abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held zaterdag 19 december 2015 @ 16:28:06 #126
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_158357806
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:19 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik heb een spoiler review gelezen en wacht wel tot vrienden het kunnen downloaden. Dan gaan we samen kijken.
Een film van dit kaliber zou ik echt nooit voor de eerste keer zo willen kijken. Gewoon lekker naar de bios met z'n allen in de grootste zaal die er is, daar kan geen enkele thuiskijk-ervaring aan tippen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:30:46 #127
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158357842
verhaal is kut doordat karakters niet origineel bezig zijn. ze leren niet van het verleden.

Dead Star terug halen dat al 2 keer mislukt is. Ren niet tegen kunnen houden om naar donkere zijden te gaan.

JJ kan hier niks aan doen dat personages zo achterlijk zijn.
pi_158357922
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:30 schreef KingRadler het volgende:
verhaal is kut doordat karakters niet origineel bezig zijn. ze leren niet van het verleden.

Dead Star terug halen dat al 2 keer mislukt is. Ren niet tegen kunnen houden om naar donkere zijden te gaan.

The darkside mag wel eens leren verdediging te bouwen ja :D _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Donald Duck held zaterdag 19 december 2015 @ 17:08:58 #129
46149 __Saviour__
pi_158358689
Hoe verhoudt in deze film de New Republic zich eigenlijk tot de First Order?
Is de New Republic eigenlijk nog steeds niks meer dan een rebellenmacht en is de First Order simpelweg de opvolger van en daarom nog steeds praktisch zo machtig en groot als de Empire in 4/5/6?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_158359288
Ik vind toch het grootste manco van deze film dat we niet echt een indrukwekkende badguy hadden. Captain Phasma had een veel te kleine rol, Snoke lijkt weggelopen uit de Hobbit films en ik vond Kylo Ren toch meer een verwend jochie wat lang niet zo sterk is als dat pak deed vermoeden. Je kan zeggen wat je wil over de prequels maar met Darth Maul, Dooku en Palpatine hadden ze wel zeer interessante badguys.
pi_158359391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:32 schreef Gruisman het volgende:
Ik vind toch het grootste manco van deze film dat we niet echt een indrukwekkende badguy hadden. Captain Phasma had een veel te kleine rol, Snoke lijkt weggelopen uit de Hobbit films en ik vond Kylo Ren toch meer een verwend jochie wat lang niet zo sterk is als dat pak deed vermoeden. Je kan zeggen wat je wil over de prequels maar met Darth Maul, Dooku en Palpatine hadden ze wel zeer interessante badguys.
Eens, maar Kylo Ren was lange tijd de enige force user dus dan ben je ook minder getraind denk ik zo. Weinig tegenstand.
pi_158359465
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eens, maar Kylo Ren was lange tijd de enige force user dus dan ben je ook minder getraind denk ik zo. Weinig tegenstand.
Zit zeker wat in, maar die Finn was bijvoorbeeld gewoon een standaard stormtroopertje en zelfs hij wist een gevecht met hem te overleven _O- . Die zou in een één op één gevecht gewoon na 15 seconden uitgeschakeld moeten worden. Maar gezien het einde verwacht ik dat Ren nog wel een flinke ''boost'' gaat krijgen
pi_158359574
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:39 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Zit zeker wat in, maar die Finn was bijvoorbeeld gewoon een standaard stormtroopertje en zelfs hij wist een gevecht met hem te overleven _O- . Die zou in een één op één gevecht gewoon na 15 seconden uitgeschakeld moeten worden. Maar gezien het einde verwacht ik dat Ren nog wel een flinke ''boost'' gaat krijgen
Eensch, maar ik denk dat ze inderdaad ook een badguy wilde laten zien die steeds sterke werd ipv eerder zwakker (zoals bij Darth Vader een soort van aan de hand was :+). In Episode 8 zul je wel Rey en Kylo Ren afgezonderd zien trainen en steeds beter worden. En dan in Episode 9 de clash.
  Donald Duck held zaterdag 19 december 2015 @ 17:45:44 #134
46149 __Saviour__
pi_158359629
Dat in de lucht tegenhouden van dat blaster-schot vrijwel in het begin vond ik ook een aardig staaltje Force-kracht toch wel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 19 december 2015 @ 17:48:07 #135
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158359691
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe verhoudt in deze film de New Republic zich eigenlijk tot de First Order?
Is de New Republic eigenlijk nog steeds niks meer dan een rebellenmacht en is de First Order simpelweg de opvolger van en daarom nog steeds praktisch zo machtig en groot als de Empire in 4/5/6?
Als ik het goed heb begrepen, zijn de First Order eerder een soort guerrilla's die de glorie van de Empire willen terugbrengen, maar ik dacht niet dat ze erg groot waren, ze hebben zeker niet "de macht". De Resistance is blijkbaar een samenraapsel van vrijwilligers die de First Order proberen tegen te houden van terug al te veel macht te krijgen. De New Republic is gewoon de regering van het universum die in principe niet rechtstreeks deelneemt aan het conflict, maar wel de Resistance steunt.

Werd best wel slecht uitgelegd in de film.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_158359695
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:39 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Toen Finn het tegen die andere stormtrooper opnam zag je dat ze toch wel aardig getraind zijn wat betreft melee combat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 december 2015 @ 17:49:31 #137
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158359728
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:32 schreef Gruisman het volgende:
Palpatine was erg interessant, maar Dooku vond ik maar wat verloren lopen, zo wat half tussen wat plotlijnen hangend. En Maul was eigenlijk geen personage, dat was een cool design zonder ook maar enige inhoud.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_158359795
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen, zijn de First Order eerder een soort guerrilla's die de glorie van de Empire willen terugbrengen, maar ik dacht niet dat ze erg groot waren, ze hebben zeker niet "de macht". De Resistance is blijkbaar een samenraapsel van vrijwilligers die de First Order proberen tegen te houden van terug al te veel macht te krijgen. De New Republic is gewoon de regering van het universum die in principe niet rechtstreeks deelneemt aan het conflict, maar wel de Resistance steunt.

Enige materiaal wat daar enigszins op in gaat is het eerste deel van de Aftermath trilogie. Maar dat is vooral nog gekibbel over hoe het Empire verder moet zonder Palpatine.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158359861
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158360385
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Palpatine was erg interessant, maar Dooku vond ik maar wat verloren lopen, zo wat half tussen wat plotlijnen hangend. En Maul was eigenlijk geen personage, dat was een cool design zonder ook maar enige inhoud.
Vond Maul wel erg memorabel als de stille bad guy die zeer krachtig was, zonde dat ze hem in slechts één film hebben gebruikt. Dooku had beter gekund maar Christopher Lee is wel altijd ^O^
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:18:45 #141
381517 Zapata
held op sokken
pi_158360420
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:30 schreef KingRadler het volgende:

wat? die nieuwe film heeft WEEEER een Death star?
pi_158360728
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:18 schreef Zapata het volgende:

[..]

wat? die nieuwe film heeft WEEEER een Death star?
Hij is dit keer maar liefst 17 keer zo groot als de vorige!
pi_158360962
Nee.
(she/her)
pi_158361094
Film gaat wss 250+ miljoen opening weekend hebben in de VS. Huidige record is 208 miljoen van Jurassic World
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:54:43 #145
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_158361160
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hoe ze het stormtrooper leger dan van de Republic hebben overgenomen kwam,voor mij niet duidelijk over.
pi_158361226
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:54 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Hoe ze het stormtrooper leger dan van de Republic hebben overgenomen kwam,voor mij niet duidelijk over.
De First Order stormtroopers zijn gewoon gebaseerd op de Imperial stormtroopers.
(she/her)
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:00:15 #147
381517 Zapata
held op sokken
pi_158361268
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hij is dit keer maar liefst 17 keer zo groot als de vorige!
haja dat zie je ook goed in de ruimte :D
pi_158361333
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:51 schreef VacaLoca het volgende:
Film gaat wss 250+ miljoen opening weekend hebben in de VS. Huidige record is 208 miljoen van Jurassic World
Wereldwijde openings opbrengst gaan ze ook wel ruim verbeteren gok ik. Tenminste een terechte film die met alle records aan de haal gaat. Totale opbrengst zullen ze niet nr 1 worden denk ik.
pi_158361387
Ligt er ook aan hoe het in januari in China ontvangen wordt.

Gister in de VS iig al opening day record verpulverd. 120 miljoen vs de 91 miljoen van de laatste Harry Potter.
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:12:11 #150
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_158361490
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:57 schreef Fylax het volgende:

[..]

De First Order stormtroopers zijn gewoon gebaseerd op de Imperial stormtroopers.
Met zelfde logo's, uniformen en fighters enz? Lijkt me eerder dat ze een soort van staatsgreep hebben gepleegd op de empire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')