we zullen wel zienquote:Op maandag 18 januari 2016 13:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies, als jij denkt dat het daardoor komt lijkt me dat wel een logisch vervolg.
Dankjewel
Wat ik nu doe is eerst verdoven met een ijsje eten en ze dan nemen. Maar als ik het van te voren geweten had dan had ik zetpillen gekocht.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oplossen in een beetje water/thee?
En inderdaad, niet onnodig pijn gaan zitten lijden hoor, het is al vreselijk zat allemaal.
En ze hebben heel veel smaakjesmaar was maar een goed bedoeld idee omdat het niet per definitie heel zout of zuur is voor je keel..
Anders roer-ei of spinazie ala crème?
Sorry ik vind meedenken "leuk"
Kreeg je vanuit het ziekenhuis ook geen tips mee? Ik vind de nazorg echt bagger soms, ik "moet maar kijken wat goed valt".quote:Op maandag 18 januari 2016 13:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat ik nu doe is eerst verdoven met een ijsje eten en ze dan nemen. Maar als ik het van te voren geweten had dan had ik zetpillen gekocht.
Roerei is idd een goeie ook
Spinazie hou ik niet van. Maar had zelf ook stoofpeertjes bedacht
Dus denk dat ik dus vis met stoofpeertjes of zachtgekookte worteltjes oid ga proberen.
Lief dat jullie meedenken
(Ik had hier echt beter van te voren over na moeten denken)
Spannend hoor, ben benieuwd wat ze vinden Sara! Ben je wel helemaal van de hoofdpijn af?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
we zullen wel zienik hou jullie op de hoogte!
Ja idd ik heb wel een lijstje met "leefregels" meegekregen en dingen die niet mogen zoals de eerste week geen rode dranken, chips, patat en andere dingen met harde randjes, te gekruid eten. Maar verder staat er idd gewoon "normaal"quote:Op maandag 18 januari 2016 13:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kreeg je vanuit het ziekenhuis ook geen tips mee? Ik vind de nazorg echt bagger soms, ik "moet maar kijken wat goed valt".
Dat alcohol, frituur en pizza uit den boze zijn snap ik zelf ook nog wel, maar verder kan je het mooi alleen uitzoeken.
Zachtgekookte vis is ook een goede inderdaad! Of aardappelpuree?
Kan me voorstellen dat je aardig gammel bent nu door de hypo's en niks kunnen eten.
Dat laatste is heel herkenbaar, in het ziekenhuis mocht ik met die ^#^@^@&@ maaghevel 1 bekertje water per 4 uur. Een van de redenen dat ik heb lopen schreeuwen dat dat ding eruit moest.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd ik heb wel een lijstje met "leefregels" meegekregen en dingen die niet mogen zoals de eerste week geen rode dranken, chips, patat en andere dingen met harde randjes, te gekruid eten. Maar verder staat er idd gewoon "normaal"en moet je het zelf maar uitzoeken.
En idd als ik gewoon wat meer kon eten dan voelde ik me ook niet zo gammel. Dan zou ik me meteen minder "ziek" voelen. Maar nu lig ik toch vooral in bed en op de bank omdat na 3 stappen alles duizelt.
Jeetje dat van in het zkh klinkt echt niet fijn nee! Mooi dat het thuis wel beter gaat. Hopelijk lukt spaghetti vanavond! Dat is misschien ook wel iets voor mij om te proberen, spaghetti of noedels.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat laatste is heel herkenbaar, in het ziekenhuis mocht ik met die ^#^@^@&@ maaghevel 1 bekertje water per 4 uur. Een van de redenen dat ik heb lopen schreeuwen dat dat ding eruit moest.
Nu thuis heb ik eerst zachte bolletjes geprobeerd en een beetje soep, daarna wat groentjes en een tartaartje en dat ging allemaal goed, dus vanavond maar een klein hapje spaghetti proberen.
Kan je huisarts je anders niet iets verdovends voor je keel voorschrijven of iets?
Dat is wel jammerquote:Op maandag 18 januari 2016 14:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jeetje dat van in het zkh klinkt echt niet fijn nee! Mooi dat het thuis wel beter gaat. Hopelijk lukt spaghetti vanavond! Dat is misschien ook wel iets voor mij om te proberen, spaghetti of noedels.
Ja misschien morgenochtend sowieso maar ff bellen.
@Laysa ik heb geen blender/staafmixer
Bel maar gewoon morgen, als je wat kan eten herstel je ook sneller denk ikquote:Op maandag 18 januari 2016 14:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jeetje dat van in het zkh klinkt echt niet fijn nee! Mooi dat het thuis wel beter gaat. Hopelijk lukt spaghetti vanavond! Dat is misschien ook wel iets voor mij om te proberen, spaghetti of noedels.
Ja misschien morgenochtend sowieso maar ff bellen.
@Laysa ik heb geen blender/staafmixer
Ja idd! Ik heb net 3 (!!!) Wentelteefjes (turn around bitches!quote:Op maandag 18 januari 2016 14:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bel maar gewoon morgen, als je wat kan eten herstel je ook sneller denk ik![]()
Spaghetti kan je inderdaad ook aardig tot snot koken, glad sausje erbij.. hoop dat het lukt!
Jaaaaaaa!quote:Op maandag 18 januari 2016 15:51 schreef Sylvana het volgende:
@Laysa Ja idd. Maar ga er ook niet voor een paar dagen nog 1 kopen.
[..]
Ja idd! Ik heb net 3 (!!!) Wentelteefjes (turn around bitches!) op, hemels
ja daar heb ik geen last meer van. dat hing niet samen met mijn sinusitis. dat is twee jaar terug allemaal onderzocht.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Spannend hoor, ben benieuwd wat ze vinden Sara! Ben je wel helemaal van de hoofdpijn af?
Sorry maarquote:Op maandag 18 januari 2016 17:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja daar heb ik geen last meer van. dat hing niet samen met mijn sinusitis. dat is twee jaar terug allemaal onderzocht.
morgen naar de huisarts voor mijn grote teen. ik denk dat een velletje ontstoken is. vanmiddag gewoon mijn vrijwilligerswerk gedaan en dat ging net.
sorry bericht aangepast.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sorry maardit halve topic ligt goed ziek te zijn en jij hebt een ontstoken velletje aan je grote teen...
x 100.
Haha jaaaaaquote:Op maandag 18 januari 2016 17:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!God wat moet je dat goed hebben gesmaakt zeg,ben helemaal blij voor je
.
Lekker even een energieboostje!
Heerlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha jaaaaa
Heb daarna wel een half uur onder de douche gestaan en het bed al half verschoond. Weer ff wat frisheid na een week in bed hebben liggen meuren haha
Oké nu ben ik wel weer uitgeput maar voel me wel ff iets beter nu
Ja idd. Vanavond ook nog pangafilet met stoofpeertjes gehadquote:
Maakt niet uit toch? Je krijgt iig weer wat vast voedsel binnen! Kan je lekker nu gaan aansterkenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd. Vanavond ook nog pangafilet met stoofpeertjes gehad
Eten duurt wel echt superlang omdat ik echt muizenhapjes moet nemen en tussendoor drinken. Maar het ging wel
Ja precies, lijkt me dat dit het herstel wel bevordertquote:Op maandag 18 januari 2016 21:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Je krijgt iig weer wat vast voedsel binnen! Kan je lekker nu gaan aansterken
Vast wel!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies, lijkt me dat dit het herstel wel bevordert
Hahaquote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag met mijn moeder mee geweest naar het ziekenhuis. ( die wordt binnenkort geopereerd) Heb wel 10 keer hoi gezegd. Ik ken teveel mensen daar
Hahah ja idd ;pquote:Op maandag 18 januari 2016 21:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha
Maken ze bij jou ook altijd grapjes over abonnementen en strippenkaarten op het ziekenhuis?
Ik heb liever een strippenkaart van het zwembad hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |