SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Laurence denkt dat er nog een poedelprijs te verdelen is ofzoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb overigens zelden zo genoten van de voorronde en eerste ronde van het WK
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
True dat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb overigens zelden zo genoten van de voorronde en eerste ronde van het WKReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
liefquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zal ik speciaal voor jou terugkijken
vooral z'n opkomst was leuk![]()
Ja wat gebeurde er jongens ik miste het ook.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er lag opeens een pijl op de grondquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Ja wat gebeurde er jongens ik miste het ook.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is jouw obsessie met het average van deze arme man?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Was het maar een man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het average van deze arme man?![]()
Gary Anderson 99,55
Michael van Gerwen 99,03
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87
Vincent van der Voort 95,7
Dimitri van den Bergh 95,22
Daryl Gurney 94,12
Christian Kist 93,95
Ricky Evans 93,48
Koha Kokiri 93,22![]()
Ik heb al een paar darters bijna KO zien gaan op het podium, Henderson/Gerwen en Huybrechts waren net 2 aangebrande aardbeien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan kijk ik even nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:55 schreef Sked het volgende:
Volgende keer in je zwembroek dus, VinnyMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al een paar darters bijna KO zien gaan op het podium, Henderson/Gerwen en Huybrechts waren net 2 aangebrande aardbeien.![]()
![]()
Dat is Henderson nog als ie dagenlang niet beweegt in een igloquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al een paar darters bijna KO zien gaan op het podium, Henderson/Gerwen en Huybrechts waren net 2 aangebrande aardbeien.![]()
Koert had vanmiddag weer minstens 6 woordgrappenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Eerste avondje dartsen kijken...zie je gelijk die fucking Maijer
Koerdgod![]()
![]()
Dat is niet Japansquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaan we voor MORTAL COMBAT juichen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Koert*quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Eerste avondje dartsen kijken...zie je gelijk die fucking Maijer
KoerdgodChildren of the night. What music they make.![]()
Wat een heldquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Koert had vanmiddag weer minstens 6 woordgrappen![]()
Waardige opvolger van Genee![]()
![]()
Zolang hij zijn muil houdt is het uit te houden, wil hem graag eens gigantisch zien falen buiten het presenteren omquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil hem helemaal niet zien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een ouwe geilneef is die Arjan joh.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ja mooiquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ouwe geilneef is die Arjan joh.![]()
Die heeft wel een heerlijk baantje voor een paar weken, bohquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ouwe geilneef is die Arjan joh.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ouwe dikke geilneef is die Arjan joh.![]()
Brunettequote:Op zaterdag 19 december 2015 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie is beter? De blondine of de brunette?
Zonder wrijving geen glans![]()
Blonde heeft een beter accentquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie is beter? De blondine of de brunette?RED ONS HENNIEGOD![]()
Je maakt een weloverwogen besluit, dus je kunt geen spijt hebben?
Lekker man, niets mis mee!quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
https://twitter.com/HollyVJohnsonZonder wrijving geen glans![]()
Bah bah bah moet dat nouquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
https://twitter.com/HollyVJohnson![]()
![]()
Volg je ook de nieuwe serie die dit jaar weer is begonnen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
KA
ME
HA
ME
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]![]()
Cell sagaquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
KA
ME
HA
ME
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Nee dat zou ik eigenlijk wel moeten doen nu je het zegt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volg je ook de nieuwe serie die dit jaar weer is begonnen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Of the woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is tof man, echt jeugdsentiment weer, Frieza ook weer even terugquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik eigenlijk wel moeten doen nu je het zegt.![]()
![]()
no way josequote:Op zaterdag 19 december 2015 23:06 schreef xzaz het volgende:
Taylor gaat verliezen tegen deze soft tipper![]()
Die Jap heeft weer wat te vertellen thuis, spelen tegen de enige echte Taylor!quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:06 schreef xzaz het volgende:
Taylor gaat verliezen tegen deze soft tipperChildren of the night. What music they make.![]()
Dat is zeker tof.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is tof man, echt jeugdsentiment weer, Frieza ook weer even terugReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die gaat live op het podium stervenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Taylor staat daar op zijn zeventigste nog.![]()
![]()
Hoe oud is jouw dochter als Taylor 70 is?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Taylor staat daar op zijn zeventigste nog.![]()
Ono heeft het bullen natuurlijk gewoon gewonnen, god als hij isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Rekenen is niet je sterkste vakquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw dochter als Taylor 70 is?
Die Jap heeft nog geen triple geraakt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste vak![]()
Zjak is nu al helemaal geobsedeerd door de darts van Teejlor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die mogen meedoen bij de Lakeside.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gulliver gaat voor de 100e keer winnenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mogen meedoen bij de Lakeside.![]()
![]()
Sherrock of Ashton.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gulliver gaat voor de 100e keer winnen![]()
Vraag dat maar aan Tony Ecclesquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is de maximale gevangenisstraf voor pedofilie?![]()
Heel Japan is gayquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WHahahahahaha de ultieme gaylook.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hangt van de daad afquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is de maximale gevangenisstraf voor pedofilie?![]()
Godver, ik volg het dames dartsen al jaren niet meer...ben van het tijdperk Mieke, Hoenselaar en Gulliver...quote:![]()
![]()
Gulliver is voorbijgestreefd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Godver, ik volg het dames dartsen al jaren niet meer...ben van het tijdperk Mieke, Hoenselaar en Gulliver...![]()
in de buurt van Ajacied422 moeten wonen voor de rest van je leven met een enkelband om.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is de maximale gevangenisstraf voor pedofilie?Ik ben inmiddels overleden.![]()
Finder Darts Mastersquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gulliver is voorbijgestreefd.![]()
![]()
Dat is kawaiiquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan mis je in ieder geval niets op het gebied van voetbal en darten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
in de buurt van Ajacied422 moeten wonen voor de rest van je leven met een enkelband om.Zonder wrijving geen glans![]()
Hele dag koffie drinken en naar Johnny Cash luisteren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
in de buurt van Ajacied422 moeten wonen voor de rest van je leven met een enkelband om.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij is niet zo achterlijk als Adgodquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ono dacht ik sta op 180, als ik 180 gooi sta ik op 0 en gooi ik hem uit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Feitelijk onjuist en Benno gaat volgens mij binnenkort verhuizenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:18 schreef Pascalus het volgende:
Wisten jullie dat Benno bij Stijn in de straat woont?![]()
genotquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:18 schreef Pascalus het volgende:
Wisten jullie dat Benno bij Stijn in de straat woont?![]()
Dan pleeg ik Rekiki.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:21 schreef Pascalus het volgende:
Als Ono niet wint pleeg ik hara-kiri.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mag toch wel hopen dat hij gewoon gaat hakken. Die Engelsen een beetje Nederlandse kwaliteitsmuziek bijbrengen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:24 schreef luckass het volgende:
Ben benieuwd welk opkomstnummer de PDC DirkGod heeft aangesmeerd![]()
Hoezo? Is hardstyle niet toegestaan bij de PDC?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:24 schreef luckass het volgende:
Ben benieuwd welk opkomstnummer de PDC DirkGod heeft aangesmeerdReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze zag ik ook voorbij komen ja, geinigquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Make Van Gaal manager of Isis and they will stop attacking.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie hem nu pas voor het eerst voorbij komen en ik vind hem ook wel geinig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze zag ik ook voorbij komen ja, geinigReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik moest ook even glimlachen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie hem nu pas voor het eerst voorbij komen en ik vind hem ook wel geinig.
Het tijdperk Taylor is definitief ten einde.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het heilige vuur van de keizer brandt niet meer in Ono. Bij thuiskomst verplichte rekiki.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toch zie ik hem nog wel een jaartje of tien meehobbelen op dit soort toernooitjes.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Het tijdperk Taylor is definitief ten einde.![]()
Hiroshima.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Waar moest die tweede pijl naartoe?Zonder wrijving geen glans![]()
we zullen het zienquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo? Is hardstyle niet toegestaan bij de PDC?![]()
Phil moest even Winston Bogarde uit de selectie zetten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die 170 finish zal voor de kerst nog wel worden gegooid.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En daarmee wordt Beaton weer overtroffen die vanmiddag 164 uitgooide![]()
Door wie?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die 170 finish zal voor de kerst nog wel worden gegooid.Zonder wrijving geen glans![]()
Iedere pipo op dit nivo kan toch wel een 170 gooien als het even mee zit?quote:
Edit: ik gok op Raybar![]()
![]()
Een teleurstelling voor Japan. En voor mij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ricky nog net in de top 10 beste gemiddeldes.'
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10Gary Anderson 99,55
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87
Vincent van der Voort 95,7
Dimitri van den Bergh 95,22
Daryl Gurney 94,12
Christian Kist 93,95
Ricky Evans 93,48![]()
![]()
Ook Taylor klaagt over de hitte, je ziet het ook echt aan de hoofden van de darters dat het daar gruwelijk warm is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het wordt stil op straat met de middagpartijen.quote:Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim![]()
Mijn hemel wat een ebolasessie.quote:Op zondag 20 december 2015 01:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het wordt stil op straat met de middagpartijen.
En die avondsessie is ook ontzettende drek behalve die pot tusen Barnie en Doorgesnoven Dirk natuurlijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haten op Bunting v Artut en King v Limquote:Op zondag 20 december 2015 01:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een ebolasessie.
En die avondsessie is ook ontzettende drek behalve die pot tusen Barnie en Doorgesnoven Dirk natuurlijk..
![]()
Die wedstrijden ga ik volledig aangekleed aanschouwen.quote:Op zondag 20 december 2015 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op Bunting v Artut en King v Lim.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
https://audioboom.com/boo(...)hip-whitlock-round-1quote:Op zondag 20 december 2015 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Simon zichzelf beloond met een lekkere fles JD
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik word er vrolijk van.quote:Op zondag 20 december 2015 01:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://audioboom.com/boo(...)hip-whitlock-round-1
[ afbeelding ]
#teamricky
Tegen Caven heeft 'ie ook genoeg kans. Op naar de derde ronde tegen WADE of REYES![]()
Reyes tegen Ricky wordt een heerlijke pot.quote:Op zondag 20 december 2015 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word er vrolijk van.
#teamricky
Tegen Caven heeft 'ie ook genoeg kans. Op naar de derde ronde tegen WADE of REYESReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
king-lim gooi jezelf wegquote:Op zondag 20 december 2015 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op Bunting v Artut en King v Lim.
![]()
68 en dan ga je niet voor 60 en ook niet voor 48 of voor 36 maar voor 42 voor dubbel 13.
GENOT!!![]()
Jammer van die 132 in de vierde via dubbele bull dubbel 16 voor de wedstrijd.![]()
Ben benieuwd of van Duyvenbode vanavond met snoeiharde speedcore het podium betreed.
Zal toch wel niet of wel dan? Klaassen had vroeger toch ook hardcore maar is nu allemaal iets socialer. Lijkt wel of de PDC ook een rol speelt in de keuze ?!U MAD?![]()
Wat een heerlijke start van het WK trouwens.
Pipe exit
Huybrechts exit
White exit
Whitlock exit -> die zien we volgend jaar misschien nog en dan is het einde oefening. Begin me ook steeds meer te ergeren aan die vieze sik.
Dolan exitU MAD?![]()
De PDC heeft die opkomst van Dirk wel op youtube gezet maar het lijkt er inderdaad op dat die nummers veranderd zijn tegenwoordig, van die vieze meezingers.quote:Op zondag 20 december 2015 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd of van Duyvenbode vanavond met snoeiharde speedcore het podium betreed.
Zal toch wel niet of wel dan? Klaassen had vroeger toch ook hardcore maar is nu allemaal iets socialer. Lijkt wel of de PDC ook een rol speelt in de keuze ?!
Adrian Lewis gaf ook al aan dat het tijd werd voor een nieuw nummer.![]()
Dank voor dit filmpje, idd genotquote:Op zondag 20 december 2015 10:47 schreef Nober het volgende:
68 en dan ga je niet voor 60 en ook niet voor 48 of voor 36 maar voor 42 voor dubbel 13.
GENOT!!![]()
Jammer van die 132 in de vierde via dubbele bull dubbel 16 voor de wedstrijd.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Net ook even het filmpje van Evans gezien
Die dubbele bull in het begin![]()
Bijna tranen van Whitlock zijn wel zielig
Mooi feestje van Evans
U MAD?![]()
Gisteren was op voorhand ook 'pure aids' op Ricky - Whitlock naquote:Op zondag 20 december 2015 12:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vandaag echte pure aids op Dirk-Barney na![]()
Nou dat klopt toch ook op White naquote:Op zondag 20 december 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was op voorhand ook 'pure aids' op Ricky - Whitlock na![]()
Beaton - Kokiri was prima?quote:Op zondag 20 december 2015 12:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou dat klopt toch ook op White na![]()
White-Van den Bergh even teruggekeken, Van den Bergh bevalt me wel
Ga denk ik vanavond pas kijken. Vanmiddag eerst wat voetbal checken.quote:Op zondag 20 december 2015 12:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vandaag echte pure aids op Dirk-Barney na
Gefeliciteerd trouwens!
Ty pik. Ik sla vanmiddag ook over.quote:Op zondag 20 december 2015 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga denk ik vanavond pas kijken. Vanmiddag eerst wat voetbal checken.
Gefeliciteerd trouwens!![]()
Dat wordt na de winterstop 4 maanden lang lekker achterover leunen voor Heracles supporters. Heerlijk gevoel dat veilig zijnquote:Op zondag 20 december 2015 12:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ty pik. Ik sla vanmiddag ook over.
En beginnen met Twente uit en de Graafschap thuis, dus dat is meteen lekker hoorquote:Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt na de winterstop 4 maanden lang lekker achterover leunen voor Heracles supporters. Heerlijk gevoel dat veilig zijn![]()
![]()
Niks mis mee.quote:Op zondag 20 december 2015 12:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En beginnen met Twente uit en de Graafschap thuis, dus dat is meteen lekker hoorZonder wrijving geen glans![]()
Ik kijk Evans-Whitlock terug, het staat 2-0, 2-0 met Whitlock op 76
HET KAN NOG !!!!quote:Op zondag 20 december 2015 13:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk Evans-Whitlock terug, het staat 2-0, 2-0 met Whitlock op 76Zonder wrijving geen glans![]()
Dat zou nog wel wat op kunnen leveren ja.quote:Op zondag 20 december 2015 13:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou nog wel een eurootje zetten als dit live wasZonder wrijving geen glans![]()
Lekker slim voor een odd van 1.01quote:Op zondag 20 december 2015 13:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou nog wel een eurootje zetten als dit live wasU MAD?![]()
Ik gaf Evans alle kans toen natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2015 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker slim voor een odd van 1.01
Die pijl van Whitlock op tops voordat Evans voor 132 ging
Ik ben benieuwd wie er aan tafel zit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens die andere Frank is werkelijk elke wedstrijd spectaculair.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En hij heeft overal ONTZETTEND VEEL zin in.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: