Omdat die niet meer bij 3Fm werkt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:32 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waarom zit Gerard Ekdom niet in het glazen huis?
die ligt dit jaar met koorts in bed.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:32 schreef Abrikozentaart het volgende:
Werkt ook niet meer bij 3FM. Onder welke steen heb je gelegen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:32 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nou ja, dat Eric weg was, was mij ook ontgaan hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Werkt ook niet meer bij 3FM. Onder welke steen heb je gelegen?
ben je nou nog niet klaar?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:31 schreef MMXMMX het volgende:
Kunnen we niet beter wat bomgordels die kant op sturen![]()
Kind soldaten volgens mij willen ze hellemaal niet naar school
Sterven voor Allah is gewoon sterker dan met een broodtrommeltje naar school gaan
dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
A oke ik luister alleen naar 3fm tijdens SR dus geen idee dat Ekdom weg is bij 3fm. Vond hem altijd grappig in het glazen huis
Ik denk dat ik inderdaad mijn punt nu wel gemaakt hebquote:
Oh dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
A oke ik luister alleen naar 3fm tijdens SR dus geen idee dat Ekdom weg is bij 3fm. Vond hem altijd grappig in het glazen huis
Laat ons lekker, ga ergens anders zeuren, is zelfs een speciaal topic voor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:37 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad mijn punt nu wel gemaakt heb
NL is zo naïef
klusjesmannenquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk![]()
Nja geen Ekdom, geen Eric Corton, geen slaapgasten, geen veilingtv...
Wie wil er nou afreizen naar Heerlen om een avondje in het glazen huis te slapen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk![]()
Nja geen Ekdom, geen Eric Corton, geen slaapgasten, geen veilingtv...
Afreizen ... jeetje dat valt ook wel mee hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie wil er nou afreizen naar Heerlen om een avondje in het glazen huis te slapen?
Was net klaar eigenlijk ik dacht dat het wel overgekomen was dat ik klaar wasquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Laat ons lekker, ga ergens anders zeuren, is zelfs een speciaal topic voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |