Edit; laat maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sinds wanneer zitten ze dan weer in dat glazen huis? Ik dacht vanavond pas![]()

De deur is nog niet op slotquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Ja half 9 maar ze hebben nu hun reguliere programmering erinquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Dus we kunnen die blonden nog gaan doenquote:

Volgens mij lopen er nog 2 mokkels rond daarquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we kunnen die blonden nog gaan doen

Zou ze allemaal doen, om de woorden van Geerd te gebruikenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er nog 2 mokkels rond daar

Wow ook limbo?quote:

quote:

Ik breng die Haagse inbrengquote:

Limbo SC beste SCquote:

Jij woont ook die kant op toch ? Ga je nog kijken ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Ik zou haar keihard doen !quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:25 schreef renwan het volgende:
Oh, weet niet of ik d'r zou doen![]()
[ afbeelding ]

Wie ben ik dan om het niet te doenquote:

Hey opso!! Whehehe dat moeilijke experiment weet ik wel wat dat is !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
HEY BITCHES IK HEB EEN 7 OP EEN VET MOEILIJK EXPERIMENT EN BEN FOKKING BLIJ EN HEB NU OOK KERSTVAKANTIE LOVE YOU ALLLLLL
einde bericht

Blond tieten leuk koppies sja alleen die plak plaatjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Wie ben ik dan om het niet te doen

Vlakschuurmachine.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Blond tieten leuk koppies sja alleen die plak plaatjes

Nee toch een beetje te ver.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij woont ook die kant op toch ? Ga je nog kijken ?

Serieus? ? Vanaaf is ff kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:33 schreef renwan het volgende:
Eigenlijk krijg je van SR toch ook een beetje plaatsvervangende schaamte. Kijk al die gekkies daar staan springen op dat plein

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |