Sarcasm toch?quote:Op zondag 20 december 2015 02:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ga lekker naar het klaagtopic dan.
Hij was sarcastisch he.quote:Op zondag 20 december 2015 02:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ga lekker naar het klaagtopic dan.
Nee, ik ben lief en positief dit jaar toevallig.quote:Op zondag 20 december 2015 02:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ga zelf![]()
Of lees meer dan alleen die post.
quote:Op zondag 20 december 2015 02:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, ik ben lief en positief dit jaar toevallig.
Niet zo narrig meteen
En toch vraag ik me af: was dat niet altijd zo? In dat geval namelijk geen excuusquote:Op zondag 20 december 2015 02:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Was er gisteren en dat is dus echt het probleem. Overigens is het geluid achteraan nog wel acceptabel, maar de line array hangt vrij hoog en het geluid gaat eigenlijk over de eerste rijen heen. Bovendien zijn daar ook de meeste mensen, die allemaal kabaal maken.
Leuk man, Armin van Buuren "live" maar hij is nauwelijks te horen. Snap dat tamme publiek nu wel volledig. Losgaan gaat immers beter als de muziek een beetje hardstaat, het lijkt snachts echter meer op een borrel met achtergrond geluid.
De keren dat ik ben geweest was het hetzelfde. Maar alsnog een betere sfeer dan ik nu zie.quote:Op zondag 20 december 2015 02:06 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af: was dat niet altijd zo? In dat geval namelijk geen excuus
Rondom het plein wonen nogal wat mensen, heeft daar wellicht ook mee te maken?quote:Op zondag 20 december 2015 02:06 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af: was dat niet altijd zo? In dat geval namelijk geen excuus
Ja misschien op een doordeweekse maandag of dinsdagnacht, maar toch niet op zaterdagnacht om 2:00 uurquote:Op zondag 20 december 2015 02:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Rondom het plein wonen nogal wat mensen, heeft daar wellicht ook mee te maken?
Bovendien, volgens mij is het publiek altijd redelijk tam snachts.
Wat was de max? 10k toch?quote:Op zondag 20 december 2015 02:09 schreef tofastTG het volgende:
De toegang tot het plein is overigens al 3x afgesloten in verband met de hoeveelheid publiek.
Dit, en er kunnen 10.000+ man op...quote:Op zondag 20 december 2015 02:09 schreef tofastTG het volgende:
De toegang tot het plein is overigens al 3x afgesloten in verband met de hoeveelheid publiek.
Pinkpop moet 12u geluid uit ivm omwonenden, en dat ligt net wat minder centraal.quote:Op zondag 20 december 2015 02:09 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ja misschien op een doordeweekse maandag of dinsdagnacht, maar toch niet op zaterdagnacht om 2:00 uur
11000 inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |