SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - -
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 73% gewijzigd door Nizno op 19-12-2015 12:05:15 ]De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Ik plaag je maarquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:57 schreef Zelfscanner het volgende:
Geduld jaJe hebt er niks aan verder.
Nu mis je het glow in the dark volleyballenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu mis je het glow in the dark volleyballen
Dit is toch van vorige jaar?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:03 schreef JaneDoe het volgende:
vroeger toen die voetbalwedstrijd nog live werd uitgezonden tijden sr
Dit jaar is ie al gespeeld.quote:
Wat dachten ze toen ze dit jaar gingen voorbereiden????quote:
Alsof we het niet meer leuk mogen vinden ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:06 schreef houdjemond het volgende:
nog een karig minpunt.
Dacht dat ik gisteren even moest inkomen in SR, maar het is echt een beetje triest aan het worden..
" heb geen ziiihiiin"quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat dachten ze toen ze dit jaar gingen voorbereiden????
Ik ook van jouquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Een TR was voldoende. Hadden er helemaal geen posts over geplaats hoeven worden
niet, ze dachten nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat dachten ze toen ze dit jaar gingen voorbereiden????
haaaaaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het is echt te merken, ohja we zijn nog wat vergeten te regelen, laten we er maar gewoon gaan zitten dan zien we wel.quote:
Ik had ook al het idee dat er minder entertainment is en het steeds meer lijkt op zoveel mogelijk muziek draaien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:06 schreef houdjemond het volgende:
nog een karig minpunt.
Dacht dat ik gisteren even moest inkomen in SR, maar het is echt een beetje triest aan het worden..
euh, het is toch ook S Request?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik had ook al het idee dat er minder entertainment is en het steeds meer lijkt op zoveel mogelijk muziek draaien.
Maar goed we weten niet wat er nog komen gaat natuurlijk
Nouja the maingoal blijft natuurlijk geld ophalen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik had ook al het idee dat er minder entertainment is en het steeds meer lijkt op zoveel mogelijk muziek draaien.
HEM?????quote:
Valt me de laatste tijd wel op. Hoe dichter bij de kerst, hoe meer negativiteit.quote:
uhuh ja hoor ja hoor ja hoor jaquote:
entertainment? het is toch gewoon een radioprogramma met een paar webcams er op gericht om maar zoveel mogelijk geld op te halen? dat je 8x per dag de herahling van veiling TV moet missen of de zoveelste keer dat een willekeurige BNner 6 uur aanwezig is om bijstand te geven danwel zn nieuwste merchandise te promoten kun je idd ook als entertainment zien, ja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Jawel het is natuurlijk een radio station dat snap ik ook wel .quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh, het is toch ook S Request?
Als in plaatjes in ruil voor muziek?
Dacht dat dat ook ooit de opzet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |