Yoothaquote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En we hebben nog een zelfhaatitempje. Ook hier moet u weten dat de blankmens kut is.
[..]
Ik zie je zometeen in dit topic hé.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Specularium het volgende:
Sofie van den Enk heeft in ieder geval een seizoenskaart.
Yootha, en als die niet wil neukt Pauw wel een vent.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:18 schreef tralalala het volgende:
Geen kandidaten voor een avondje Megalomaan.
Derek de Lint vertelde in Jinek afgewezen te zijn voor een Amerikaanse filmrol, omdat ze een Afro-Amerikaan wilden.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En we hebben nog een zelfhaatitempje. Ook hier moet u weten dat de blankmens kut is.
[..]
Geen idee wie het is maar eerste Google-resultaat: " Ik speel niet graag de racisme-kaart, maar ik voel me gediscrimineerd.”quote:Op maandag 29 februari 2016 22:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Yootha, en als die niet wil neukt Pauw wel een vent.
Daarom nodigt hij dat soort figuren zo vaak uit in zijn talkshow?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen idee wie het is maar eerste Google-resultaat: " Ik speel niet graag de racisme-kaart, maar ik voel me gediscrimineerd.”
Daar wordt Pauw zo moe van.
Dat soort figuren creëren wel een hoop berichtjes op social media.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daarom nodigt hij dat soort figuren zo vaak uit in zijn talkshow?
Maar ook hoge kijkcijfers..?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat soort figuren creëren wel een hoop berichtjes op social media.
Waarschijnlijk zeiden ze:"pffff, fuckin Derek de Lint? Dan nog liever een neger voor die rol."quote:Op maandag 29 februari 2016 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Derek de Lint vertelde in Jinek afgewezen te zijn voor een Amerikaanse filmrol, omdat ze een Afro-Amerikaan wilden.
Maarja, dat mag dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |