Ahquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou ? Rond die tijd 16/20 een normale man gaat wat experimenteren met dames.
Sta je niet aan de kant te zuipen
Nooit geweten dat er zo'n dichter in die jongen schuilt!quote:
Hmmm hmmm, ik vond je vorige beter lopen qua zinsopbouw.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moe, ik ben moe.
In mijn dromen weet ik niet wat ik doe.
De eerste zonnestralen door mijn venster
In de akker staat nu een melkster
Ze melkt de koeien
Het melk zal vloeien.
Mijn hart ligt bij haar
Nee ik speel geen gitaar.
Terwijl het dun door je broek liep toch maar dat meisje aansprekenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah
Dat was bij mij het begin meestal, bier drinken en daarna experimenteren! Goeie tijd was dat!
quote:
Bedankt mannen, maar verzin gewoon zon' gedichtje in een minuut, en laat het los op chicks in de stad. Succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er zo'n dichter in die jongen schuilt!
Waarom nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah
Dat was bij mij het begin meestal, bier drinken en daarna experimenteren! Goeie tijd was dat!
Er zijn avonden geweest dat het praten overgeslagen werdquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Terwijl het dun door je broek liep toch maar dat meisje aanspreken
Wat doe je nog binnen dan ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Bedankt mannen, maar verzin gewoon zon' gedichtje in een minuut, en laat het los op chicks in de stad. Succes gegarandeerd.
Hosselbaas, ik durfde rond die tijd nauwelijks een meisje aan te spreken. Die skills ontwikkelde ik pas rond mijn 23stequote:Op zaterdag 19 december 2015 01:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er zijn avonden geweest dat het praten overgeslagen werd
Want, wat draag jij dan voor soort kleding?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
Kan me 4 jaar geleden nog herinneren, elke week 3 dagen op stap en je stond elke avond wel met 10 mensen te ouwehoeren. Tegenwoordig wordt je niet eens aangekeken als je geen Armani shirt aan hebt
Wat ik leuk vind, kan een merk zijn maar net zo goed van de C&A komenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Want, wat draag jij dan voor soort kleding?
Met alcohol neem je alles natuurlijk sneller tot je, omarm je de wereld toch weer even anders, kijk je anders tegen het leven aan en kom je in lagen terecht waar de nuchtere medemens nooit kan komen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is zo...
[..]
DuzzyJe hebt wel gelijk maar met alcohol gaat het beter.
Vandaar dat ik zo'n filosoof benquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:31 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Met alcohol neem je alles natuurlijk sneller tot je, omarm je de wereld toch weer even anders, kijk je anders tegen het leven aan en kom je in lagen terecht waar de nuchtere medemens nooit kan komen.
Je creativiteit breidt sneller uit dan dat je 2 gladiators uit moet pissen.
Ik vind het wel rustgevend om te doen, maar had geen bergen werk hoorquote:
Daarom maar nooit gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Terwijl het dun door je broek liep toch maar dat meisje aanspreken
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmm, ik vond je vorige beter lopen qua zinsopbouw.
Maareh, keep on developing.
Ik quote de legendarische woorden van jokertje uit oh oh cherso even.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom maar nooit gedaan.
Ik zei altijd tegen mijzelf.
Dat is een leuke meid!! Waarom ga je daar niet heen?
Nope nope nope nope!!!!!!
He daar is de bar !! Biertje ? JAAAAAH!!
Waarom zou je iets doen wat je niet leuk vind?
Die kant ben ik ook teveel opgegaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom maar nooit gedaan.
Ik zei altijd tegen mijzelf.
Dat is een leuke meid!! Waarom ga je daar niet heen?
Nope nope nope nope!!!!!!
He daar is de bar !! Biertje ? JAAAAAH!!
Waarom zou je iets doen wat je niet leuk vind?
Klopt dit is zeer zeker waar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:31 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Met alcohol neem je alles natuurlijk sneller tot je, omarm je de wereld toch weer even anders, kijk je anders tegen het leven aan en kom je in lagen terecht waar de nuchtere medemens nooit kan komen.
Je creativiteit breidt sneller uit dan dat je 2 gladiators uit moet pissen.
Oh jij bent ook een filosofische drinken!?quote:
quote:
Het is niet heel gedetailleerd, maar als dit is wat je wil delen primaquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik geef om Moeder Natuur en de Aarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |