Het is een standaard onderzoek die 1 keer in het jaar uitgevoerd wordtquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Die thoraxfoto, hangt dat ook samen met je nieren?
Ik heb ook jarenlang epo gekregen, een half jaar geleden was dat niet meer nodig.
Auwquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Fripsel het volgende:
Toch maar ziek gemeld van me werk. Ondertussen wel ietsje beter. Alleen, toen ik dinsdag avond thuis kwam had ik zo'n last van m'n bekken. En normaal heb ik altijd korte pijnaanval. En dit duurt nu nog. Vanmiddag wat dingetjes in huis gedaan, maar nu doet gewoon recht op zitten al verschrikkelijk pijn. Dinsdag ochtend was ik van de trap afgeflikkerd en daarna van half 1 tot 9 in dezelfde houding achter de kassa gezeten. Maar nu doet alles pijn. Zitten, liggen, staan. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet![]()
Ik word hier zo gek van. Mag alsjeblieft 1 dingetje, 1 keer goed gaan
Hoofdpijn heb ik ook als ik ongesteld ben. Lijkt me normaalquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:10 schreef sararaats het volgende:
ik voel me best goed maar soms heb ik nog pijnscheutjes in mijn kleine koppie.
vooral als ik ongesteld ben.
zeur maar raak hoor. dit is de juiste plek daarvoor.
Wat bijzonder, het UMCG doet dat nooit, een longfoto. Fijn dat je geen vocht vasthoudt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is een standaard onderzoek die 1 keer in het jaar uitgevoerd wordtAls je nieren niet meer werken hou je natuurlijk vocht vast. ( meestal dan ;p ik gelukkig niet) en met die foto kijken ze of er vocht achter je longen en hart zit en hoeveel.
Ik heb standaard elke week epo omdat tijdens dialyse er altijd wel iets bloedverlies is. Maar heb de laatste maand een hele zware maandelijkse periode gehad waardoor mijn HB is gekelderd. Verbaasde me dus niets toen ik dat gister hoorde. Ff een tijdje extra eenheden epo en het is weer goed ;p
Apart!quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bijzonder, het UMCG doet dat nooit, een longfoto. Fijn dat je geen vocht vasthoudt.
Ja epo is een echte oppepper.
Ah. Met mij gaat het best goed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hoofdpijn heb ik ook als ik ongesteld ben. Lijkt me normaal
nee, aan de 'cocoa flavanols'. Al die kalium in echte chocolade lijkt me ook niet zo goed voor jullie?quote:Op maandag 21 december 2015 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
LPF, we mogen aan de chocolade!
http://www.medicaldaily.c(...)those-chronic-366076
Oww, daar heb je gelijk in. Ik moet toch al zoveel resonium slikken tegen de kaliumquote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee, aan de 'cocoa flavanols'. Al die kalium in echte chocolade lijkt me ook niet zo goed voor jullie?
boehoe ;pquote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww, daar heb je gelijk in. Ik moet toch al zoveel resonium slikken tegen de kalium
Jeetje gaat lekker, heel veel sterkte!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:24 schreef -sabine- het volgende:
Alle goeie komt in 3voud:
Zweepslag in goeie been, blaasontsteking en het allerergste is dat mijn moeder huidkanker heeft. Net gehoord.
Ik moet leren, maar mijn kop staat er niet naar. Ik ben moe, kapotmoe.
Wordt vervolgd.
Sterkte!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:24 schreef -sabine- het volgende:
Zweepslag in goeie been, blaasontsteking en het allerergste is dat mijn moeder huidkanker heeft. Net gehoord.
Wordt vervolgd.
Sterkte!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:24 schreef -sabine- het volgende:
Wordt vervolgd.
Bwah gaat wel. Ik ben volgevreten en best moe maar toch blijf ik op het feest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:32 schreef LPFAN het volgende:
Hopelijk heeft iedereen hier een beetje een fijne kerst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |