Die sjengen moeten gewoon hun bakkus dicht houden, hun menig telt soberso niet!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar die sjengen vinden dat natuurlijk teveel vermaak voor het gepeupel, dat willen ze niet in hun mooie stad

Maastricht is een prachtstad MAAR DIE MENSENquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die sjengen moeten gewoon hun bakkus dicht houden, hun menig telt soberso niet!

Noord, midden of zuid? Ik kom uit het zuiden, daar wonen de echtenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ssst, ik woon al 8 jaar in Den Haag en heb geen Limburgs accent meer

Kerkraden was een betere optie geweest dan Heerlen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hey, vorig jaar was Kerkrade een optie he... En toen was iedereen teleurgesteld dat ze dat prachtige plaatsje niet gekozen hadden

Maastrichtquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Noord, midden of zuid? Ik kom uit het zuiden, daar wonen de echten

Sjengen zijn hun omgeving niet eens waard!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Maastricht is een prachtstad MAAR DIE MENSEN![]()
![]()
![]()
En ik ben er geboren

quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die sjengen moeten gewoon hun bakkus dicht houden, hun menig telt soberso niet!

Bom eropquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjengen zijn hun omgeving niet eens waard!![]()

Haha. Haha-haquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kerkraden was een betere optie geweest dan Heerlen!

Nice. Ik kom uit Kerkradequote:

Maar dan gaat de stad eraanquote:

Roda JC ergo onterechte klacht. Kerkraden city is beter dan Heerlen sowiesoquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Haha. Haha-ha
In Kerkrade heb je bijna geen winkels meer over

Gewoon doen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan gaat de stad eraan![]()
Misschien allemaal opsluiten in de geusselt en daar een bom op

Wow, gebruik je ook de term "Kerkrade-City"?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Roda JC ergo onterechte klacht. Kerkraden city is beter dan Heerlen sowieso

Door jou heb ik zelf soep moeten halenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
HEY BITCHES IK HEB EEN 7 OP EEN VET MOEILIJK EXPERIMENT EN BEN FOKKING BLIJ EN HEB NU OOK KERSTVAKANTIE LOVE YOU ALLLLLL
einde bericht

Een limburger die niet de term "Kerkraden City" gebruik mag zich geen limburger noemenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow, gebruik je ook de term "Kerkrade-City"?
En dat zeker.. Kerkrade, the city that never wakes

Ik mag je steeds meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een limburger die niet de term "Kerkraden City" gebruik mag zich geen limburger noemen

quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een limburger die niet de term "Kerkraden City" gebruik mag zich geen limburger noemen

Hey zuurtje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
HEY BITCHES IK HEB EEN 7 OP EEN VET MOEILIJK EXPERIMENT EN BEN FOKKING BLIJ EN HEB NU OOK KERSTVAKANTIE LOVE YOU ALLLLLL
einde bericht

Edit; laat maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sinds wanneer zitten ze dan weer in dat glazen huis? Ik dacht vanavond pas![]()

De deur is nog niet op slotquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Ja half 9 maar ze hebben nu hun reguliere programmering erinquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Dus we kunnen die blonden nog gaan doenquote:

Volgens mij lopen er nog 2 mokkels rond daarquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we kunnen die blonden nog gaan doen

Zou ze allemaal doen, om de woorden van Geerd te gebruikenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er nog 2 mokkels rond daar

Wow ook limbo?quote:

quote:

Ik breng die Haagse inbrengquote:

Limbo SC beste SCquote:

Jij woont ook die kant op toch ? Ga je nog kijken ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Ik zou haar keihard doen !quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:25 schreef renwan het volgende:
Oh, weet niet of ik d'r zou doen![]()
[ afbeelding ]

Wie ben ik dan om het niet te doenquote:

Hey opso!! Whehehe dat moeilijke experiment weet ik wel wat dat is !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
einde bericht

Blond tieten leuk koppies sja alleen die plak plaatjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Wie ben ik dan om het niet te doen

Vlakschuurmachine.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Blond tieten leuk koppies sja alleen die plak plaatjes

Nee toch een beetje te ver.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij woont ook die kant op toch ? Ga je nog kijken ?

Serieus? ? Vanaaf is ff kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:33 schreef renwan het volgende:
Eigenlijk krijg je van SR toch ook een beetje plaatsvervangende schaamte. Kijk al die gekkies daar staan springen op dat plein

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |