Blij dat hij er mee stopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Stickertje het volgende:
marco die het klapvee gebruikt om zijn onterechte punt kracht bij te zetten
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Negentiendertig het volgende:
Maar jongens, even. Ze is 18?Ik had d'r twee keer zou oud ingeschat?
z'n vriendinquote:
meh, hij heeft zijn straf uitgezeten..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:31 schreef LoveProfuzion het volgende:
Anouk heeft natuurlijk gelijk. Marco wil de ideale schoonzoon spelen, die rol heeft Anouk nooit geambieerd....
En toch vind ik het kwalijk dat Brace, die veroordeeld was voor ontvoering, nu een tweede kans krijgt op Nederlandse tv...
Mensen als Marco worden omringd door incrowd die alles fantastisch vinden en zijn hielen likken. Zelfde geldt voor een Trijntje. Daarom is een Anouk zo intimiderend. Dat is iemand die je een trut kan noemen, maar hetzelfde van jou ook kan incasseren. Verfrissend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:29 schreef ato het volgende:
Anouk gaf goed commentaar, gewoon opbouwende kritiek.
Ik vind Melissa prima zingen maar dat krijsen op het eind is geen uithaal.
Ik heb het idee dat Melissa het best serieus neemt, in Marco raak ik meer teleurgesteld..
Vroegtijdig vrij omdat ie 't lievertje is (lees bukken) is niet je straf uitzitten. Dat ie het al heeft gedaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh, hij heeft zijn straf uitgezeten..
Wat wil je nou zeggen? Dat Marco een jokkebrok is?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is helemaal niet consequent en consistent! Het was stukken minder dan eerdere weken!
Dat laat ik wel aan Anouk overquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen? Dat Marco een jokkebrok is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |