SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we overigens de TT veranderen naar "Star Wars Saga" (of iets dergelijks) zodra TFA uit de bios is? Er komen nl nog genoeg films aan om deze reeks een lang leven te geven.![]()
Lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef RvLaak het volgende:
Gaan we overigens de TT veranderen naar "Star Wars Saga" (of iets dergelijks) zodra TFA uit de bios is? Er komen nl nog genoeg films aan om deze reeks een lang leven te geven.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht is een Star Wars tag het handigste. Met daaronder de verschillende films. Lijkt me onhandig om 1 topic te hebben voor alle komende Star Wars films. Sequel trilogie kan nog, maar Rogue One enzo moeten echt apart.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef RvLaak het volgende:
Denk niet dat ze dat trucje gaan flikken. Enige puntje van kritiek dat vaak terug komt is dat het veel gelijkenissen vertoont met de originele trilogie. Met deel VIII gaan ze daar dus echt wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:17 schreef KingRadler het volgende:
waar ik bang voor ben is dat Rey een tweelingzus heeft.
Die op een andere plek is opgegroeid.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:23 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Nou, tussen elke film zit een jaar... Lijkt me wat lang voor meerdere topics. Tussen elke trilogie film zit zelfs 2 jaar. Lijkt me heel lang voor 1 reeks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wellicht is een Star Wars tag het handigste. Met daaronder de verschillende films. Lijkt me onhandig om 1 topic te hebben voor alle komende Star Wars films. Sequel trilogie kan nog, maar Rogue One enzo moeten echt apart.![]()
deel 8 is al in mei en niet december 2017quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, tussen elke film zit een jaar... Lijkt me wat lang voor meerdere topics. Tussen elke trilogie film zit zelfs 2 jaar. Lijkt me heel lang voor 1 reeks.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee, en het zou ook lui schrijfwerk zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:39 schreef hafcfan het volgende:
Denken jullie ook dat Ren en Rey familie zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1,5 jaar dan... Nog heel lang...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
deel 8 is al in mei en niet december 2017
Ennuh.. Blijkt dat SW eigenlijk gewoon Islamitische propaganda is:![]()
![]()
Dit inderdaad. Je moet het over 1 bepaalde film kunnen hebben zonder in een discussie terecht te komen van een compleet andere film.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wellicht is een Star Wars tag het handigste. Met daaronder de verschillende films. Lijkt me onhandig om 1 topic te hebben voor alle komende Star Wars films. Sequel trilogie kan nog, maar Rogue One enzo moeten echt apart.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ik zit nog met een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:51 schreef mrPanerai het volgende:
Ik zit nog met een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nog met een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Ik zit nog met een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]Vrij logisch, aangezien Mara Jade en iedereen er onder uit de Expanded Universe komen, wat geen canon meer is. Die stamboom klopt, alleen de personages in de rode kaders bestaan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neef en nicht? misschienquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:39 schreef hafcfan het volgende:
Denken jullie ook dat Ren en Rey familie zijn?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: