quote:
Ja das een speciale hulp voor zijn telefoon omdat hij anders niet met zn telefoon overweg kanquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zit Giel eigenlijk steeds te kutten met dat statiefje met zijn telefoon
Vast dat Periscope, waar mee je oninteressante kutleven kan livestreamen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zit Giel eigenlijk steeds te kutten met dat statiefje met zijn telefoon
Hele huis hangt vol camera's maar meneer heeft nog niet genoeg aandacht?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast dat Periscope, waar mee je oninteressante kutleven kan livestreamen.
Je gevoel laat je niet in de steek, misschien wordt het straks leuk als Giel plaatjes gaat mixen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kan niet kijken nu. Mis ik iets? Ik vermoed een nee.
Ik kan de TV normaal niet aanzetten en hij is er weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele huis hangt vol camera's maar meneer heeft nog niet genoeg aandacht?
Youtubers.quote:
Vloggers ofzo. In ieder geval hebben ze waarschijnlijk een fanbase bestaande uit middelbare scholieren.quote:
We hoorden hetzelfde.. Wtf is dat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Chocolademelk drinken met Eenhoorn Joost.
Hoorde ik dat goed?
De idolen van de gemiddelde 12-jarige, helaasquote:
Deze twink:quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hoorden hetzelfde.. Wtf is dat?
Ik vrees één van die vloggersquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hoorden hetzelfde.. Wtf is dat?
Ik drink m'n chocomel dan wel alleen op zegquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze twink:
https://www.youtube.com/user/EenhoornJoost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |