Daar heb ik niet zoveel moeite mee persoonlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou ook al niet van Harry Potter. Nog meer jeuk?
Bier drinken en coke snuiven. Dan komt alles goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Uitgaan of not uitgaan want moe, wat zal ik doen
Picsquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mannen van de goede leef, en opsogodin en roosjegodin; ik ga in bad
Ah oke, want ik HAAT harry pottahquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel moeite mee persoonlijk.
Hopelijk stoot je je teenquote:
Met mij naar bed gaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Uitgaan of not uitgaan want moe, wat zal ik doen
Geen coke manquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier drinken en coke snuiven. Dan komt alles goed
Zal het in overweging nemen.quote:
Te laat gaat al niet meer doorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal het in overweging nemen.
Gaan we elkaar inzepen en allesquote:
Ik kan hooguit toekijken en af en toe een halve liter fles hun richting gooien. Als je statiegeld vergoed.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Jij had eigenlijk ook niets te willen..![]()
Geerd knokploeg:
renwan
H0D3ENPYL
Opso
Duzzy
Hi ha hondendrolquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Te laat gaat al niet meer door
Dat is een belangrijke functie binnen de knokploeg!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik kan hooguit toekijken en af en toe een halve liter fles hun richting gooien. Als je statiegeld vergoed.
dezen man weetquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier drinken en coke snuiven. Dan komt alles goed
Als ze maar leeg zijn !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik kan hooguit toekijken en af en toe een halve liter fles hun richting gooien. Als je statiegeld vergoed.
Ben blij dat je mijn voorstel waardeert.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat is een belangrijke functie binnen de knokploeg!
Statiegeld terug, gewoon die Nederlandse spirit erin houdenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Meer een lavaspoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef renwan het volgende:
Volgens mij laat opso een heel slakkenspoor achter vandaag
Jaa doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaan we elkaar inzepen en alles
Ja, hou op hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaan we elkaar inzepen en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |