SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.![]()
![]()
die kon beter weggezet worden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wel sportief dat Eidams hem ook een kansje geeft.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Neequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef Szura het volgende:
Wat is het finishpercentage van Eidams? 60%?![]()
Mooi. 2-1.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pijltjes gooien
Waarheen weet niemand
U MAD?![]()
En toen werd hij ook gewoon... o wacht.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie![]()
effe wat druk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN![]()
ZIJN WE ER TOCH WEER INGETUIND[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar effe serieus, de laatste wereldkampioen die zich zo voor schut liet zetten, moet John Part geweest zijn.![]()
Mwah, MvG pakt dit wel. Maar echt heel lekker is het niet gegaan
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Gewoon de eigen legs houden nu en overschakelen op verdedigend dartsenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
HUP EIDAMSquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:02 schreef Tagliano het volgende:
Weekje Eidams UI als Eidams wint voor mij![]()
3-2[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eidams wordt zenuwachtig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meirtin Eidams gaat het niet afmaken,Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Vermakelijk vooralquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank is zenuwachtig.
PowerLoungen vindt dit leuk.
Zo gaat die weer als een speenvarken juichenRED ONS HENNIEGOD![]()
Onjuistquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank is zenuwachtig.
PowerLoungen vindt dit leuk.![]()
mwah het heeft nog lang geduurdquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eidams heeft honger en laat het lopen nuOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik heb dan ook niet gezegd wanneer hij zenuwachtig zou wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah het heeft nog lang geduurd
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Anders keek je ook nooit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:04 schreef j0rdiiii het volgende:
ik kijk niet meer als ie eruit vliegt![]()
Hehe.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
toen zei ik voor de grap 'het kan nog'quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:04 schreef Sked het volgende:
Ik had het over een comeback toen Eidams n legje pakte[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha al die gasten die op MvG hebben gewed met grof geld zullen aardig zenuwachtig zijn geweest
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Jmmr dat hij er niet uit ligt danquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:04 schreef j0rdiiii het volgende:
ik kijk niet meer als ie eruit vliegt![]()
MvG is echt een teringdomme betquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha al die gasten die op MvG hebben gewed met grof geld zullen aardig zenuwachtig zijn geweest![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jmmr dat hij er niet uit ligt danRED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 00:05:11WAT EEN OPLUCHTING! Michael van Gerwen overleeft eerste ronde WK darts na zwaarbevochten 3-2 zege op Ren Eidams. https://t.co/VPVzutfgjT reageer retweet
![]()
TYFUS DUITSLANDD WEER VERLOREN TERINGLEIJERSSSSSReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
the best of the bestquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil nu een Barneveldje Bunting zien van Michael van Gerwen![]()
Tsjah, maar er lopen zat teringdomme lui rond bij die bookmakersquote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Waarom zou je dat doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha al die gasten die op MvG hebben gewed met grof geld zullen aardig zenuwachtig zijn geweestVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waaw... Wat slecht zeg.
Hoop trouwens dat dit geen eendagsvlieg was.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Valt mee, maar 3 punten gedaald na 2-0 in setsquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat doet die fox zooi hier. Straks kom Jan Jood nogquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 00:05:11WAT EEN OPLUCHTING! Michael van Gerwen overleeft eerste ronde WK darts na zwaarbevochten 3-2 zege op Ren Eidams. https://t.co/VPVzutfgjT reageer retweet
![]()
Eidams goed reactiedarts gespeeld met op het juiste moment een paar tempopijlen.
Uiteindelijk maakte individuele kwaliteit toch het verschil.![]()
Denk het niet. Die Van Gerwen heeft best potentiequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:06 schreef Red_85 het volgende:
Waaw... Wat slecht zeg.
Hoop trouwens dat dit geen eendagsvlieg was.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Arnold Bruggink komt de comeback van Eidams duidenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat doet die fox zooi hier. Straks kom Jan Jood nog![]()
Van Gerwen had jaren geleden als debutant ook bijna Taylor eraf gegooid. Wordt die Eidams ook een grote?![]()
Jawel. Op t goeie moment uitcashenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:07 schreef dockx het volgende:
Als je op Eidams gebet had dan heb je ook geen beste avond..
Valse hoop![]()
het postuur heeft hij in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:08 schreef polderturk het volgende:
Van Gerwen had jaren geleden als debutant ook bijna Taylor eraf gegooid. Wordt die Eidams ook een grote?![]()
Het is geen gokkast..quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel. Op t goeie moment uitcashen![]()
Marcel Maijer niet gesneuveld aan een hartaanval.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Stijn ga je elke WK-dag de dag top 100 toppen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nog groter??quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:08 schreef polderturk het volgende:
Dat zou kunnen, maar ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:09 schreef Szura het volgende:
Stijn ga je elke WK-dag de dag top 100 toppen?![]()
Niet het licht in ieder geval.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zodra de Top 2000 begint topt Mexicanobakker de lijst.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ook weer niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan ga ik de top 5 ook wel vaak halen denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodra de Top 2000 begint topt Mexicanobakker de lijst.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
He he he.. Goeiequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet. Die Van Gerwen heeft best potentie
Die duitser was prima'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Je kan ook uitcashen op een gegeven moment met veel winst.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:11 schreef dockx het volgende:
[..]
Wat? Unibet? Dat is toch gewoon een bet plaatsen en de uitslag afwachten?![]()
Laaalala Michael van Gerwen!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Marcel vindt het raar dat het publiek de kans van de gigantische underdog kiest.
Feyenoord Rotterdam![]()
twitter:LaureJames twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 00:12:02@CTMyH ich liebe Deutsch aber ich spreche keine deutsch
reageer retweet
![]()
Deze partij was wel een verrijking van mijn leven. Bedankt Rene.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dozenvouwerquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:18 schreef Brammess het volgende:
Wat voor baan zou Van Gerwen hebben als hij geen darter zou zijn?![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:18 schreef Brammess het volgende:
Wat voor baan zou Van Gerwen hebben als hij geen darter zou zijn?
RED ONS HENNIEGOD![]()
zo koekoekquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij pakt 10.000. De prelims krijgen 4250.![]()
Hij was vloertegellegger.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:18 schreef Brammess het volgende:
Wat voor baan zou Van Gerwen hebben als hij geen darter zou zijn?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is zo erg nog niet. Dat Marcel gelijk heeft voelt als een trap op mijn ziel.quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk niet dat Michael zich berhaupt veel dingen herinnertLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hij was vloertegellegger.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
Incorrect, hij zou geen baan hebben.
Sukkels.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Roland nog steeds gefrustreerd over zijn eigen carriere
*altijd geslacht worden door Sjaylor*RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze zijn zorgvuldig voor de bitterballen gaan zittenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat is nog erger inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is zo erg nog niet. Dat Marcel gelijk heeft voelt als een trap op mijn ziel.![]()
als van gerwen nu in de 2de ronde weer in de problemen komt, moet je je zorgen gaan maken. dan blijft het kwakkelen. dus dit was hopelijk een incident.![]()
Typisch eerste ronde partijtje, vanaf nu gaat elke pot het gas er maximaal op.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:23 schreef F.M.D. het volgende:
als van gerwen nu in de 2de ronde weer in de problemen komt, moet je je zorgen gaan maken. dan blijft het kwakkelen. dus dit was hopelijk een incident.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iets van Steenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:25 schreef Slobeend het volgende:
Welke opkomsttune zou jij nemen? #dtv #rtl7darts![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Daar hebben we mijn favoriete darter![]()
![]()
Goh das makkelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:25 schreef Slobeend het volgende:
Welke opkomsttune zou jij nemen? #dtv #rtl7darts
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oerend Hardquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:25 schreef Slobeend het volgende:
Welke opkomsttune zou jij nemen? #dtv #rtl7darts![]()
Wanneer moet die?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani en ik juichen morgen voor KEITAReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De derde ronde zal hopelijk het eindstation zijn. Jij hoopt dat ook.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Typisch eerste ronde partijtje, vanaf nu gaat elke pot het gas er maximaal op.![]()
Bunting v MvGquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
De derde ronde zal hopelijk het eindstation zijn. Jij hoopt dat ook.![]()
![]()
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:28 schreef polderturk het volgende:
Zowel Dolan als Anderson hebben hebben televised 9-darters gegooid.![]()
Ik ga nu even nadenken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
De derde ronde zal hopelijk het eindstation zijn. Jij hoopt dat ook.
edit: Ja dit hoop ik ook, met heel mijn hart.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:25 schreef Slobeend het volgende:
Welke opkomsttune zou jij nemen? #dtv #rtl7dartsChildren of the night. What music they make.![]()
Dan ga ik naakt door de plaatselijke speeltuin rennen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En misschien wint hij wel van Taylor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die gekke Jappen man. Wat een baas ook.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani we hebben beeld van onze held morgenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Terwijl het nummer zelf half redelijk isquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Sked het volgende:
All of the Lights was het slechtste opkomstnummer van de laatste jaren
Die clip tenminste![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat 61 gemiddeld gooienquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani we hebben beeld van onze held morgenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zou de PDC het toestaan als een darter een lul zou tattoueren op de onderarm van zijn werp arm waarbij de tattoo iedere keer in beeld zou komen?![]()
Die tegenstander heeft ook een thermoshirt, leuk he?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vond de onderarm van Andy Fordham al een grensgevalletje.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:33 schreef polderturk het volgende:
Zou de PDC het toestaan als een darter een lul zou tattoueren op de onderarm van zijn werp arm waarbij de tattoo iedere keer in beeld zou komen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar past Huybrechts op, een hele grote lul.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond de onderarm van Andy Fordham al een grensgevalletje.![]()
Gelukkig hebben we voorlopig geen last van die Hamsterquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar past Huybrechts op, een hele grote lul.![]()
M. Smis?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen nog bitte Newton eruit en ik ben tevreden wat betreft ronde I![]()
En likker Hamiltonquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen nog bitte Newton eruit en ik ben tevreden wat betreft ronde ILekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
darten.rarEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar past Huybrechts op, een hele grote lul.![]()
![]()
Heeft ie het weer over m'n geboorteplaats die ZjakLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
genotquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Forum Opties Forumhop: Hop naar: