Dat zou een spannende strijd worden tussen johannes_vermeer en ik. Had jij niet ooit zo'n prachtige UI van die bondscoach?quote:Op maandag 21 december 2015 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuke UI heb jij.
Vreemd trouwens dat er geen Beste Ui Award is trouwens?
quote:Op maandag 21 december 2015 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou een spannende strijd worden tussen johannes_vermeer en ik. Had jij niet ooit zo'n prachtige UI van die bondscoach?
Enorme baas.quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tering Kroaten wisten meteen weer waar ze stonden.
Niet aan gedacht, kunnen we misschien nog toevoegen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuke UI heb jij.
Geef die award maar gelijk aan mij.quote:Op maandag 21 december 2015 20:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet aan gedacht, kunnen we misschien nog toevoegen.
Dat krijg je als users geen input meer hebben in de awards.quote:Op maandag 21 december 2015 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuke UI heb jij.
Welke input heb jij in het verleden gehad ?quote:Op maandag 21 december 2015 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat krijg je als users geen input meer hebben in de awards.
Barney.gifquote:Op maandag 21 december 2015 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke input heb jij in het verleden gehad ?
quote:Op maandag 21 december 2015 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke input heb jij in het verleden gehad ?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Doublepain het volgende:
De blatter award
Mod die niet tegen kritiek kan en gewoon posts delete zodat zijn clubje geen kritiek krijgt aangezien iedereen voor die club is van de mod
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef Doublepain het volgende:
Piet de Visser award
Ontdekt talenten al voordat ze bekend werden.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:29 schreef Doublepain het volgende:
De Boer award
Typt altijd alsof hij dronken is.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:40 schreef Doublepain het volgende:
De Stefan Postma Award
Zoekt altijd ingangen in uitgangen.
Hier een paar, heb zat input gehad. #WEETHOEHETZITquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bert van de Veer award
Dwaalt teveel af als het over voetbal gaag
Hoe zouden jullie die award inkleden?quote:
Iedereen zijn huidige UI pakken. Mensen zonder UI of met een gejatte UI mogen niet meedoen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe zouden jullie die award inkleden?
Ik heb net een klacht ingediend bij de ethische commissie van FOK, het CAS en de commissie gelijke behandeling.quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen zijn huidige UI pakken. Mensen zonder UI of met een gejatte UI mogen niet meedoen.
Sorry opperkleurder en Cavaliers.
Je moet nog zeker 8 jaar je huidige UI houden.quote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb net een klacht ingediend bij de ethische commissie van FOK, het CAS en de commissie gelijke behandeling.
Dat is je uitspraak en daar moet ik het mee doen?quote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet nog zeker 8 jaar je huidige UI houden.
Braaf opperkleurder.quote:Op maandag 21 december 2015 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is je uitspraak en daar moet ik het mee doen?
Weer een award die de mods ongetwijfeld gaan overnemen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Edson Braafheid award voor de meest brave user kan mij niet meer ontgaan.
quote:
Die was er wel..quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat krijg je als users geen input meer hebben in de awards.
Hoezo sorry, dit is toch gewoon mijn UI? Ik zie niemand met dezelfde, hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen zijn huidige UI pakken. Mensen zonder UI of met een gejatte UI mogen niet meedoen.
Sorry opperkleurder en Cavaliers.
En daarom ga jij de Toine van Peperstraten Award winnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoezo sorry, dit is toch gewoon mijn UI? Ik zie niemand met dezelfde, hoor.
Ik zal hem met veel liefde in ontvangst nemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En daarom ga jij de Toine van Peperstraten Award winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |