Hoi Pharellquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb meer met z'n broer Jim
Wie?quote:
quote:
Twents toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ilse heeft een raar accent.
Is dat Limburgs?
Pharell die op Pinkpop 'hello Amsterdam' riep.quote:
Volgens mij hebben ze zelf het niet in de gaten hoe ze klinkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar, heb je een heel goed punt.
Ik ben een Limbo met roots van Kerkrade tot aan Roermond... Ik schaam me kapot als ik de slechte accenten hoor....
Maar als je de echte accenten hoort uit de rest van het land... Dat klinkt ECHT asociaal!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de avond show van Giel een stuk beter is dan zijn ochtendshowquote:
Oosters. Almelo *koe geluid*quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat Limburgs?
Ik denk dat je zoekt naar 'Pharrell'.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Pharell die op Pinkpop 'hello Amsterdam' riep.
dat heet engels. lokaal dialect uit america.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat Limburgs?
Duh.quote:
Dus toch limburgsquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:20 schreef isax het volgende:
[..]
dat heet engels. lokaal dialect uit america.
Pancratiuspleinquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Merode32 het volgende:
Het podium staat op de markt/bongerd?
Je weet toch wie ik bedoelquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoekt naar 'Pharrell'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |