quote:Op zondag 20 december 2015 10:30 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en linken lukt nu niet. Hier had ik het gelezen;
Het was op de Facebookpagina van Wij. Het ging er om dat het CB ook op autisme ging letten en dan in de reacties gaat het over het CB. Ene"tot hoesten en stikken toe."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. reageert dan dat ze moeten stoppen met de 'laten huilen' tip en daar wordt dan weer op gereageerd. Ook door degene die haar kind 6 uur heeft laten huilen!Vreselijk. Als mini hier begint te snikken of smakken, slaat m'n lichaam al op tilt. Ik kan me niet voorstellen dat ik dwars door al haar en mijn signalen heen dender zodat ik lekker nachten door kan slapen. Je wilt er toch voor je kindje zijn? Laten weten dat je er altijd bent?
Ik ben vooralsnog trouwens gezegend met een hele zoete baby, die hooguit anderhalf, twee uurtjes huilt en 's nachts tot nu toe rond 22, rond 1, rond 5 en rond 9 voor een voeding komtZe is vaak wel de ochtend lang wakker, dan zit ze zo lekker brutaal met die grote ogen de wereld in zich op te nemen
Mijn meisje
![]()
Ik denk niet dat mijn schoonmoeder dat zou kunnen na vertellen.quote:Op zondag 20 december 2015 10:16 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Collega van mijn man vertelde laatst heel trots aan hem hoe zijn moeder bij hun thuis was geweest voor slaaptraining. Baby boven op bed te slapen gelegd en toen hij begon te huilen postte oma zich bij de deur beneden om fysiek zijn vrouw te weerhouden naar boven te gaan.
Ik had haar neergehoekt.
Nuance: hier zeiden ze dat die 10 minuten continue huilen is. Is je baby 1 tel stil, dan begin je opnieuw te timen. Nu moet je er is opletten hoe vaak huilen "even" onderbroken wordt (kind moet toch adem happen), als je dan inderdaad elke keer opnieuw gaat timen kom je wel aan 6 uur ja.quote:Op zondag 20 december 2015 09:52 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dan hebben zij het cb verkeerd geïnterpreteerd, of iemand van het cb heeft een ander advies gegeven dan het landelijk advies. Bij het cb adviseren ze namelijk maximaal 10 minuten laten huilen. Bij ons is er ook iemand geweest die begeleiding gaf bij huilbaby's.
Het gaat niet om het huilen ansich, maar vooral om het laten huilen. Een huil is een roep om hulp, als die onbeantwoord blijft geeft dat schade; een kindje leert dan niet vertrouwen op de zorg van zijn/haar ouders en voelt zich onveilig.quote:Op zondag 20 december 2015 12:00 schreef Fuente het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel schade het huilen een kind toebrengt. Beertje huilde vreselijk, echt krijsen en gillen. Meteen vanaf dag 1. Wij hadden haar altijd bij ons en op ons, maar het maakte voor het huilen niets uit. Ik zei wel eens dat je haar net zo goed in de schuur kon zetten, het huilen zou hetzelfde zijn (niet dat we dat deden, maar zo voelde het wel).
Als ik dan lees over stress en schade, dan word ik zo verdrietig. Want ze heeft zo vreselijk gehuild, 7 weken non-stop op hazeslaapjes na
We hebben het ooit eens opgenomen voor schoonfamilie die zei dat huilen gewoon was voor baby's. Die schrok ervan en moest er zelf van huilen zei ze later.
Herkenbaar. Toevallig had ik het er gisteren over met mijn vriend. J heeft ook vanaf het begin gekrijst. Na 8 weken werd dat ietsje beter, maar pas na 5 maanden stopte het (omdat ik toen op dieet ging). Hij heeft nooit in zijn eentje gekrijst, maar oh wat voel ik me schuldig.quote:Op zondag 20 december 2015 12:00 schreef Fuente het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel schade het huilen een kind toebrengt. Beertje huilde vreselijk, echt krijsen en gillen. Meteen vanaf dag 1. Wij hadden haar altijd bij ons en op ons, maar het maakte voor het huilen niets uit. Ik zei wel eens dat je haar net zo goed in de schuur kon zetten, het huilen zou hetzelfde zijn (niet dat we dat deden, maar zo voelde het wel).
Als ik dan lees over stress en schade, dan word ik zo verdrietig. Want ze heeft zo vreselijk gehuild, 7 weken non-stop op hazeslaapjes na
Leuk hè baby en kat!quote:Op zondag 20 december 2015 12:35 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn baby kan de kat aaiengisteren gingen de handjes er al tegenaan, maar ik dacht dat dat per ongeluk was omdat de kat recht voor m ging staan, maar zojuist zat hij op schoot, kwam de kat erbij en zag je hem heel bewust met z'n hand langs de kat gaan en z'n vingers meebewegen!
Ik probeer het soms, maar hij is geen fan. Loop je weer buiten met een superboze/verdrietige baby.... Kinderwagen gaat beter. Aaah, en nu is het net alsof ik klaag over mijn kleine menneke, maar het is zo'n scheetje... Nieuwsgierig, supersterk en kletserig. Hij is zo leuk, en het is dan zoooo zielig....quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef Cholula het volgende:
Wat sneu Sara! Ik zou heel graag tips willen geven maar ik heb ze niet.
Gebruik je een draagdoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |