quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
40 graden lijkt het wel schoon maar je ligt gewoon weer in je eigen poep te slapen
Altijd meteen overal verwijderen, vooral facebookachtige dingen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Heb net mijn "ex" verwijderd
Had ik eerder moeten doen
Net snapchat. Staat ze erop met een andere jonge. Ja dat is kutquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Altijd meteen overal verwijderen, vooral facebookachtige dingen!
Heb haar meteen op facebook geblokkeerd toen, die nieuwe vriend van d'r ook. Als ik nu nog foto's zie langskomen van d'r ontvolg ik die personen ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Net snapchat. Staat ze erop met een andere jonge. Ja dat is kut
Ook al is t zo lang geleden
Hoi!quote:
Clean, okeequote:Op zaterdag 19 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
Ik zou het casual noemen, meestal spijkerbroek met een shirt erboven. En dat kan dus alle kanten op
Prima info voor een eerste snuffelronde!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Een aardige en slimme jongeman die geeft om dieren en de natuur.
Welterusten!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Clean, okee.
[..]
Prima info voor een eerste snuffelronde!
Ik ga weer, trusten peeps.
Geerd heeft blijkbaar niet eens de tijd zijn onderbroek naar beneden te doen... gewoon de pijp opzij schuiven en maar hopen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:51 schreef noodgang het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat meestal ergens anders achterliet
Ja is fucked up, het geeft je toch een bepaald kak gevoel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb haar meteen op facebook geblokkeerd toen, die nieuwe vriend van d'r ook. Als ik nu nog foto's zie langskomen van d'r ontvolg ik die personen ook
Truste!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Clean, okee.
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb haar meteen op facebook geblokkeerd toen, die nieuwe vriend van d'r ook. Als ik nu nog foto's zie langskomen van d'r ontvolg ik die personen ook
Interessante mental pictures heb ik nuquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Geerd heeft blijkbaar niet eens de tijd zijn onderbroek naar beneden te doen... gewoon de pijp opzij schuiven en maar hopen dat het goed gaat
Jij wordt ontvriendquote:
Slaap wel moemoe !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Clean, okee.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |