Geerdgenot ik snap het niet. U staat boven mijquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel iets anders longs !!!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
2, filter uit het mini miskoop filter apparaat(Dacht dat ie net zo groot was als degene die stuk was gegaan toen ik hem kocht.)
Ik weet niet zeker, maar krijg zo de indruk dat je aangeschoten bent of altijd gewoon ad rem.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zwoele selfies proberen te nemen maar tis steeds overbelicht
SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND
Straight edge aka ik drink nooitquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar krijg zo de indruk dat je aangeschoten bent of altijd gewoon ad rem.
Dat heb ik ook altijd bij jouquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar krijg zo de indruk dat je aangeschoten bent of altijd gewoon ad rem.
Dat doet mij goed.quote:Op
[b]Op zaterdag 19 december 2015 20:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij jou
Radicaal.quote:zaterdag 19 december 2015 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:[/b]
[..]
Straight edge aka ik drink nooit
Gaat goed met je quote dingquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat doet mij goed.
[..]
Radicaal.
Hier ook quotes kan die niet aan verder wel chilquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Verder wel prima browser naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |