Die sjengen moeten gewoon hun bakkus dicht houden, hun menig telt soberso niet!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar die sjengen vinden dat natuurlijk teveel vermaak voor het gepeupel, dat willen ze niet in hun mooie stad
Maastricht is een prachtstad MAAR DIE MENSENquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die sjengen moeten gewoon hun bakkus dicht houden, hun menig telt soberso niet!
Noord, midden of zuid? Ik kom uit het zuiden, daar wonen de echtenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ssst, ik woon al 8 jaar in Den Haag en heb geen Limburgs accent meer
Kerkraden was een betere optie geweest dan Heerlen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hey, vorig jaar was Kerkrade een optie he... En toen was iedereen teleurgesteld dat ze dat prachtige plaatsje niet gekozen hadden
Maastrichtquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Noord, midden of zuid? Ik kom uit het zuiden, daar wonen de echten
Sjengen zijn hun omgeving niet eens waard!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Maastricht is een prachtstad MAAR DIE MENSEN![]()
![]()
![]()
En ik ben er geboren
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die sjengen moeten gewoon hun bakkus dicht houden, hun menig telt soberso niet!
Bom eropquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjengen zijn hun omgeving niet eens waard!![]()
Haha. Haha-haquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kerkraden was een betere optie geweest dan Heerlen!
Nice. Ik kom uit Kerkradequote:
Maar dan gaat de stad eraanquote:
Roda JC ergo onterechte klacht. Kerkraden city is beter dan Heerlen sowiesoquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Haha. Haha-ha
In Kerkrade heb je bijna geen winkels meer over
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan gaat de stad eraan![]()
Misschien allemaal opsluiten in de geusselt en daar een bom op
Wow, gebruik je ook de term "Kerkrade-City"?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Roda JC ergo onterechte klacht. Kerkraden city is beter dan Heerlen sowieso
Door jou heb ik zelf soep moeten halenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
HEY BITCHES IK HEB EEN 7 OP EEN VET MOEILIJK EXPERIMENT EN BEN FOKKING BLIJ EN HEB NU OOK KERSTVAKANTIE LOVE YOU ALLLLLL
einde bericht
Een limburger die niet de term "Kerkraden City" gebruik mag zich geen limburger noemenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow, gebruik je ook de term "Kerkrade-City"?
En dat zeker.. Kerkrade, the city that never wakes
Ik mag je steeds meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een limburger die niet de term "Kerkraden City" gebruik mag zich geen limburger noemen
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een limburger die niet de term "Kerkraden City" gebruik mag zich geen limburger noemen
Hey zuurtje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
HEY BITCHES IK HEB EEN 7 OP EEN VET MOEILIJK EXPERIMENT EN BEN FOKKING BLIJ EN HEB NU OOK KERSTVAKANTIE LOVE YOU ALLLLLL
einde bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |