Zeeeeer herkenbaar.quote:Op zondag 20 december 2015 02:52 schreef Monopoly het volgende:
GEERD!!!!!
Geile kutjes allemaal
Ik ben naar de tering, had er 9 op (pitt 0.5) en nog 5 gehaald bij avondwinkel. Wil er eigenlijk nog 1 over houden voor morgenochtend. Heb ook joint gerookt dus wel verstandig. Alles draait
Slaap wel man!!quote:Op zondag 20 december 2015 02:52 schreef Monopoly het volgende:
GEERD!!!!!
Geile kutjes allemaal
Ik ben naar de tering, had er 9 op (pitt 0.5) en nog 5 gehaald bij avondwinkel. Wil er eigenlijk nog 1 over houden voor morgenochtend. Heb ook joint gerookt dus wel verstandig. Alles draait
Rukken kan wel in je eigen huis.quote:Op zondag 20 december 2015 02:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik slaap naast mijn verloofde en daarnaast nog een mooie vrouw. Nog snel even rukken of met geladen pistool de slaapkamer in? Dames slapen wel, maar morgenochtend wordt een probleem dan.
Ja, Ik kan nog amateur lesbian camwhores opzoeken.quote:Op zondag 20 december 2015 02:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Rukken kan wel in je eigen huis.
Ik zou lekker tegen je meisje aan gaan liggen manquote:Op zondag 20 december 2015 02:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, Ik kan nog amateur lesbian camwhores opzoeken.
Maar dan word ik geil en die ander ligt daarnaast, maar lastig om mee te laten kijken/doenquote:Op zondag 20 december 2015 02:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou lekker tegen je meisje aan gaan liggen man
Yea sure 2 dames in je bedquote:Op zondag 20 december 2015 02:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar dan word ik geil en die ander ligt daarnaast, maar lastig om mee te laten kijken/doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |