Totaal niet legitquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
De 2e, alhoewel ik die over paus ook genieten vind
Dat is wel prima toch!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was vroeger ook net zo eigenlijk.
Toen gingen we met 10 man de kroeg in of een zaal in de buurt.
Hoppa 2 sta tafels worden er tegen elkaar aan gezet en zuipen.
Moe, ik ben moe.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef moemoe het volgende:
Kun je een beetje gitaar spelen? Ik vind het meer richting een Nederlandstalig liedje gaan.
Je was er nog ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moemoe, aangenaam! Vertel eens iets leuks over jezelf.
[..]
Hee, Isketchmattie.
[..]
[..]
Wat Geerd zegt.
[..]
[..]
Kun je een beetje gitaar spelen? Ik vind het meer richting een Nederlandstalig liedje gaan.
[..]
Sure.
[..]
Oi.
Bepaal ik zelf welquote:
Ik ben PN maar wat moet ik vertellen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moemoe, aangenaam! Vertel eens iets leuks over jezelf.
[..]
Hee, Isketchmattie.
[..]
[..]
Wat Geerd zegt.
[..]
[..]
[..]
Sure.
[..]
Oi.
Gast nu al?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mannen jullie gaan dit wellicht klote vinden of juist juichen, maar deze profeet gaat slapen. Ik voel me niet mezelf vandaag... Ik ga bij de buren uithuilen in hun plantenbak en slapen.
Nu nog?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bezig met housewife stuff, jeweetz.
Ik ook, ik werk ook door toch?quote:
Datgene wat je op dit moment als het meest positieve ziet aan jezelf, maar dan versterkt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben PN maar wat moet ik vertellen?
Gewoon straatdichter worden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
Kan me 4 jaar geleden nog herinneren, elke week 3 dagen op stap en je stond elke avond wel met 10 mensen te ouwehoeren. Tegenwoordig wordt je niet eens aangekeken als je geen Armani shirt aan hebt
Nou ? Rond die tijd 16/20 een normale man gaat wat experimenteren met dames.quote:
Ik ben een goed mens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Datgene wat je op dit moment als het meest positieve ziet aan jezelf, maar dan versterkt.
Drink gewoon een pot koffie leegquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mannen jullie gaan dit wellicht klote vinden of juist juichen, maar deze profeet gaat slapen. Ik voel me niet mezelf vandaag... Ik ga bij de buren uithuilen in hun plantenbak en slapen.
Deze is mooi..quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gewoon straatdichter worden.
Mooie hoed.
Zie deze avond gloed.
Wil je met me neuken?
Tussen eiken of beuken.
De wilg huilt niet om ons.
Waarom trek je nu een frons?
Ik ben gezellig neem mijn hand.
Oh u bent een hoertje? Nee ik ben geen klant.
Met wat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Drink gewoon een pot koffie leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |