Ik had gister iemand die echt STEEDS tegen mij opknalde (en waarschijnlijk had hij exact dezelfde ergernis over mij), want echt steeds wanneer ik omhoog ging voor een schot, dan knalde hij me uit de lucht, of wanneer ik positie nam om te verdedigen, dan reed hij me weer van die plek af, etc etc. Ongelooflijk irritant.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom al een aantal dagen achter elkaar dezelfde gozer tegen, die mij heel slecht vind. Genieten is dat hoor. Beetje stangen, blunders maken, en dan hem op de kop geven. Hij ging daar net ook weer helemaal uit z'n plaat
.
Ik denk dat ik dat was. Ik heb het gisteren gekocht en kan er geen kut van.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had gister iemand die echt STEEDS tegen mij opknalde (en waarschijnlijk had hij exact dezelfde ergernis over mij), want echt steeds wanneer ik omhoog ging voor een schot, dan knalde hij me uit de lucht, of wanneer ik positie nam om te verdedigen, dan reed hij me weer van die plek af, etc etc. Ongelooflijk irritant.
Volgens mij was hij wel gewoon pro of semi-pro. Hij heeft dan denk ik gewoon een beetje dezelfde speelstijl en lijnen als ik, dus dan zit je elkaar vaak in de weg, helaas.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat was. Ik heb het gisteren gekocht en kan er geen kut van.
Dat is ook wel de grootste ergernis. Je bent aan het wachten, vol verwachting, neemt een aanloop, boost, en tik, pats poef, al je goede gevoel weg. Kan me daar ook best over opwindenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had gister iemand die echt STEEDS tegen mij opknalde (en waarschijnlijk had hij exact dezelfde ergernis over mij), want echt steeds wanneer ik omhoog ging voor een schot, dan knalde hij me uit de lucht, of wanneer ik positie nam om te verdedigen, dan reed hij me weer van die plek af, etc etc. Ongelooflijk irritant.
Ik ben semi-pro maar kan er ook geen reet van. Vooral een bal raken vanuit de lucht lukt nog niet echtquote:Op donderdag 24 december 2015 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij was hij wel gewoon pro of semi-pro. Hij heeft dan denk ik gewoon een beetje dezelfde speelstijl en lijnen als ik, dus dan zit je elkaar vaak in de weg, helaas.
Heb gister ook een paar potjes gespeeld met beginners, en dan krijg je idd goed op je kloten want dan ligt het steeds achterin helemaal open.
Gisteren trouwens wel veruit de meeste potjes gewonnen, want zat een tijd lang met spelers waarmee het wel klikte, die makkelijk scoorde, en ook het wisselen van posities (achterin, naar vioren, etc etc) ging redelijk 'automatisch', dus zodra de 1 richting de goal ging om te verdedigen, ging de ander automatisch daar weer weg om de bal/tegenstander aan te vallen.
Wat wel jammer is dat wanneer de tegenstander een hele goede keeper heeft, dat sommige medespelers dan niet doorhebben dat ze die keeper gewoon moeten uitschakelen, dus ram die voortdurend op zijn klote zodat de andere twee spelers de goals kunnen maken. Soms ga ik ook bewust onder een stuiterende bal richting goal door om door te rijden op de keeper... (wat de ene keer beter lukt dan de andere keer...)
Ik blijf ook meestal weg zodra ik zie dat er een ander voor de bal gaat, dus dan hou ik even in en mocht hij dan missen dan kan ik er altijd nog op duiken...quote:Op donderdag 24 december 2015 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook wel de grootste ergernis. Je bent aan het wachten, vol verwachting, neemt een aanloop, boost, en tik, pats poef, al je goede gevoel weg. Kan me daar ook best over opwinden. Maar het gebeurt mij steeds minder (bij anderen). Leer steeds beter af te wachten en positie kiezen, ook in de goal. Tenminste, ik denk dat ik het goed doe, maar voor 't zelfde geld doe ik het niet goed. Vandaag wel extreem veel potjes gehad waarbij ik 2 ploeggenoten had die er niet veel van konden, kansloze uitslagen waardoor mijn ranking (die al waardeloos is) nog waardelozer werd
.
Maar toch blijf ik het spelen, vind het heerlijk. Adrenaline stootjes constant als iets lukt, winst in de laatste secondes, prachtig spel.
Ho ho, dat ben ik ook al.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij was hij wel gewoon pro of semi-pro. Hij heeft dan denk ik gewoon een beetje dezelfde speelstijl en lijnen als ik, dus dan zit je elkaar vaak in de weg, helaas.
Is ook lastig. Ene dag heb je dat gevoel ook beter dan andere dagen, en soms ook beetje mazzel mee hebben.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:58 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik ben semi-pro maar kan er ook geen reet van. Vooral een bal raken vanuit de lucht lukt nog niet echt
Ik vlieg iedere keer over de bal heenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is ook lastig. Ene dag heb je dat gevoel ook beter dan andere dagen, en soms ook beetje mazzel mee hebben.
Die dubbele flip naar voren met de jump-button wil ook nog wel een schuin uitvallen op bepaalde momentenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:04 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik vlieg iedere keer over de bal heenBlijven proberen.
Die ranks zeggen weinig. Ik win ook regelmatig van legends en rocketeers als veteran zijndequote:Op donderdag 24 december 2015 15:25 schreef Simterklaas het volgende:
Gewonnen van een expert als veteraan
Zou ragequitten.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen. Wel een keertje tegen iPancakeMix gespeeldquote:Op donderdag 24 december 2015 15:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die ranks zeggen weinig. Ik win ook regelmatig van legends en rocketeers als veteran zijnde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Die neiging was er soms wel, maar goed, dat vind ik ook weer zo triest...quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen. Wel een keertje tegen iPancakeMix gespeeldhaha hoe is het mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd hoeveel goals ik nu zou scoren.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef Tortugal het volgende:
Zojuist expert geworden.
Zo veel te veel tijd van mijn leven in dit stomme spelletje gestoken, ik schaam me oprecht...
Het is zo'n frustrerend kutspel, maar tegelijkertijd zo verslavendquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef Tortugal het volgende:
Zojuist expert geworden.
Zo veel te veel tijd van mijn leven in dit stomme spelletje gestoken, ik schaam me oprecht...
Snap niet hoe die mensen zo makkelijk van de grond af komenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ben al blij als ik een aerial maak, maar deze gast maakt ff 10 salto's ervoor.
Ik heb gisteren voor elkaar weten te krijgen om 60% te halen met die pro luchttraining.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Snap niet hoe die mensen zo makkelijk van de grond af komen
Als ik full boost gebruik dan kom ik nog niet zo hoog
Goede tut:quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Boost en sprong tegelijkertijd indrukken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bij een aerial goal moet je ook echt die punten in het spel krijgen.. Ik vlieg ook wel vaker maar het telt niet altijd(volgens mij alleen als je hoger dan het doel vliegt??)quote:Op maandag 28 december 2015 14:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kreeg gisteren voor het eerst de Trophy toen ik een Aerial goal maakte, maar het was zeker niet de eerste keer dat ik zo'n Aerial goal maakte, dus dat was een beetje vreemd...
Scoorde er zelfs 2 in dat potje, al zat dat potje ook wel veel mee... (5 goals, 1000 punten)
Volgens mij heb ik die Trophy voor xx aantal KM's niet eens gehaald, terwijl ik die inmiddels natuurlijk wel allang zou moeten hebben.
Dat zou kunnen. Die van gisteren was idd wel aardig hoog, terwijl ik normaal gesproken toch meer op de hoogte van de 'lat' zal vliegen wanneer ik een Aerial goal scoor...quote:Op maandag 28 december 2015 18:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bij een aerial goal moet je ook echt die punten in het spel krijgen.. Ik vlieg ook wel vaker maar het telt niet altijd(volgens mij alleen als je hoger dan het doel vliegt??)
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen. Wel een keertje tegen iPancakeMix gespeeldLol, hoe kun je nou 21 goals tegen krijgen:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou tegen Pancake krijg de gemiddelde fokker er minstens 15 om zijn oren.quote:Op maandag 28 december 2015 19:21 schreef Ruif het volgende:
[..]
Lol, hoe kun je nou 21 goals tegen krijgen:D
Ik was nog maar semi-proquote:Op maandag 28 december 2015 19:21 schreef Ruif het volgende:
[..]
Lol, hoe kun je nou 21 goals tegen krijgen:D
Haha, kan ik me echt niet voorstellen eigenlijk, maar ik overschat mezelf waarschijnlijk. Overigens speel ik nooit 1v1, dus waarschijnlijk ga ik ook wel hard op de bek.quote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou tegen Pancake krijg de gemiddelde fokker er minstens 15 om zijn oren.
Aerial goals krijg je echt pas als je lang en hoog vliegt hoor. Wat ik onduidelijker vind is wanneer je nu precies een assist krijgt. Soms geef ik hem fantastisch voor, maar geen assist. Soms werk ik de bal achterin weg en krijg ik na 30 seconden ineens een assist. Kan iemand daar duidelijkheid over geven?quote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Die van gisteren was idd wel aardig hoog, terwijl ik normaal gesproken toch meer op de hoogte van de 'lat' zal vliegen wanneer ik een Aerial goal scoor...
Die jongen is pro en laat je achter met de staart tussen de benen.quote:Op maandag 28 december 2015 19:29 schreef Ruif het volgende:
[..]
Haha, kan ik me echt niet voorstellen eigenlijk, maar ik overschat mezelf waarschijnlijk. Overigens speel ik nooit 1v1, dus waarschijnlijk ga ik ook wel hard op de bek.
pff 1v1 is pannekoek geen match voor mij.quote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou tegen Pancake krijg de gemiddelde fokker er minstens 15 om zijn oren.
Same here. Pro's maken geen schijn van kans tegen mijquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
pff 1v1 is pannekoek geen match voor mij.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:14 schreef vaagjunior het volgende:
Nou omdat niemand anders het zegt.. gelukkig nieuw Rocket League jaar
20. Staat gewoon letterlijk in de OPquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:51 schreef Ludachrist het volgende:
Op welk level kan ik eigenlijk mijn pro-tag gaan voeren? Ben nu 18. En belangrijker: hebben jullie die status in je naam, of doe je gewoon mysterieus zonder je rank weer te geven?
Ik scroll altijd heel snel door OP's heen als ze volstaan met plaatjes en dergelijke. Excuus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
20. Staat gewoon letterlijk in de OP![]()
Heb een zelf altijd uitstaan, want wil niet dat mensen zien dat ik meester ben.
ja jij invite nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Speel steeds vaker unranked. Toch een stuk leuker met gezellige mensen.
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:21 schreef SilentHunterNL het volgende:
Is een controller trouwens echt zo'n grote toegevoegde waarde?
Speel nu met toetsenbord en muis, ben toch bloedje slecht dus weet niet of een controller uberhaupt verschil maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |