SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.![]()
![]()
Geen White en Huybrechts in de PL is wel genotLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:40 schreef Szura het volgende:
Geen White en Huybrechts in de PL is wel genot![]()
Hoe komen jullie er toch allemaal bij dat hun kans hadden?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:40 schreef Szura het volgende:
Geen White en Huybrechts in de PL is wel genot![]()
Vooralsnog levert dit hele WK alleen maar genot.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:40 schreef Szura het volgende:
Geen White en Huybrechts in de PL is wel genot
MvG krijgt tegenstand
Dolan eruit
Huybrechts eruit
Pipe eruit
Kantoorklerk richtign exit
Gurneygod door
Kist door
Nice nice nice![]()
Als ze een goed WK hadden, zaten ze erin hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch allemaal bij dat hun kans hadden?![]()
White komt er helemaal nooit in. Nooit hoor je me. Dan koopt niemand een kaartjequote:Op zaterdag 19 december 2015 16:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als ze een goed WK hadden, zaten ze erin hoor.![]()
Die Belg kreeg er vorig jaar ook al een als de nr zoveel van de wereld, je weet het nooit bij Hearn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch allemaal bij dat hun kans hadden?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wes Newton dan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
White komt er helemaal nooit in. Nooit hoor je me. Dan koopt niemand een kaartjeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik durf niet te gaan geloven, het is te mooi om waar te zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die is geen kut aan, koopt niemand een kaartje voor, niet om aan te zien, syndroom van down.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Barnie heeft er eigenlijk geen verdiend maar zal er wel 1 krijgen vanwege de naam en Rotterdam.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:42 schreef hafcfan het volgende:
Taylor
Lewis
MVG
Barney
Anderson
Wright
Thornton
Wade
En nog 2Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rustig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak met ''de druk van de prumjur liek'' weer.
RAUSReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij had wel een geweldige walk on songquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is geen kut aan, koopt niemand een kaartje voor, niet om aan te zien, syndroom van down.![]()
Ik wil Jelle in de PL.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Barnie heeft er eigenlijk geen verdiend maar zal er wel 1 krijgen vanwege de naam en Rotterdam.![]()
Voor de rest zijn er niet veel mensen te noemenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:42 schreef hafcfan het volgende:
Taylor
Lewis
MVG
Barney
Anderson
Wright
Thornton
Wade
En nog 2
Suljovic heeft best een reteknap jaar gedraaid maar denk dat het bij hem draait om dit WK. Misschien Chisnall en of Klaasen![]()
Klopt denk ook op basis van het WK die laatste 2quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest zijn er niet veel mensen te noemen
Suljovic heeft best een reteknap jaar gedraaid maar denk dat het bij hem draait om dit WK. Misschien Chisnall en of Klaasen![]()
Klaasen is ook weer vrij teleurstellend geweest op TV dit jaarquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt denk ook op basis van het WK die laatste 2![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DOEI KUTWHITEReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Mijn hemel het WK kan al bijna niet meer stuk voor mij, iedereen die ik haat vliegt er bij bosjes uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben een paar weken geleden zo hard gesloopt door die vd Bergh in de competitie. Nice dat die het ook even laat zien hierzo![]()
![]()
Dat seeds zegt ook weinig op de top 16 na. De nummer 25 tm/32 zijn vaak spelers die zakken als Twente in elkaar. Ik noem een Painter, Hamilton, Newton.![]()
Mooiste finale ooit Painter vs Taylor. Zo onverdiend hoe Taylor toen wonquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:52 schreef hafcfan het volgende:
Dat seeds zegt ook weinig op de top 16 na. De nummer 25 tm/32 zijn vaak spelers die zakken als Twente in elkaar. Ik noem een Painter, Hamilton, Newton.![]()
![]()
Kijkt Hearn naar prijzengeld in 2015 voor PL tickets?
Rank Player Country Prize
1 Michael van Gerwen Netherlands £667,500
2 Robert Thornton Scotland £210,750
3 Peter Wright Scotland £199,250
4 James Wade England £177,000
5 Adrian Lewis England £174,250
6 Dave Chisnall England £168,250
7 Michael Smith England £165,250
8 Phil Taylor England £156,750
9 Gary Anderson Scotland £139,500
10 Kim Huybrechts Belgium £137,750
11 Ian White England £135,250
12 Mensur Suljovic Austria £126,500![]()
White:DOEI ROLANDquote:1st round loss WC, 1st round loss EC, all group games lost in GSoD, 2nd round out in PC finals![]()
Klopt die is wel eens grote kanshebberquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:55 schreef Szura het volgende:
#viesdikjr kun je er wel bij hebben in de PL![]()
MvG
Anderson
Lewis
Wade
Taylor
Thornton
Wright
Smith
Chisnall
En De Barn dan maar erbij voor onsLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Thorntonquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:57 schreef Szura het volgende:
MvG
Anderson
Lewis
Wade
Taylor
Thornton
Wright
Smith
Chisnall
En De Barn dan maar erbij voor onsDe man is mr negative. Gooit die 140 loopt die al te kankeren. Wegwezen ermee
![]()
![]()
Graag een plekje voor Jelle. Dan ruil je maar Chisnall in.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:57 schreef Szura het volgende:
MvG
Anderson
Lewis
Wade
Taylor
Thornton
Wright
Smith
Chisnall
En De Barn dan maar erbij voor ons![]()
Misschien wel beter dan The Green Machinequote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaan we nog veel van zien. Kan echt zeer goed dartsen.![]()
![]()
Heb hem een keer live zien gooien tegen Kistquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaan we nog veel van zien. Kan echt zeer goed dartsen.Was mooi toen
![]()
Ik stond een paar weken terug tegen hem te spelen. 10, 11 en 12 ok doeiquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb hem een keer live zien gooien tegen KistWas mooi toen
Ik dacht nog leuk te beginnen met 140-100 etc maja
![]()
Successupporter ten top dit. Eerste wk?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien wel beter dan The Green Machine![]()
Aardige tettenI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
twitter:maximhartman twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 16:53:26J knt klnkrs nt z mkklk wgltn, d mnsn bgrpn ht tch wl. Hrdr kn j mr tkst kwt. reageer retweet
![]()
Reyesquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd was Reyes v Painter vorige WK![]()
![]()
![]()
Stijn en ik zijn fan![]()
Nee lekker voor die kutfin juichen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wegwezen met zijn rotkop. Die vrouw paas ik wel aan een van jullie.![]()
Ik ben neutraal.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee lekker voor die kutfin juichen.![]()
Altijd voor de golden oldies juichen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
VAMOOOOOOOOOOOOOO JAJAJAJAJAJAquote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Of tegen Keita Ono of Alex Tagarao.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens speelt de winnaar tegen Phil Douglas.![]()
Ik denk dat Keita Ono de grote verrassing van het toernooi gaat worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Door de 60 gemiddeld niet te halen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Keita Ono de grote verrassing van het toernooi gaat worden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
We gaan voor de wereldtitel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Door de 60 gemiddeld niet te halen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er is toch ook zo'n foto van Zjak met allemaal gerechtjes voor z'n bakkus?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
0-2quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen thuis altijd lastig![]()
#dietist #topsportquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef Szura het volgende:
Er is toch ook zo'n foto van Zjak met allemaal gerechtjes voor z'n bakkus?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef Szura het volgende:
Er is toch ook zo'n foto van Zjak met allemaal gerechtjes voor z'n bakkus?![]()
![]()
Dat ziet er godverdomme goed uit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:16 schreef luckass het volgende:
[..]
#dietist #topsport
[ afbeelding ]Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Jacques Nieuwlaat @JJNieuwlaat 17 jun. 2013
Mee uit eten genomen door mijn dochter voor vaderdag heerlijk! #kleinemeisjeswordengroot![]()
Die bovenste, zou dat de borrelbox van de FEBO zijn geweest?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit is het beste wat Scandinavië te bieden heeft qua darters.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nu onderschat je de magische krachten van De_Caar en De_Waagquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het beste wat Scandinavië te bieden heeft qua darters.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: WK Darts > Olympische spelenZal op de vloer vast beter zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het beste wat Scandinavië te bieden heeft qua darters.![]()
Finlandquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het beste wat Scandinavië te bieden heeft qua darters.
ScandinavieAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Smileyquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu onderschat je de magische krachten van De_Caar en De_Waag![]()
Alleen Scandinaviërs interesseert dit iets.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De_Waag is te druk bezig in de sportschool helaas.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu onderschat je de magische krachten van De_Caar en De_WaagReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: WK Darts > Olympische spelenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: WK Darts > EK Voetbal 2016![]()
Denk het wel.quote:
Ik ga even een telraampje pakken voor het gefap op de snelheid waarmee Ricky Wicky zijn pijltjes weggooit![]()
Heren in de studio weten niet Adrian Lewis in de eerste ronde tegen Jan Dekker moet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het wel.
Ik ga even een telraampje pakken voor het gefap op de snelheid waarmee Ricky Wicky zijn pijltjes weggooit![]()
![]()
Anderson staat op Unibet op 6.50 genoteerd dus kun je nog prima geld mee pakkenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Agreedquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: WK Darts > Olympische spelenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
En de eerste kunnen we van mijn lijstje doorstrepen (zie link in sig)
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
als Koerd s middags is Maijer-aids 's avonds denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zullen er vanavond zitten bij Koerd? Koos en Jantje Dekker oid?![]()
nee joh gisteren zat grasmaijer er ook de hele dagquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:56 schreef luckass het volgende:
[..]
als Koerd s middags is Maijer-aids 's avonds denk ik![]()
En je bent ook een mongool als je in de uitzending zit voor een WK, waarin je na afloop lekker zegt dat het geen sport is. Wat doe je daar dan? Sibon geeft tussen neus en lippen door een flinke belediging naar het programma en het WK en in plaats dat Ronald of Koerd er tegenin gaan slikken ze het als zoete koek.quote:![]()
Mijn god![]()
Overigens zou ik het wel iedere darter aanraden die tegen Hankey moet. schijnt wel goed te werken dan![]()
![]()
Klik op linkje voor meer picstwitter:TargetDarts twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 18:51:16Taylor is using some new kit tonight. Details to follow... #WHDarts https://t.co/l1vPVVViEX reageer retweet
![]()
Jezus wat lelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Klik op linkje voor meer picstwitter:TargetDarts twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 18:51:16Taylor is using some new kit tonight. Details to follow... #WHDarts https://t.co/l1vPVVViEX reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
EENS X 1000 !!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: WK Darts > Olympische spelen![]()
Hah, alsof ik daar om geef. Dat doet me echt niks hoor verder.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat niet langer laatste.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En als je eerste staat, loop je toeterend door de straten. Je laat je weer kennen, Mani!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hah, alsof ik daar om geef. Dat doet me echt niks hoor verder.![]()
Dit scenario kan ik inderdaad niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je eerste staat, loop je toeterend door de straten. Je laat je weer kennen, Mani!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Speciaal voor de komende partij eet ik nu nasi.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alle klassiekers van vorig jaar keren terug.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
HOE KAN DAT????
Die dikke gooide 2 sets 100 gemiddeld, meer gebeurde er niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wist niet dat Bunting vader is geworden.
Weer wat geleerd.Children of the night. What music they make.![]()
Je hoort het Phil, je kan maar beter inpakken. Was getekend Sijmen nogwat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hopelijk heeft hij zijn kind Meg/Stewie/Chris genoemdquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Wist niet dat Bunting vader is geworden.
Weer wat geleerd.![]()
Of het toernooi geslaagd is voor mij ligt helemaal aan deze partij.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij is nu live op RTL hoe kan dat nou tegelijk zijn?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:21 schreef borisz het volgende:
Ono in actie tijdens een softtip wedstrijd![]()
God wat een kermis is het ook.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:21 schreef borisz het volgende:
Ono in actie tijdens een softtip wedstrijdReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tagarao staat klaar, strekt zijn arm, kijkt even naar zijn pijl en gooit.
Schitterend.![]()
![]()
Oh wacht, hij kijkt alleen bij z'n eerste twee pijlen naar boven
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik had het al voorspeld. En ik ben een goede voorspeller.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Keita Ono de grote verrassing van het toernooi gaat worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou, hoeveel gaat het tegen Taylor worden dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik had het al voorspeld. En ik ben een goede voorspeller.
[..]![]()
Dat hoor je nog wel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou, hoeveel gaat het tegen Taylor worden dan?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee dat is Onnoquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:35 schreef Badr_Harry het volgende:
Ono is dat niet de ex van albert?
Ono heeft wel bij Feyenoord gespeeld trouwens![]()
Jongens ik denk dat ik verliefd ben.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jongens waar zit ik naar te kijken.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: