bom diaquote:
quote:
Ze zijn net begonnen. Misschien komt het nog?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:06 schreef MMXMMX het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel een dikke koffer vol met geld verwacht van de moslim community in NL het gaat tenslotte grotendeels om de oorlogs gebieden in het midden oosten en wat andere moslim landen ver weg waar je nooit wat van hoort![]()
Als er een tekening over Mohamed word getoond dan vallen er tijdens de demonstraties tegen de cartoons doden en is het hek van de dam.
En nu willen we ze helpen en dan zijn ze der niet Ik bedoel ga nu dan ook de straat op en zamel geld in .
Ik wil vrouwen in boerka's zien en mannen in jurken voor het glazen huis
Ja ik had er genoeg, dus kon er wel een weggeven. En aangezien ik toch nooit op feestjes kom.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik zie net dat jij je galajurk op de veiling aanbiedt
Iemand wilde m al hebben... alleen gebruikt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik zie net dat jij je galajurk op de veiling aanbiedt
uh okquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:06 schreef MMXMMX het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel een dikke koffer vol met geld verwacht van de moslim community in NL het gaat tenslotte grotendeels om de oorlogs gebieden in het midden oosten en wat andere moslim landen ver weg waar je nooit wat van hoort![]()
Als er een tekening over Mohamed word getoond dan vallen er tijdens de demonstraties tegen de cartoons doden en is het hek van de dam.
En nu willen we ze helpen en dan zijn ze der niet Ik bedoel ga nu dan ook de straat op en zamel geld in .
Ik wil vrouwen in boerka's zien en mannen in jurken voor het glazen huis
Mooi initiatief.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik had er genoeg, dus kon er wel een weggeven. En aangezien ik toch nooit op feestjes kom.
Wil ik dit weten?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand wilde m al hebben... alleen gebruikt.
nee duh dat snap ik. Ik reageer alleen op wat die gast hier boven zegt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
naja alsof 3fm daar wat aan kan doen...
Nee, maar ik vertel het je tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi initiatief.
[..]
Wil ik dit weten?
Dan neem ik aan dat je erheen gaat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
even mn thermosokken zoeken, vanavond PSV - PEC.
Dat wordt appeltje eitje
Ik waardeer hetquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel het je toch
Maakt hopelijk niet zoveel uit hoe de oorlog is ontstaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Piut_Ciutr het volgende:
[..]
oorlogsgebieden wat door het westen is veroorzaakt en kapot is gebombardeerd.
Ja, altijd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je erheen gaat.
dan maakt het ook niet uit of moslims wel of niet geld doneren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:15 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Maakt hopelijk niet zoveel uit hoe de oorlog is ontstaanHet gaat er om dat we de mensen die
niet zijn gevlucht en lekker onder de bommen heen en weer lopen dus naar school kunnen![]()
Misschien kunnen de Russen ze dan weer plat bombarderen
Schreeuwende mannen met gitaren ik hoor het alweer
Ja het maakt mij ook niet zoveel uit hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:18 schreef Piut_Ciutr het volgende:
[..]
dan maakt het ook niet uit of moslims wel of niet geld doneren.
Beetje tam.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:24 schreef De-Hamster het volgende:
Leuke editie tot nu toe. Hoe is het publiek in Heerlen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |