Die techno/Minimal shizzle doe ik niet, maar Prydz enz.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem aan dat voor iedereen hier de Essential Mix toch standaard kost is?
Volgens mij wordt het tijd voor een reüniequote:Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef Tomaz het volgende:
Hoi, was heel even weg.
Nog iets gemist?
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef Tomaz het volgende:
Hoi, was heel even weg.
Nog iets gemist?
Neeeej, bah... Met allemaal classics van vinyl, drank en dergelijke?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef hp22 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd voor een reünie
Vorig jaar is Fur Coat / Black Coffee / Joris Voorn / Erick Morillo toch wel het beste... Dus dan mis je flink watquote:Op maandag 15 februari 2016 17:44 schreef needakill het volgende:
[..]
Die techno/Minimal shizzle doe ik niet, maar Prydz enz.![]()
Ik wil altijd nog wel dat Solarstone nog een Essential Mix doet.
Ik moest hier een traantje bij wegpinkenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef hp22 het volgende:
Masters & Nickson feat. Justine Suissa - Out There (5th Dimension) (Robert Nickson 2016 Remix)
Meteen alweer huilen
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:24 schreef jackson het volgende:
Neeeej, bah... Met allemaal classics van vinyl, drank en dergelijke?
Ben erbij!
Klinkt ook wel prima ja! Maar Out There (5th Dimension) is wel een speciale plaat voor mij en moet zeggen dat zo'n 'update' meestal geen goed doet maar deze is heel erg vet. Hopelijk draaien ze 'm aanstaande vrijdag ookquote:Op maandag 15 februari 2016 19:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik moest hier een traantje bij wegpinken
Joris Voorn was goed, maar ben niet echt fan ervan.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Vorig jaar is Fur Coat / Black Coffee / Joris Voorn / Erick Morillo toch wel het beste... Dus dan mis je flink wat
Furrrrrrrr Coat zijn bazen!quote:Op maandag 15 februari 2016 19:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Vorig jaar is Fur Coat / Black Coffee / Joris Voorn / Erick Morillo toch wel het beste... Dus dan mis je flink wat
Geen idee meer wie jij bent, stel je anders even voor.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef Tomaz het volgende:
Hoi, was heel even weg.
Nog iets gemist?
Staan op Loveland in augustus.quote:
MUZ / Het grote trance topic (1)quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
Geen idee meer wie jij bent, stel je anders even voor.
Als ik even doorwerk heb ik van de zomer een geluidsdichte kelder. Hint hint!quote:Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef hp22 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd voor een reünie
'toen trance nog trance was'quote:
Trance is nog steeds trance...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'toen trance nog trance was'
Hahaquote:
jij:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
waardeloze plaat, vooral die Kyau vs Albert remix![]()
![]()
quote:
Not sure if seriousquote:Op maandag 15 februari 2016 19:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik moest hier een traantje bij wegpinken
Uplifting trance is dat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Not sure if serious
Vind het wel echt een heerlijk nummer qua melodie. Waar valt dit precies onder?
Darren Porter sowieso
Ik maak geen grappen over Darren Porterquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Not sure if serious
Vind het wel echt een heerlijk nummer qua melodie. Waar valt dit precies onder?
Darren Porter sowieso
Kandi remix van een tijd terug is ook niet verkeerd, maar de c-quence en original blijven het best. Al vind ik zelf het originele 5th Dimension (dus zonder de vocalen) ut bestquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het ebolatrance willen noemen. Wat ik heb toch een grafhekel aan die veel te chaotische metale clang clang trance met lelijke pompkick die tegenwoordig voor uplifting moet doorgaan. Die remix van Out There is ook een verkrachting.
Geef mij maar dees.
Persoonlijk meer van de b-side...quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:58 schreef Mani89 het volgende:
En deze niet te vergeten. Tijdloze shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |