quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | [img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2270182/1/50#p158337335]vrijdag 18 december 2015 20:29[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/443739]Simterklaas[/url] het volgende:[/b] [ [url=http://i68.tinypic.com/mipg0w.png]afbeelding[/url] ] Dé plaats waar gedronken wordt op en met Geerd. Het eerste rondje is natuurlijk van de zaak! [ [url=http://i68.tinypic.com/xng08m.png]afbeelding[/url] ] *********************************************************************************************************************************************** Ook niet mis: bonusmateriaal uit voorgaande delen! [spoiler] [ [url=http://i67.tinypic.com/2ro5184.jpg]afbeelding[/url] ] [ [url=http://i65.tinypic.com/289f0j4.jpg]afbeelding[/url] ] [ [url=http://i66.tinypic.com/w7ykpu.jpg]afbeelding[/url] ] [ [url=http://i66.tinypic.com/31318nl.jpg]afbeelding[/url] ] [ [url=http://i68.tinypic.com/mhfryc.jpg]afbeelding[/url] ] [ [url=http://i67.tinypic.com/i57xmq.jpg]afbeelding[/url] ] [ [url=http://i68.tinypic.com/b62hz5.jpg]afbeelding[/url] ][/spoiler] |
Lekker bezug!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
We dronken gladiatoren.
Toostend, tikte we ze weg.
Troostend verwijderde we ons van pech.
Onze liefde Roosje, hoog in de toren.
We dronken bier, het landschap rood
Toosten op haar vrijheid
Genoten van haar blijheid
Haar redder wilde we liever dood
Roosje ver weg van ons
We dronken ons in een coma
Geen kater, geen bons
Enkel alcohol uit onze mond, een hemelse aroma.
Kun je geld mee verdienen man !quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Beter hebben jullie respect hiervoor...
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
We dronken gladiatoren.
Toosten op haar vrijheid
Roosje ver weg van ons
Geen kater, geen bons
Ja naja de hele OP was weg zonder redenquote:
Weg gefapt zeker?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja naja de hele OP was weg zonder reden![]()
Hij knipte kaartjes.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij knipte kaartjes.
Liefde op het eerste gezicht.
Buiten stonden paardjes.
De trein bulderde naar Maastricht
In de pauze dronk hij water.
Geen cola met suikerklontjes, patat ernaast
Of doodde hij een kater?
Mijn meisjeshart verbaasd.
Waarom sprak hij me niet aan?
Hij zag me toch kijken?
Zag hij mij niet staan?
Kon mijn blik hem niet bereiken?
Hij pakte zijn telefoon
Hij schreeuwde uit 'Ik zou haar doen!!'
Dat vond ik heel ongewoon
Bedrogen liep ik weg, ik wilde niet eens een zoen.
Wie weet Geerd, wie weet...quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:54 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zou ik misschien iets te naif zijn ?
Heeft ze dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Jammer dat Moemoe mijn gedicht niet waardeerde.
Nee, ze negeerde het, dat spreekt boekdelen. Mijn dichtershart zwaar getroffen met een mes.quote:
BAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:55 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Opso is aant soppen op haar zweedse grijsoog
Praat Gronings met mequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dikke, betekend dronken in sommige delen van het land
Kut hoerquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn speklap krijgt meer aandacht dan jouw magere worstenleuter
Jij bent een eckte dichtatorquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
PausNicolaas
Ultieme faalhaas
Pocht met zijn academische studie
Droomt intussen van een orgie
Opso ziet hem niet staan.
Ze neukt nog liever een banaan
Arme pausNicolaas
Een lulletje rozenwater in een lelijke bloemenvaas.
Ey was deezquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
PausNicolaas
Ultieme faalhaas
Arme PausNicolaas
Paus rustaagh jonguh !! Ik heb een koude pils in geschonken man !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso is een zee-olifant:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:01 schreef PausNicolaas het volgende:
Niet academisch zijn
Behalve Geerd want HC
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:01 schreef PausNicolaas het volgende:
Niet academisch zijn
Behalve Geerd want HC
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
PausNicolaas
Ultieme faalhaas
Arme PausNicolaas
Het is hbo, en als niemand het deed zou universiteit weinig zin hebben, net zoals dat er geen mbo mensen zijn. Als je dit niet begrijpt ben je fundamenteel al oerdom.quote:
Kijk dat sinasappel huidje danquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso is een zee-olifant:
[ afbeelding ]
Ga dan gewoon slapen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja heb geen middagdutje gehad
Daar is zeker wel wat mee te behalen/quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik moet chicks gaan hosselen met mijn poëzie.
Geen idee, alcohol en geen zak te doen hebben man... Had ik maar daadwerkelijk talent...quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar is zeker wel wat mee te behalen/
Hoe komt dat dat je dat zo kan?
Ik denk dat je al aardig op weg bentquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen idee, alcohol en geen zak te doen hebben man... Had ik maar daadwerkelijk talent...
Bedankt man ik moet blijven oefenen, en misschien eens serieus gaan dichten en wat dichtenbundels lezen dat doe ik te min.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat je al aardig op weg bent
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik moest denken aan jouw ui
http://www.dumpert.nl/med(...)sche_vechtstijl.html
Kun je zweedse mannen neuken, en 8 jaar later sta je met een kort pittig kapsel in de keuken! Hah!quote:
Haha nee carrière makende.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kun je zweedse mannen neuken, en 8 jaar later sta je met een kort pittig kapsel in de keuken! Hah!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kun je zweedse mannen neuken, en 8 jaar later sta je met een kort pittig kapsel in de keuken! Hah!
Blote vrouwen op mijn scherm.quote:
Naah ik post niet zo heel snel plaatjes meer laatste keer weer 48 uur ban.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah ik post niet zo heel snel plaatjes meer laatste keer weer 48 uur ban.
EN ik dacht dat het nog wel mee viel
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:54 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zou ik misschien iets te naif zijn ?
Bubbles!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jouw ui wat een baas, ik zou hem doen.
Doei bay ik maak je zo wel wakkerquote:
Waarom niet de stad in/.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
een chouffe en nu een fles wijn soldaat aan het maken
Was je ff fappen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Doei bay ik maak je zo wel wakker
Ik had zat gekund 23.20 thuis douchen omkleden 2350 in een kroeg.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen zin in vooralVolgens mij wordt ik een ouwe lul
Wordt zo prijzig ook meteen he?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had zat gekund 23.20 thuis douchen omkleden 2350 in een kroeg.
Maar dan...... sta ik daar alleen aan de tap.
Om de 10 min een biertje
Ja sorry, collega bleef ouwehoerenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je hebt mooie gedichten gemist man.
Boh lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
4 halve liters op en 1 Gladiator !!!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja sorry, collega bleef ouwehoeren
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
We dronken gladiatoren.
Toosten op haar vrijheid
Roosje ver weg van ons
Geen kater, geen bons
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij knipte kaartjes.
Liefde op het eerste gezicht.
Buiten stonden paardjes.
De trein bulderde naar Maastricht
In de pauze dronk hij water.
Geen cola met suikerklontjes, patat ernaast
Of doodde hij een kater?
Mijn meisjeshart verbaasd.
Waarom sprak hij me niet aan?
Hij zag me toch kijken?
Zag hij mij niet staan?
Kon mijn blik hem niet bereiken?
Hij pakte zijn telefoon
Hij schreeuwde uit 'Ik zou haar doen!!'
Dat vond ik heel ongewoon
Bedrogen liep ik weg, ik wilde niet eens een zoen.
Welke vind jij het mooist man?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
PausNicolaas
Ultieme faalhaas
Arme PausNicolaas
Maak nog een mooiequote:Op zaterdag 19 december 2015 01:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je hebt mooie gedichten gemist man.
Hmm dat kan je niet forceren man, ik denk dat ik morgen wel ga dichten dan ben ik helemaal bezopen.quote:
De 2e, alhoewel ik die over paus ook genieten vindquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Welke vind jij het mooist man?
Dat boeit mij niet zo maar, ik sta in mijn eentje.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wordt zo prijzig ook meteen he?
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet zo maar, ik sta in mijn eentje.
Zo contacten maker ben ik ook niet dus.
Dat heb je dan allemaal in je hoofd, en ja natuurlijk 3x gaat dat zo.
Uit de comfort zone stappen.
Dat is het, ik weet het maar totaal geen zin in
Alsof je ook nog zo makkelijk contact maakt in de stad tegenwoordig. Meeste zijn allemaal arrogante zien en gezien worden figurenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet zo maar, ik sta in mijn eentje.
Zo contacten maker ben ik ook niet dus.
Dat heb je dan allemaal in je hoofd, en ja natuurlijk 3x gaat dat zo.
Uit de comfort zone stappen.
Dat is het, ik weet het maar totaal geen zin in
Gedichten moet je niet verzinnen natuurlijk.. die moeten geïnspireerd door alles om je heen tot je komen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm dat kan je niet forceren man, ik denk dat ik morgen wel ga dichten dan ben ik helemaal bezopen.
Hey, Ik wou je even tippen dat live op NPO 3 er nu mooie vrouwen te zien zijn.quote:
Dat is zo...quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Alsof je ook nog zo makkelijk contact maakt in de stad tegenwoordig. Meeste zijn allemaal arrogante zien en gezien worden figuren
Duzzyquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:21 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Gedichten moet je niet verzinnen natuurlijk.. die moeten geïnspireerd door alles om je heen tot je komen.
Bedankt man! De judas moet toch terechtgesteld worden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
De 2e, alhoewel ik die over paus ook genieten vind
Was vroeger ook net zo eigenlijk.quote:
Moemoe, aangenaam! Vertel eens iets leuks over jezelf.quote:
Hee, Isketchmattie.quote:
quote:
Wat Geerd zegt.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zag de sterren, ze beefde in jouw bijzijn. Zeepaarden speelde in een duister rif, en de vogels floten jouw naam. Honderden engelen spoedde zich ter aarde, ze gaven je kronen en goud. De bloemen overal, glorieus, zo zacht. Gele bladeren die schijnen in de zon. Het puntje van de maan, en het mannetje dat poëzie opdraagt aan jouw naam.
En ik herinner me je lach, zo wijd en zo rood. De tortelduifjes schuilen voor een storm, maar in jouw hart, ben ik veilig. De muren komen dichterbij... En nu zit ik tussen de boeken vol met stof, en jij bladert door de brieven die ik niet durfde te lezen.
Kun je een beetje gitaar spelen? Ik vind het meer richting een Nederlandstalig liedje gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nee, ze negeerde het, dat spreekt boekdelen. Mijn dichtershart zwaar getroffen met een mes.
Sure.quote:
Oi.quote:
Totaal niet legitquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
De 2e, alhoewel ik die over paus ook genieten vind
Dat is wel prima toch!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was vroeger ook net zo eigenlijk.
Toen gingen we met 10 man de kroeg in of een zaal in de buurt.
Hoppa 2 sta tafels worden er tegen elkaar aan gezet en zuipen.
Moe, ik ben moe.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef moemoe het volgende:
Kun je een beetje gitaar spelen? Ik vind het meer richting een Nederlandstalig liedje gaan.
Je was er nog ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moemoe, aangenaam! Vertel eens iets leuks over jezelf.
[..]
Hee, Isketchmattie.
[..]
[..]
Wat Geerd zegt.
[..]
[..]
Kun je een beetje gitaar spelen? Ik vind het meer richting een Nederlandstalig liedje gaan.
[..]
Sure.
[..]
Oi.
Bepaal ik zelf welquote:
Ik ben PN maar wat moet ik vertellen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moemoe, aangenaam! Vertel eens iets leuks over jezelf.
[..]
Hee, Isketchmattie.
[..]
[..]
Wat Geerd zegt.
[..]
[..]
[..]
Sure.
[..]
Oi.
Gast nu al?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mannen jullie gaan dit wellicht klote vinden of juist juichen, maar deze profeet gaat slapen. Ik voel me niet mezelf vandaag... Ik ga bij de buren uithuilen in hun plantenbak en slapen.
Nu nog?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bezig met housewife stuff, jeweetz.
Ik ook, ik werk ook door toch?quote:
Datgene wat je op dit moment als het meest positieve ziet aan jezelf, maar dan versterkt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben PN maar wat moet ik vertellen?
Gewoon straatdichter worden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
Kan me 4 jaar geleden nog herinneren, elke week 3 dagen op stap en je stond elke avond wel met 10 mensen te ouwehoeren. Tegenwoordig wordt je niet eens aangekeken als je geen Armani shirt aan hebt
Nou ? Rond die tijd 16/20 een normale man gaat wat experimenteren met dames.quote:
Ik ben een goed mens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Datgene wat je op dit moment als het meest positieve ziet aan jezelf, maar dan versterkt.
Drink gewoon een pot koffie leegquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mannen jullie gaan dit wellicht klote vinden of juist juichen, maar deze profeet gaat slapen. Ik voel me niet mezelf vandaag... Ik ga bij de buren uithuilen in hun plantenbak en slapen.
Deze is mooi..quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gewoon straatdichter worden.
Mooie hoed.
Zie deze avond gloed.
Wil je met me neuken?
Tussen eiken of beuken.
De wilg huilt niet om ons.
Waarom trek je nu een frons?
Ik ben gezellig neem mijn hand.
Oh u bent een hoertje? Nee ik ben geen klant.
Met wat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Drink gewoon een pot koffie leeg
Ahquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou ? Rond die tijd 16/20 een normale man gaat wat experimenteren met dames.
Sta je niet aan de kant te zuipen
Nooit geweten dat er zo'n dichter in die jongen schuilt!quote:
Hmmm hmmm, ik vond je vorige beter lopen qua zinsopbouw.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moe, ik ben moe.
In mijn dromen weet ik niet wat ik doe.
De eerste zonnestralen door mijn venster
In de akker staat nu een melkster
Ze melkt de koeien
Het melk zal vloeien.
Mijn hart ligt bij haar
Nee ik speel geen gitaar.
Terwijl het dun door je broek liep toch maar dat meisje aansprekenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah
Dat was bij mij het begin meestal, bier drinken en daarna experimenteren! Goeie tijd was dat!
quote:
Bedankt mannen, maar verzin gewoon zon' gedichtje in een minuut, en laat het los op chicks in de stad. Succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er zo'n dichter in die jongen schuilt!
Waarom nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah
Dat was bij mij het begin meestal, bier drinken en daarna experimenteren! Goeie tijd was dat!
Er zijn avonden geweest dat het praten overgeslagen werdquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Terwijl het dun door je broek liep toch maar dat meisje aanspreken
Wat doe je nog binnen dan ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Bedankt mannen, maar verzin gewoon zon' gedichtje in een minuut, en laat het los op chicks in de stad. Succes gegarandeerd.
Hosselbaas, ik durfde rond die tijd nauwelijks een meisje aan te spreken. Die skills ontwikkelde ik pas rond mijn 23stequote:Op zaterdag 19 december 2015 01:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er zijn avonden geweest dat het praten overgeslagen werd
Want, wat draag jij dan voor soort kleding?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
Kan me 4 jaar geleden nog herinneren, elke week 3 dagen op stap en je stond elke avond wel met 10 mensen te ouwehoeren. Tegenwoordig wordt je niet eens aangekeken als je geen Armani shirt aan hebt
Wat ik leuk vind, kan een merk zijn maar net zo goed van de C&A komenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Want, wat draag jij dan voor soort kleding?
Met alcohol neem je alles natuurlijk sneller tot je, omarm je de wereld toch weer even anders, kijk je anders tegen het leven aan en kom je in lagen terecht waar de nuchtere medemens nooit kan komen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is zo...
[..]
DuzzyJe hebt wel gelijk maar met alcohol gaat het beter.
Vandaar dat ik zo'n filosoof benquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:31 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Met alcohol neem je alles natuurlijk sneller tot je, omarm je de wereld toch weer even anders, kijk je anders tegen het leven aan en kom je in lagen terecht waar de nuchtere medemens nooit kan komen.
Je creativiteit breidt sneller uit dan dat je 2 gladiators uit moet pissen.
Ik vind het wel rustgevend om te doen, maar had geen bergen werk hoorquote:
Daarom maar nooit gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Terwijl het dun door je broek liep toch maar dat meisje aanspreken
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmm, ik vond je vorige beter lopen qua zinsopbouw.
Maareh, keep on developing.
Ik quote de legendarische woorden van jokertje uit oh oh cherso even.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom maar nooit gedaan.
Ik zei altijd tegen mijzelf.
Dat is een leuke meid!! Waarom ga je daar niet heen?
Nope nope nope nope!!!!!!
He daar is de bar !! Biertje ? JAAAAAH!!
Waarom zou je iets doen wat je niet leuk vind?
Die kant ben ik ook teveel opgegaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom maar nooit gedaan.
Ik zei altijd tegen mijzelf.
Dat is een leuke meid!! Waarom ga je daar niet heen?
Nope nope nope nope!!!!!!
He daar is de bar !! Biertje ? JAAAAAH!!
Waarom zou je iets doen wat je niet leuk vind?
Klopt dit is zeer zeker waar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:31 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Met alcohol neem je alles natuurlijk sneller tot je, omarm je de wereld toch weer even anders, kijk je anders tegen het leven aan en kom je in lagen terecht waar de nuchtere medemens nooit kan komen.
Je creativiteit breidt sneller uit dan dat je 2 gladiators uit moet pissen.
Oh jij bent ook een filosofische drinken!?quote:
quote:
Het is niet heel gedetailleerd, maar als dit is wat je wil delen primaquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik geef om Moeder Natuur en de Aarde
Nee normaal ga ik vooral stom en heel haags lullenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt dit is zeer zeker waar.
[..]
Oh jij bent ook een filosofische drinken!?
Heb er ook geen hekel aan ! Morgen handdoeken, beddengoed, en tshirts 3 wasjes ff !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het wel rustgevend om te doen, maar had geen bergen werk hoor.
Gewoon lekker schoon en opgeruimd.
Je geboorteland verloochend.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee normaal ga ik vooral stom en heel haags lullen
Gewoon bij mekaar gooien toch? Doe ik ook altijd, gaat altijd goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb er ook geen hekel aan ! Morgen handdoeken, beddengoed, en tshirts 3 wasjes ff !!
WOOOOOW MAN WAT IS DITquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je geboorteland verloochend.
Totaal niet sfeerverhogend.
Nu zegt hem patat.
Hopelijk neukt een haagse sjonnie hem in zijn gat.
Maar Jokertje kon ook gewoon 24 uur vol lullenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
Die jokertje is natuurlijk een mongool eerste klas, maar daar had hij gelijk in
Ik vind je filosofische kant leuker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oefening baart kunst.
In de dichterskunst.
Moe moe,
Ik voel me als een kangoeroe.
Die verdwaald huppelt, waarnaartoe?
Van Peru naar Timboektoe
Moe, levensmoe, moe, moe
Ik weet niet hoe...
Na al het reizen ben ik doodmoe...
Waartoe?
Ik wil naar jou toe.
Dat heb ik met Limburgsquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik vind Haags accent niet cool..
??? Serieus??quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon bij mekaar gooien toch? Doe ik ook altijd, gaat altijd goed
Ja toch, je weet tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar Jokertje kon ook gewoon 24 uur vol lullen
Gewoon op 40 graden, geen probleemquote:
Daarom vroeg im dus, wat je weten wilquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Het is niet heel gedetailleerd, maar als dit is wat je wil delen prima.
En Moeder Natuur is natuurlijk prachtig.
Ja dan moeten we maar gaan filosoferen, wat we zeker nog eens doen, alleen niet meer nu.... Want ich geh slapen ook al zeg ik dat steeds, de jongens houden me wakker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind je filosofische kant leuker.
Jep, ik sorteer nooit was, Alles op 40 graden bij elkaar.quote:
Hmm ja, goed... Limburgs is gewoon baas man... Het accent is wel kut maar het dialect is baas.quote:
Niet gewoon enkel pallets sorterenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, ik sorteer nooit was, Alles op 40 graden bij elkaar.
Hooguit net nieuw spul even ertussenuit laten
Het accent vooralquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm ja, goed... Limburgs is gewoon baas man... Het accent is wel kut maar het dialect is baas.
Heb ik geprobeerd, die krijg ik met geen mogelijkheid in de wasmachinequote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet gewoon enkel pallets sorteren
quote:De steur is een anadrome straalvinnige vis die een lengte van 6 meter en een gewicht van 400 kg kan bereiken. Steuren worden gemiddeld ongeveer 50 jaar oud, maar kunnen tot 100 jaar leven
Heh, ze heeft echt zo'n countryhoofd.quote:
Countryquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, ze heeft echt zo'n countryhoofd.
Handdoeken doe ik apart wassen op hogere temperatuur.. ik wil mijn aids wat ik van mij afdroog niet nog eens over mezelf heen strooienquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Qua stijl bedoelde ik meer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind, kan een merk zijn maar net zo goed van de C&A komen
Jij hebt aids zat jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:40 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Handdoeken doe ik apart wassen op hogere temperatuur.. ik wil mijn aids wat ik van mij afdroog niet nog eens over mezelf heen strooien
Je hebt net gedoucht, zo vies kun je niet meer zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:40 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Handdoeken doe ik apart wassen op hogere temperatuur.. ik wil mijn aids wat ik van mij afdroog niet nog eens over mezelf heen strooien
Toen ik nog een kleine conducteur was, weet ik nog zo goed.quote:
Eeeeeeeeeeehrm.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Daarom vroeg im dus, wat je weten wil
Van welke anderen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeehrm.
Wat onderscheidt jou van anderen?
Vast wel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dan moeten we maar gaan filosoferen, wat we zeker nog eens doen, alleen niet meer nu.... Want ich geh slapen ook al zeg ik dat steeds, de jongens houden me wakker.
Maar goed hopelijk kom je hier vaker in deze grote SC die veel te bieden heeft en waar Geerd onze God leider en Mesias is.
Jeweet maar nooit welke hardnekkige schimmels er van je zolderkamer gewoon je huid in branden..quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je hebt net gedoucht, zo vies kun je niet meer zijn,
Nieuw spul altijd eerst koud!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
De mensen om je heen. Wat maakt jou, jou.quote:
Waarom zo heet alles?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nieuw spul altijd eerst koud!
Handdoeken apart 60, beddengoed 60 keukendoekjes handdoeken samen op 95
Onderbroeken en sokken op 60
(Bijna) kookwasjequote:Op zaterdag 19 december 2015 01:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom zo heet alles?
En waarom sorteren?
Ik doe hooguit de keukendoekjes op 90, om de machine te reinigen vooral
Geerd's onderbroeken zijn bijna hard van de aangekoekte cum die erin vast zit van de hele dag.. moet wel heet wassen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom zo heet alles?
En waarom sorteren?
Nahwquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toen ik nog een kleine conducteur was, weet ik nog zo goed.
Super mooie dame, midden in de spits. (rond de 30 tien jaar ouder dan mij)
Niet ingecheckt, je staat in een volle coupe!!
Toen dacht ik ohw kut ik moet wel schrijven want de hele coupe zit vol!!!
Ik durfde haar toch niet aan te kijken, ik had toen een heel diep gat onder mij willen hebben rooie kop natuurlijk.
![]()
![]()
Een paar dagen weken lijkt me het beste! Wel constant het water vervangen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:47 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Geerd's onderbroeken zijn bijna hard van de aangekoekte cum die erin vast zit van de hele dag.. moet wel heet wassen.
Ik zou het casual noemen, meestal spijkerbroek met een shirt erboven. En dat kan dus alle kanten opquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Qua stijl bedoelde ik meer.
Urban? Of meer chique of gentleman?
Want als je het over Armani kledij hebt, heb ik daar gelijk een bepaald beeld bij. Ook al draag je dat dan niet zelf. (Of misschien wil je het wel, dat weet ik natuurlijk niet.)
Ik probeer een plaatje te schetsen.
Ultrasoon reinigen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:47 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Geerd's onderbroeken zijn bijna hard van de aangekoekte cum die erin vast zit van de hele dag.. moet wel heet wassen.
Idem met beddengoed
Misschien heb je als HC die tijd helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een paar dagen weken lijkt me het beste! Wel constant het water vervangen!
Een HC is wel altijd bij de tijd!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:49 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Misschien heb je als HC die tijd helemaal niet.
40 graden lijkt het wel schoon maar je ligt gewoon weer in je eigen poep te slapenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom zo heet alles?
En waarom sorteren?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:49 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Misschien heb je als HC die tijd helemaal niet.
Een aardige en slimme jongeman die geeft om dieren en de natuur.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
De mensen om je heen. Wat maakt jou, jou.
Eigenlijk vraag ik meer naar je persoonlijke identiteit. Hoe je die zelf ook moge zien, maar misschien is het allemaal wat te veel van 't goede voor nu.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
40 graden lijkt het wel schoon maar je ligt gewoon weer in je eigen poep te slapen
Altijd meteen overal verwijderen, vooral facebookachtige dingen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Heb net mijn "ex" verwijderd
Had ik eerder moeten doen
Net snapchat. Staat ze erop met een andere jonge. Ja dat is kutquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Altijd meteen overal verwijderen, vooral facebookachtige dingen!
Heb haar meteen op facebook geblokkeerd toen, die nieuwe vriend van d'r ook. Als ik nu nog foto's zie langskomen van d'r ontvolg ik die personen ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Net snapchat. Staat ze erop met een andere jonge. Ja dat is kut
Ook al is t zo lang geleden
Hoi!quote:
Clean, okeequote:Op zaterdag 19 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
Ik zou het casual noemen, meestal spijkerbroek met een shirt erboven. En dat kan dus alle kanten op
Prima info voor een eerste snuffelronde!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Een aardige en slimme jongeman die geeft om dieren en de natuur.
Welterusten!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Clean, okee.
[..]
Prima info voor een eerste snuffelronde!
Ik ga weer, trusten peeps.
Geerd heeft blijkbaar niet eens de tijd zijn onderbroek naar beneden te doen... gewoon de pijp opzij schuiven en maar hopen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:51 schreef noodgang het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat meestal ergens anders achterliet
Ja is fucked up, het geeft je toch een bepaald kak gevoel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb haar meteen op facebook geblokkeerd toen, die nieuwe vriend van d'r ook. Als ik nu nog foto's zie langskomen van d'r ontvolg ik die personen ook
Truste!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Clean, okee.
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb haar meteen op facebook geblokkeerd toen, die nieuwe vriend van d'r ook. Als ik nu nog foto's zie langskomen van d'r ontvolg ik die personen ook
Interessante mental pictures heb ik nuquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Geerd heeft blijkbaar niet eens de tijd zijn onderbroek naar beneden te doen... gewoon de pijp opzij schuiven en maar hopen dat het goed gaat
Jij wordt ontvriendquote:
Slaap wel moemoe !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Clean, okee.
[..]
Ga nou niet ontkennen dat je het hebt smerige hontquote:
Wat ga je morgenvroeg doen dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
If onlyNeuh, moe. En anders rol ik er morgen weer zo laat uit
Dat niet.. maar veel doe ik er niet mee eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga nou niet ontkennen dat je het hebt smerige hont
quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
Koffie drinken! Zie er nu al naar uit.
Kun je nu toch beter bier drinken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
Koffie drinken! Zie er nu al naar uit.
Qftquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je nu toch beter bier drinken?
En toch vind ik overal foto's van jou op mijn smoelenboek, wat is dat tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat niet.. maar veel doe ik er niet mee eigenlijk
Niemand haat op koffie !@quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
Niet haten op koffie, koffie trekt mij de nacht door
Sterkte jong0n.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
Niet haten op koffie, koffie trekt mij de nacht door
Die heb ik er meestal nooit zelf neer gezet maar word ik getagd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
En toch vind ik overal foto's van jou op mijn smoelenboek, wat is dat toch
Vuile ontkennertquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:05 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Die heb ik er meestal nooit zelf neer gezet maar word ik getagd.
Wat ga je spelen?quote:
Betaald bier drinken, dat zou echt een droom zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:05 schreef renwan het volgende:
Stel je voor dat ik nu mocht drinken dan had ik om 3 uur op de grond van de receptie in slaap gevallen en mocht de ochtendreceptie me wakker maken om naar huis te gaan
Wat kan er nou gebeuren? Dat de boel in de fik vliegt? Brandalarm maakt me dan wel wakkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Betaald bier drinken, dat zou echt een droom zijn.
Nicequote:
Je hebt mij nogquote:
Beroepen die je nog kan uitvoeren als beroepsdrinker:quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat kan er nou gebeuren? Dat de boel in de fik vliegt? Brandalarm maakt me dan wel wakker
Vast aan het fappen op Jennifer Lawrence hequote:
Tijd dus om een alcoholist te wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beroepen die je nog kan uitvoeren als beroepsdrinker:
- Bewaker.
- Suppoost.
- Rijinstructeur.
- Toiletjuffrouw.
Barman!quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
- Bewaker.
- Suppoost.
- Rijinstructeur.
- Toiletjuffrouw.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Vast aan het fappen op Jennifer Lawrence he
- Hoofdconducteurquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
- Bewaker.
- Suppoost.
- Rijinstructeur.
- Toiletjuffrouw.
DerRabbit zei ooit wat anders, maar die zal ik ook onthouden ja.quote:
Radio-DJ zou lachen zijn ja. Allemaal verzoekjes opvragen en vervolgens je eigen zooi draaien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
- Hoofdconducteur
- Minister President
- RadioDJ
quote:
Ging jij niet palen uh slapen =quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
- Hoofdconducteur
- Minister President
- RadioDJ
Het mag meestal niet nee maar bier tappen terwijl je straalbezopen bent lukt, andere dranken schenken ook en geld aannemen kun je ook wel. De kassa rekent uit wat je terug moet geven dus het enige wat je moet kunnen is geld herkennen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
DerRabbit zei ooit wat anders, maar die zal ik ook onthouden ja.
[..]
Radio-DJ zou lachen zijn ja. Allemaal verzoekjes opvragen en vervolgens je eigen zooi draaien.
In plaats van fappen en FOK!ken kun je ook gewoon over je vriendin heen hequote:
Ik heb eigenlijk nog nooit tegen een dame gezegd ik vind je leuk,quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:13 schreef renwan het volgende:
[..]
In plaats van fappen en FOK!ken kun je ook gewoon over je vriendin heen he
Zou raar zijn als je iets schenkt wat je zelf niet zou drinken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:12 schreef renwan het volgende:
Het is zeker mogelijk en daarbij word je soms als barman aangemoedigd om juist te drinken
Moet ik zeker weer eerst 'verrassing' roepenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:13 schreef renwan het volgende:
[..]
In plaats van fappen en FOK!ken kun je ook gewoon over je vriendin heen he
Ik vind je leuk, ik vind je lief, ik vind je mooi, ik hou van je.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit tegen een dame gezegd ik vind je leuk,
is het al zo erg?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:15 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Moet ik zeker weer eerst 'verrassing' roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |