Het Engels faaltquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paus is academisch geletterd hij leest het vast
Anders valt hij door de mand man.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:48 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hij heeft gymnasium gedaan, zulks een baas!
Wat plaats je foto's van mij?quote:
Ga grey eyes googelen sukkolquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat plaats je foto's van mij?
Maar ik zie nergens dat hij "BLAUWGRIJS" heeft
Jeweetquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:52 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ben jij weer in die tent om naar fappende klanten te kijken?
Zombie zijnquote:
Dit zong ik netquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:53 schreef Geerd het volgende:
Deze blijft lekker!! En omdat weekend !! En sletjes in de tent
Ik snap dat niet man, ik heb geen gymnasium gedaan... Maar geeft dat echt zo'n betere levenskwaliteit leg het me uit man..quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Geen cito 550 hebben
Geen gymnasium hebben
Geen uni doen
Geen bier drinken
Godver dit bij Geerd durven te doen! Moet ik ze slaan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:54 schreef Geerd het volgende:
Godver de buren hebben ook weer een kaartje door de bus gedaan flikker op met die zooi![]()
![]()
Ohw klein stukje gemist van de sc denk ik zat te ouwehoeren met de machinist van Lelystad naar Zwollequote:
Ouwehoeren met de machiniste?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw klein stukje gemist van de sc denk ik zat te ouwehoeren met de machinist van Lelystad naar Zwolle
Kaal scheren toch ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een man zou zijn zou ik olifantje doen met mn slurf.
Hehehe komen er de laatste tijd wel steeds meer leuke bij idd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ouwehoeren met de machiniste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |