abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158346181
Veel mensen zien vaak dagaanbiedingen passeren en denken meteen van 'oooh leuk, hier doe ik een interessant koopje want het is 60% goedkoper'.

NEE! Je wordt bedrogen terwijl je het aan het bekijken bent!
Je moet eens hetzelfde merk en type gaan Googlelen heel vaak worden die producten een paar dagen later aangeboden op een andere site als dagaanbieding en 1/3 vind je die producten gewoon permanent op één of andere website.
Dus het fabeltje van 'wees er tijdig bij houdt totaal geen steek'.

Meer zelfs, soms valt het al eens voor dat je dergelijke producten van bv. Clicktobuy, ibood, ... vind in de winkel. Frapant daarbij is dat het soms zelfs goedkoper is omdat je in de winkel geen verzendkosten betaalt!

Wie trapt er tegenwoordig nog in? En waar vind je de echte aanbiedingen?

Klacht: Het was te mooi om waar te zijn!
Cindy De Vuyst
pi_158346256
Buiten al die dagaanbiedingen en alles wat qua prijs oplichterij is, is het vaak ook nog gewoon eens goedkope meuk.

En vandaag komt het op de ene site voorbij als aanbieding en morgen op de andere etc.

Ik koop nooit wat via die dagaanbiedingensites.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158346268
Dat is met zo veel. Bijvoorbeeld 3 halen 2 betalen. Je bent wel gek als je 1 koopt.
pi_158346509
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:11 schreef Geralt het volgende:
Buiten al die dagaanbiedingen en alles wat qua prijs oplichterij is, is het vaak ook nog gewoon eens goedkope meuk.

En vandaag komt het op de ene site voorbij als aanbieding en morgen op de andere etc.

Ik koop nooit wat via die dagaanbiedingensites.

:)
Zeker merken die je niet kent! Onlangs een horloge gezien voor 85 euro, was zogezegd -30%. Toen ik op Aliexpress ging kijken bij een te vertrouwen seller (9800 verkochte items) hetzelfde horloge voor 29 euro inclusief verzendkosten.
Beetje oplichterij dus!
Cindy De Vuyst
pi_158346844
haha klopt en mensen trappen er met open knieën in!
pi_158347137
Verschilt per aanbieding; soms is een aanbieding serieus echt wel goed, maar meestal overdrijven ze de "normale" (advies)prijs wel.
En soms is het idd ook imitatie-spul wat ze verkopen, of verouderde modellen.

Desondanks zitten er soms echt wel goede aanbiedingen tussen, maar eerst googlen voor je op een aanschaf over gaat is uiteraard wel een goed advies. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')