondag 20 december 2015 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n gamer en de games die ik speel kan je niet uitspelen.
Moviemeter top 250 kijken in 1 vakantie tochquote:Op zondag 20 december 2015 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga films kijken
Lotr en hobbit trilogieën ofzo
don't push itquote:Op zondag 20 december 2015 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moviemeter top 250 kijken in 1 vakantie toch
gezelligquote:Op zondag 20 december 2015 17:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Morgenavond is het kerstfeest in de pub hier.
alcholistquote:Op zondag 20 december 2015 17:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Morgenavond is het kerstfeest in de pub hier.
Jezusquote:Op zondag 20 december 2015 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moviemeter top 250 kijken in 1 vakantie toch
ja in de weekendquote:Op zondag 20 december 2015 17:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
zegt degene die gisteravond tantoe veel bier had.
Ach, wij krijgen het toch niet afbetaald. Onze kinderen krijgen onze rekening.quote:Op zondag 20 december 2015 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja babyboomerparasitiepatiesamenleving, rekening wordt naar ons doorgeschoven.
Moeten we wel kinderen krijgen.quote:Op zondag 20 december 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, wij krijgen het toch niet afbetaald. Onze kinderen krijgen onze rekening.
Alle banen zijn ingepikt door robots (die gaan mij ook verzorgen), dus er valt niet veel meer te werken.quote:Op zondag 20 december 2015 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie moet er anders voor ons pensioen werken?
leukquote:Op zondag 20 december 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon afrika mentaliteit en 10 kinderen nemen toch
?quote:
Als generatie.quote:Op zondag 20 december 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan moeten we seks hebben
wat cutequote:
The one you are refering to. Should only be spoken by Mexicans, Cubans ect. Otherwise it's like saying nigga when your white.quote:
Conjoquote:Op zondag 20 december 2015 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zeggen mexicanen altijd in van die films over gangs
Dat zal best met 50 kg aan het bot jaquote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik word te breed voor me overhemden zeg
gewoon alleen bovenste knopje dicht doenquote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal best met 50 kg aan het bot ja
Op z`n hollandsquote:
past maatje xxs niet meer?quote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja ik heb grote schoudersquote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal best met 50 kg aan het bot ja
Ik bedoel conjo op z`n hollandsquote:
Ik heb net picolinis in de oven gedaan.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou wel eens goed zijn, wat verandering.
wist je al dat ik niet van kaas houd?quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb net picolinis in de oven gedaan.
goedzo is kaulo vies esequote:Op zondag 20 december 2015 18:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wist je al dat ik niet van kaas houd?
racistquote:Op zondag 20 december 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
mensen die niet van kaas houden kan ik niet serieus nemen
srry not srry
En mensen die alleen van gesmolten kaas en smeerkaas houden?quote:Op zondag 20 december 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
srry not srry
gelukkig maar, ik wou ook niet dat je mij nam.quote:Op zondag 20 december 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
srry not srry
Geen enkele?quote:Op zondag 20 december 2015 18:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wist je al dat ik niet van kaas houd?
opso weet hoe ik eruit zie esequote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef McGrath het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als dit stiekem OF was.
[ afbeelding ]
Iedereen hier heeft OF al gezien. Hij ziet er uit zoasl hij postquote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef McGrath het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als dit stiekem OF was.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
opso weet hoe ik eruit zie ese
geen enkelequote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen enkele?![]()
Waar hou je wel van, naast kip?
wat wil je daarmee zegenquote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft OF al gezien. Hij ziet er uit zoasl hij post
dom?quote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen formulerenquote:
Oh shit...quote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |