quote:Ik ben 't lang wel van plan geweest, maar ik doe 't toch maar niet. Waarschijnlijk wordt de uitslag pas laat bekend. In principe niet eerder dan 6:00 uur en als 't dicht bij elkaar ligt zullen er wel heel wat stemmen geteld moeten worden om zekerheid te krijgen. Dan kon 't wel 's rond de koffie pas bekend zijn dus. Aan de andere kant: langzaam de uitslagen zien binnendruppelen is zeker leuk, maar ik sta wel om 7:00 uur op ofzo denk ik.
Op 07 november 2000 20:27 schreef Beatrice het volgende:
Als ik niet zou hoeven werken zou ik het best grappig vinden om de hele nacht te kijken, vooral nu het zo spannend is. Wie gaat dat doen?
Wat raden jullie mij trouwens aan. Ned. 2 of Barend & van Dorp
Ik heb me trouwens de afgelopen maanden wel doodgeërgerd aan al dat gedoe rond die verkiezingen. Ze hebben miljarden guldens uitgegeven. Het draait daar veel meer om het image van die gasten.
Ik ben blij met het systeem dat we in Nederland hebben
Om het uur zappen van Ned2 naar RTL4 en terug dus
quote:De BBC natuurlijk
Op 07 november 2000 20:34 schreef the Flex het volgende:Wat raden jullie mij trouwens aan. Ned. 2 of Barend & van Dorp
RTL4 is zwaar kut
NOS is Matig
CNN bomvol commercials
BBC is altijd goed (En ze hebben niet voor niets kwa nieuwssite al 3 jaar achter elkaar de beste nieuwssite ter wereld)
Hoor het morgen wel. 'k mag toch niet mee doen met stemmen.
Ik vind het net als hierboven iemand al schreef wel erg bizar dat ze al miljarden verspilt hebben voor die publiciteit.
Maar ja dat is Amerika he, het land van de onbegrensde leggende gelden
quote:Het is natuurlijk maar de vraag of ze het 4 jaar volhouden
Op 07 november 2000 20:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik zie wel, toch wel spannend. Het gaat immers om de machtigste man waar het buitenland de komende 4 jaar te maken zal krijgen.
En ik klikmorgenvroeg om 6:00 mijn tv'tje aan. Waarna ik met mijn ogen dicht ga luisteren naar de uitslagen. Ik denk dat ik om 6:30 in staat ben om m'n ogen open te doen en dat kan ik ook nog eens zien wie er gewonnen heeft.
Jajajaja ik weet dat ook het belang van Nederland ervan afhangt en blablablabla, maar ook de Nederlandse politiek intresseert me vrij weinig.
quote:
Op 07 november 2000 20:27 schreef Beatrice het volgende:
Ned. 2 blijft de hele nacht uitzenden i.v.m de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Wie gaat er de hele nacht kijken? Ik niet, ik moet morgen werken en dus om half 7 op, en rond die tijd moet de uitslag ook wel ongeveer bekend zijn. Als ik niet zou hoeven werken zou ik het best grappig vinden om de hele nacht te kijken, vooral nu het zo spannend is. Wie gaat dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |