Tokkiequote:Op vrijdag 18 december 2015 13:29 schreef boik het volgende:
zo'n plekkop zou ik mijn dier sws niet heenbrengen
als zo'n vent zichzelf al niet kan verzorgen laat staan mijn huisdier.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tokkie
Want een arts met een plofkop is natuurlijk slechter dan een fotomodel.
Er gebeuren inderdaad nooit complicaties bij dieren met narcose. Een echt unicum dit ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:31 schreef boik het volgende:
en dat blijkt trouwens ook wel weer want hij laat een hondje doodgaan bij een gebitsreiniging
Ik zou er denk ik ook niet al te fris uitzien als ik een paar klappen in mijn smoel heb gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:31 schreef boik het volgende:
[..]
als zo'n vent zichzelf al niet kan verzorgen laat staan mijn huisdier.
en dat blijkt trouwens ook wel weer want hij laat een hondje doodgaan bij een gebitsreiniging
ik heb over dat tjapsel van m, new kid. kon je bij mijn eerste reactie ook wel lezen trouwensquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik ook niet al te fris uitzien als ik een paar klappen in mijn smoel heb gehad.
Ja maar vaak controleer je een dier voor hij onder narcose gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Er gebeuren inderdaad nooit complicaties bij dieren met narcose. Een echt unicum dit ja.!
Tja, sommige mensen vinden dat fijn. Zegt natuurlijk niks over hoe capabel ze zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:35 schreef boik het volgende:
[..]
ik heb over dat tjapsel van m, new kid. kon je bij mijn eerste reactie ook wel lezen trouwens
klopt heb je gelijk, maar ik zou toch passen als ik zon vetkees achter uit het kamertje zie komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen vinden dat fijn. Zegt natuurlijk niks over hoe capabel ze zijn.
En dat is je goed recht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:38 schreef boik het volgende:
[..]
klopt heb je gelijk, maar ik zou toch passen als ik zon vetkees achter uit het kamertje zie komen.
Die foto is overduidelijk uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:33 schreef StaceySinger het volgende:
is dat vd mast wel op die foto ?
zo ziet hij er op zijn website uit ?
[ afbeelding ]
http://www.dierenartsprak(...)gory&id=13&Itemid=32
Daar heeft ie z'n rode shirt niet losgeknoopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:33 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Zwellingen door de klappen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:33 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Toen kon het nog dicht. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daar heeft ie z'n rode shirt niet losgeknoopt.
zijn vaak tokkies die die beesten hebben. Kan ook niet anders, misbaksels passen bij misbaksels.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:03 schreef Toefjes het volgende:
Hahaha zo agressief zijn en dan een chihuahua hebben
Onzin..... Dat tokkies vaak dit ras hebben bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
zijn vaak tokkies die die beesten hebben. Kan ook niet anders, misbaksels passen bij misbaksels.
Juist niet hoor, die heeft geen hond ervoor nodig die knapt dat zelf op, de hond hoeft hem maar wakker te maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef Geralt het volgende:
Ik weet niet, maar iemand die zo stoer is om een dierenarts in elkaar te beuken, wat moet zo iemand in godesnaam met een chihuahua
Past daar niet veel beter een of andere Stafford bij ofzo?
Ik weet het zeker, die van ons toen heb ik specifiek aan gegeven als die niet meer wakker wil worden dan laat hem aub erin, en maak hem niet wakker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef naiipajiiau het volgende:
Iedere mafkees weet dat een narcose (zeker bij dieren) niet zonder gevaar is. En zeker niet bij honden die OF oud(er) zijn of iets mankeren wat vaak bij honden sowieso al moeilijk te achterhalen is. Omdat ze je doorgaans niet de oren van je hoofd lullen over waar ze last van hebben. Honden heb je in zoveel verschillende soorten, begin dan maar eens uit te zoeken welk narcosemiddel het beste zal zijn. Allemaal hebben ze andere defecten en een chihuahua staat zeker hoog op de lijst met doorgefokte rassen.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:29 schreef hottentot het volgende:
Cihuahua's....![]()
Toch een aanfluiting van de natuur, lelijke doorgefokte schepsels die het nog afleggen tegen een veldmuis. Wie wil nou zo'n lelijk ding.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Toen kon het nog dicht. Nu niet meer.
Snap de emoties van het baasje wel, maar hij had eerst eens om uitleg moeten vragen.
En sowieso, geef zo'n hondje dentastix voor zijn gebit, of poets de tandjes zelf.
Narcose voor een gebitsreiniging!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |