Nee normaal ga ik vooral stom en heel haags lullenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt dit is zeer zeker waar.
[..]
Oh jij bent ook een filosofische drinken!?
Heb er ook geen hekel aan ! Morgen handdoeken, beddengoed, en tshirts 3 wasjes ff !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het wel rustgevend om te doen, maar had geen bergen werk hoor.
Gewoon lekker schoon en opgeruimd.
Je geboorteland verloochend.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee normaal ga ik vooral stom en heel haags lullen
Gewoon bij mekaar gooien toch? Doe ik ook altijd, gaat altijd goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb er ook geen hekel aan ! Morgen handdoeken, beddengoed, en tshirts 3 wasjes ff !!
WOOOOOW MAN WAT IS DITquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je geboorteland verloochend.
Totaal niet sfeerverhogend.
Nu zegt hem patat.
Hopelijk neukt een haagse sjonnie hem in zijn gat.
Maar Jokertje kon ook gewoon 24 uur vol lullenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
Die jokertje is natuurlijk een mongool eerste klas, maar daar had hij gelijk in
Ik vind je filosofische kant leuker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oefening baart kunst.
In de dichterskunst.
Moe moe,
Ik voel me als een kangoeroe.
Die verdwaald huppelt, waarnaartoe?
Van Peru naar Timboektoe
Moe, levensmoe, moe, moe
Ik weet niet hoe...
Na al het reizen ben ik doodmoe...
Waartoe?
Ik wil naar jou toe.
Dat heb ik met Limburgsquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik vind Haags accent niet cool..
??? Serieus??quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon bij mekaar gooien toch? Doe ik ook altijd, gaat altijd goed
Ja toch, je weet tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar Jokertje kon ook gewoon 24 uur vol lullen
Gewoon op 40 graden, geen probleemquote:
Daarom vroeg im dus, wat je weten wilquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Het is niet heel gedetailleerd, maar als dit is wat je wil delen prima.
En Moeder Natuur is natuurlijk prachtig.
Ja dan moeten we maar gaan filosoferen, wat we zeker nog eens doen, alleen niet meer nu.... Want ich geh slapen ook al zeg ik dat steeds, de jongens houden me wakker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind je filosofische kant leuker.
Jep, ik sorteer nooit was, Alles op 40 graden bij elkaar.quote:
Hmm ja, goed... Limburgs is gewoon baas man... Het accent is wel kut maar het dialect is baas.quote:
Niet gewoon enkel pallets sorterenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, ik sorteer nooit was, Alles op 40 graden bij elkaar.
Hooguit net nieuw spul even ertussenuit laten
Het accent vooralquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm ja, goed... Limburgs is gewoon baas man... Het accent is wel kut maar het dialect is baas.
Heb ik geprobeerd, die krijg ik met geen mogelijkheid in de wasmachinequote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet gewoon enkel pallets sorteren
quote:De steur is een anadrome straalvinnige vis die een lengte van 6 meter en een gewicht van 400 kg kan bereiken. Steuren worden gemiddeld ongeveer 50 jaar oud, maar kunnen tot 100 jaar leven
Heh, ze heeft echt zo'n countryhoofd.quote:
Countryquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, ze heeft echt zo'n countryhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |