gwn onder die lijn die in beeld komtquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat probeer ik, maar waar ik het ook naartoe sleep, het blijft gewoon terugspringen
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:26 schreef Toto69 het volgende:
daaaad, WCH won't come out of the closet
R. kelly: NOW I PULL OUT MY GUN! WCH come out of the closet before I cap this bitch one, I'mma shoot this bitch two, I'mma count to three three
ben weer diehard aflevering t/m sezoen 13 aan het kijkenquote:
Sex in the kitchen over by the stovequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:26 schreef Toto69 het volgende:
daaaad, WCH won't come out of the closet
R. kelly: NOW I PULL OUT MY GUN! WCH come out of the closet before I cap this bitch one, I'mma shoot this bitch two, I'mma count to three three
wutquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sex in the kitchen over by the stove
Put you on the counter by the buttered rolls
Hands on the table, on your tippy toes
We'll be making love like the restaurant was closed
Schakel misdaadverslaggever Peter R. de Vries in. Hij helpt slachtoffers van internetpesten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Willen jullie eens stoppen met mij te internetpesten, stelletje kutpunks
dat doe ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gwn onder die lijn die in beeld komt
quote:
Ja nee, ik zat al in zo'n programma van hem een keer, die met die schoolkinderenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Schakel misdaadverslaggever Peter R. de Vries in. Hij helpt slachtoffers van internetpesten.
je wordt ook doorgelink naar KEL vgmquote:
R Kelly is sws baasquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sex in the kitchen over by the stove
Put you on the counter by the buttered rolls
Hands on the table, on your tippy toes
We'll be making love like the restaurant was closed
Echt, wat een megabaas met zijn teksten.
ik geef het maar gewoon opquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je wordt ook doorgelink naar KEL vgm
je moet ff wat kutten met waar je je muis houdt ofzo en dan doet die dat niet meer
was bij mij althans
ja maar dat gaat dus niet, aangezien die automatisch kel opent om een of andere redenquote:
"Hoi ik ben WCH en ik word mijn hele leven al gepest."quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nee, ik zat al in zo'n programma van hem een keer, die met die schoolkinderen
jaja 'automatisch'quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat gaat dus niet, aangezien die automatisch kel opent om een of andere reden
Is ie al zijn hele leven kaal?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
"Hoi ik ben WCH en ik word mijn hele leven al gepest."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |