Mijn moeder heeft ook zo'n aluminium nilfisk die al 25+ jaar blijft werkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:38 schreef deadly_kiss het volgende:
Was dat dan zo'n nieuwerwetse nilfisk zoals op de foto? Daar is meer van plastic helaas![]()
Dat ding van ons is echt al 3x van de trap gedonderd, door de tuin heen naar de auto gedrild, halve bakstenen opgezogen en ga zo maar door!
'T mag eigenlijk geen bouwstofzuiger heten, zonder inschakelcontact. Leuk om wat te zuigen, maar aansluiten op je machines is er niet bijquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:59 schreef deadly_kiss het volgende:
Wij hebben zo'n oud wrak van Nilfisk.
Er zit een ingebouwde stoffilter in, het vuil valt in de bak waarna je hem met legen alleen open hoeft te klikken en de onderbak leeg gooien![]()
Overige voordelen, super lang snoer en lange buis wat ideaal is voor lange mensen![]()
Tipje, koop er lekker een via marktplaats voor je verbouwing
[ afbeelding ]
Zo noem ik hem ook niet, want dat is het nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:27 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
'T mag eigenlijk geen bouwstofzuiger heten, zonder inschakelcontact. Leuk om wat te zuigen, maar aansluiten op je machines is er niet bij
Sterker nog onder men gokt maar raak, maar het is helemaal nog niet bekend of TS hem aan zijn gereedschap wil hangenquote:Op zondag 20 december 2015 00:11 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Zo noem ik hem ook niet, want dat is het niet
Hij vraagt om een goede stofzuiger voor stof en puin, dat hoeft niet perse een bouwstofzuiger te zijn en al helemaal niet als je budgetgebonden bent
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 20 december 2015 00:11 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Zo noem ik hem ook niet, want dat is het niet
Hij vraagt om een goede stofzuiger voor stof en puin, dat hoeft niet perse een bouwstofzuiger te zijn en al helemaal niet als je budgetgebonden bent
Hehe dat is precies het model dat ik uiteindelijk aangeschaft.quote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef peterselieplukkker het volgende:
Hier heb je de beste tip die je kan krijgen: Koop een Karcher WD3. Kost +- 75 euro. Deze dingen zijn perfect tijdens de verbouwing. Ik heb zelf de zuigmond verwijdert en zuig direct met de slang alles op. Ook water kan hij opzuigen. Zakken kan je voordelig op internet kopen van synthetisch materiaal (lekker extra stevig).
Ik heb momenteel een grote verbouwing en nog geen dag spijt van.
Hier al kilo's puin mee gezogen. Kijk wel ff naar de synthetische zakken, die zijn echt stukken beter dan de papieren zakken.quote:Op maandag 21 december 2015 18:17 schreef cursive het volgende:
Zuiger is binnen :-)
Heb de Karcher WD 3 Premium gekocht.
Net even getest . Hij heeft zeer goede zuigkracht.
Enige nadeel is het korte stroomsnoer. Moet echt een verlengkabel gebruiken of je moet steeds van stopcontact wisselen. Niet echt praktisch.
Hoop dat ie het een beetje volhoudt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |