Blijft erbij dat hij bestolen is net als Wade 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zie ik wel weer terugkeren na het gewonnen toernooi dit jaar, mits een redelijk tot goed WK natuurlijk
Dat ben ik verder met je eens jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blijft erbij dat hij bestolen is net als Wade 2 jaar geleden.
Jouw gezever kan beter niet op FOKquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:13 schreef Nober het volgende:
Ajacied422 maar eens die PL topic aan, dat gezever kan dan mooi daar.
Dat spreekt dan weer voor Roland. FOK! is ook voor Van Gerwen en vindt Dolan niks. Ook dat spreekt niet voor FOK!.quote:
Geen ruzie maken, ik wil harmonie in dit topic.quote:
Ik maak pas OP's als A. het deelnemersveld of B. het schema bekend is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:13 schreef Nober het volgende:
Ajacied422 maar eens die PL topic aan, dat gezever kan dan mooi daar.
Hebben jij en Roland toch wat gemeen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat spreekt dan weer voor Roland. FOK! is ook voor Van Gerwen en vindt Dolan niks. Ook dat spreekt niet voor FOK!.
Ik maak geen ruzie. Ik constateer slechts.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen ruzie maken, ik wil harmonie in dit topic.
Ééntje maar???quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij lust Marcel wel een piemeltje.
Ok mijn excuses dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie. Ik constateer slechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |