Je weet toch !!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:40 schreef Duzzy het volgende:
Holy shit man.. jullie gaan te snel.. geen tijd om te lurken niets weet je.
Ik ben ook geragequit met Rocket Leaguequote:
Gelukkig weet ik meestal wel mijn frustratie onder controle te houden, heb wel eens geprobeerd de controller van mijn xbox te breken. Niet gelukt gelukkigquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben ook geragequit met Rocket League
Sloeg op m'n laptop en toen kwamen er vreemde geluiden uit. Nu is ie weer stil...
De Bavaria 8.6 extreme is ook wel goed te doen, is iets zoeter dan Gladiator. Wel 10,5%quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:46 schreef Geerd het volgende:
3e halve liter hier pas, maar even iets gas terug anders 00.00 tering lam.
Vannacht die gladiator merkte ik wel tering, stuk minder halve liters weggetikt dan normaal
Die tijden heb ik al achter de rug vroeger was ik echt driftig echt zo een autist ventjequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik meestal wel mijn frustratie onder controle te houden, heb wel eens geprobeerd de controller van mijn xbox te breken. Niet gelukt gelukkig
Jetzt geht's los!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist !!! Zocht net dat filmpje lol!!
Je had mij moeten horen netquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Paar jaar geleden heb ik Duzzy ook wel eens los horen gaan op die xbox, wat een gescheld kwam daar toen vanaf
Die jongen is allang blij als iemand iets tegen hem zegt, online of niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo zie ik guus ook voor me als er iets tegen hem gepost wordt
Nicequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:52 schreef syndroom het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI? Staat hij niet geniaal?
Wat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Paar jaar geleden heb ik Duzzy ook wel eens los horen gaan op die xbox, wat een gescheld kwam daar toen vanaf
Denk niet dat FOK! dat wiltquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou jij hem ook niet over kunnen nemen? Dan zou dat voor een stroomversnelling kunnen zorgen. Iedereen het 'AZC NEE' UI![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |