Dit inderdaad, dat zit echt oncomfortabel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
en hoe doe je dat dan met de kraag van de jas?
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 08:23 schreef Piger het volgende:
Wordt ts niet juist blij van een dubbele capuchon?
nochtans heeft het meisje in de foto wel dikke tieten en is raakbaar al dan niet zonder capuchonquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:04 schreef einzeinz het volgende:
TS heeft een fetish voor capuchons en het maakt hem niet uit of de drager een lelijke draak van een meid is. Zolang hij haar capuchon maar kan zien, dan komt zijn pielemuis recht te staan!
Hoe zit dat dan met die dromedaris klacht?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Daarom dat ik boos wordt als er een persoon de capuchon onder hun andere trui verstopt.
omdat die capuchon onder de ander trui zit vormt er een bult. snap jequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:13 schreef Piger het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met die dromedaris klacht?
zo moet het ookquote:Op zondag 20 december 2015 12:06 schreef smeerpijp. het volgende:
Ik doe eerst altijd de capuchon (wat een kutwoord) van mijn vest over m'n hoofd, dan de capuchon van de jas er bij en dan beide weer af zodat ze mooi in elkaar zitten.
voor die eckte eckte
Welke gebreken heb jij?quote:
Gelukkig, stel je eens voor dat het een dildo was.quote:Op zondag 20 december 2015 19:21 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Er zit een rectaal aangebrachte zaklamp klem in mijn darmen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |